piątek, 19 lipca 2013

przyjaźń


Wakacje jak zwykle mijają bardzo szybko, już pół lipca za nami. Dzień umyka mi za dniem i nie wiem nawet kiedy. Pół dnia spędzam na praktykach w doborowym towarzystwie, w sumie coraz bardziej je lubię;) a całą resztę staram się wykorzystać jak tylko mogę, spędzając czas z przyjaciółmi. Zachęcam do LIKE'owania fb tam wstawiam wszystkie informacje na bieżąco;)

Sądziłam, że przyjdą wakacje i będę mogła was dopieszczać wstawiając częściej posty i udzielając się więcej, a tu jednak odwrotnie. Dobijający internet + ciągła zmiana pogody,( w tym tygodniu tylko wczoraj było pięknie, dziś znowu deszcz.) sprawiają, że nie mam jak zrobić więcej zdjęć. No chyba, że outfity w długich spodniach i kurtce...  No cóż mam nadzieje, ze jednak pogoda się ustabilizuje i będzie odzwierciedlać trwającą porę roku.

Wczoraj starałam się wykorzystać słoneczną pogodę i zaraz po praktykach z kumpelą wybrałyśmy się na plaże!:) Dziękuje Madziu za zrobienie zdjęć !:*

-zdjęcia na plaży w PUCKU:)

Często mówi się, że "pierwsza miłość nie rdzewieje". Ponoć wspominamy ją najbardziej i mamy do niej sentyment. A co z naszą pierwszą prawdziwą przyjaźnią? Czy te powiedzenia można zamienić na wersję o przyjaźni? Coraz bardziej się przekonuje, że tak. Miałam przyjaciółkę od 5tego roku życia, po gimnazjum niestety albo i może stety(?) nasze drogi się rozeszły. Zmieniłyśmy się, każda z nas miała inne priorytety no i poszłysmy do innych szkół. Po 5 latach przez przypadek nasze drogi znowu się skrzyżowały i historia powraca. Czy mogę nazwać to przyjaźnią? - nie wiem. Ale cieszę się ogromnie, że znowu "zmieniłyśmy" się na tyle, że mamy wspólne tematy i miło się spędza razem czas. Może za jakiś czas będę mogła powiedzieć że to znowu jest przyjaźń która przetrwa wszystko!:)


OUTFIT:
Shorts -  - oasap
T-shirt - H&M
Jacket - Stradivarius
Bracelet white, Necklace - Diva
Bracelet turquise - Hot magazine
Sneakers - Cropp
Bag - sklep Ewa
Sunglasses - Firmoo

MIŁEGO WEEKENDU!:))





Filled Under:

41 komentarze:

  1. dokładnie! mnie też przelatują dni przez palce, nawet nie wiem kiedy minęła połowa lipca.
    ja uważam, że coś jest z tą przyjaźnią:) też mam taką najlepszą przyjaciółkę, z którą na chwilkę nasze drogi się rozeszły, a przez cały ten czas każda myślała gdzieś tam o drugiej i oczywiście, jak tylko przypadkiem się spotkałyśmy na mieście, znów się umówiłyśmy i tak zostało do dzisiaj:) i jestem pewna, że zostanie tak na długo. fajnie jest mieć kogoś takiego:)
    stylizacja fajna, letnia, ciekawa. kurtka mi się bardzo podoba i bransoletki:) u mnie na razie na szczęście słońce cały czas, mam nadzieję, że tak zostanie. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najwidoczniej o prawda, że jak jakaś osoba jest nam przeznaczona (nie tylko w kwestii miłości) to nie ważne co zrobimy i tak na nią natrafimy;))

      Usuń
  2. jakie piękne zdjęcia!!! Prześlicznie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana! Jak Ty pięknie wyglądasz!:) Pobyt w Pucku Ci służy:)
    Co do przyjaźni-stara przyjaźń nigdy nie rdzewieje, mam podobną sytuację, moje drogi na nowo zeszły się z moją przyjaciółką z dziecięcych lat i przez ostatni czas znów jesteśmy nierozłączne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie... kocham taki bezkres wody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle piękna! Nad morzem jest najlepiej! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ba racja!:) Tylko to akurat w moim mieście czyli nad zatoką Pucką;P

      Usuń
  6. masz przepiękne nogi ♥
    Mi kiedyś Babcia powiedziała, że prawdziwa przyjaźń jest wtedy, gdy spotykamy się po latach i rozmawiamy ze sobą jakbyśmy się nie widzieli jeden dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje kochana:**
      coś w tym jest, bo nie z każdym po tak długiej przerwie rozmawia się na luzie;)

      Usuń
  7. Perfect summer look darling!!!
    Lovely necklace!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super nagłówek na blogu !
    No i zdjęcia oczywiście śliczne, podoba mi się ta delikatna, oliwkowa opalenizna :)
    Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nagłówek jest ze zdjęcia z sesji w warszawie;)) dziękuje!:)

      Usuń
  9. wyglądasz wspaniale!!!!! przepiekna figura!
    ♥ pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam;p jeszcze sporo muszę nad nią popracowac;)

      Usuń
  10. Zazdroszczę figury ;) Super zdjątka masz na swoim blogu.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Lina

    http://zchmurki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie ma czego:)) jeszcze wiele pracy przede mną;)

      Usuń
  11. Ale ślicznie wyglądasz:*
    wpadnij do mnie kochana na konkurs:*

    OdpowiedzUsuń
  12. z przyjaźnią tak jest, że nie trzeba się nad nią zastanawiać, tylko w niej trwać - a co wyjdzie, to czas pokaże :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie;) w końcu po coś się znowu nasze drogi skrzyżowały:)

      Usuń
  13. Zatoka pucka jest super :) bardzo ją lubie ;p super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful photos!

    Would you like to follow each other on Bloglovin and GFC? Take a look into my blog and let me know! www.gwiyomistyle.net

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie :D

    http://verybeautylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. oj nie umiałabym żyć gdzieś z dala od wody:)

      Usuń
  18. ale super zdjęcia :-) bardzo podoba mi się Twoja kurtka i buty! super się prezentujesz, xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!:) oj ta kurteczko bluza była moim najlepszym zakupem w ostatnim czasie;)

      Usuń
  19. morze nasze kochane :) aaaaaaaaaaa mam taką samą turkusowa bransoletkę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zatoka Pucka;PP hehe z gazety;p tyle ze już ją utopiłam;((

      Usuń
  20. bardzo ładny kolor torby. W Pucku kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)