poniedziałek, 8 lipca 2013

MIELNO!:))


W sobotę odwiedziła nas moja kochana sis;) Najpierw udałyśmy się kupić jej zaległy prezent, a potem  pojechaliśmy do Mielna na spacer. Pogoda była świetna całe szczęście nadal dopisuje. Czuć w końcu wakacje!
Last Saturday my lovely sister visited us:) Firstly we went buy for her late birthday gift and after that we went by bus to Mielno. The weather was amazing and still is!:) We spent very nice weekend:) was a lot of laugh !:)

Mój strój był przede wszystkim kolorowy i wygodny:) Postawiłam na najwygodniejsze buty jakimi są sneakersy. Wbrew pozorom  nie jest w nich aż tak strasznie gorąco:) Uwielbiam nosić kolory caly rok ale zdecydowanie w wakacje noszę ich najwięcej i stawiam wtedy na ulubione neony.

My outfit was very colorful and comfortable:) I chose the most comfortable shoes I ever had - sneakers. I love wearing many colors all year but definitely on holidays I wear them the most.


OUTFIT:
Shorts - oasap
Top - nn
Bag - Galeria Mody Ewa Puck
Necklace - Romwe
Shoes - Cropp
Bracelet - Katherine
Jacket - Stradivarius








Filled Under:

40 komentarze:

  1. takie chwile spędzone z najblizszymi są najważniejsze dla nas i pamiętamy je na baaardzo dlugo! Są cenniejsze niż wszytskie pieniądze tego świata;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda, tym bardziej, że z roku na rok człowiek jest coraz bardziej zabiegany i brakuje mu czasu na takie piękne chwile;)

      Usuń
  2. ślicznie wyglądacie :) co jest takiego w tym mielnie, że tak dużo o nim słyszę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze? nie wiem. Wygląda tak samo jak każda nadmorska miejscowość. Ale i tak wolę Władysławowo i cały nasz półwysep♥

      Usuń
    2. Mielno=wieczna impreza ;) Ot cała tajemnica nazwy 'Mielno'

      Usuń
    3. czy ja wiem jakoś nie czuje tego klimatu tam;P

      Usuń
  3. wybieram się do Mielna w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę Ci zazdroszczę:) Też bym sobie pobyła nad Morzem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam w mielnie kilkukrotnie, super tam jest

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteście podobne!!! Na początku myślałam, że Twoja siostra to Ty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę jestesmy:) jak miałam ciemne włosy to wygladalysmy ponac identyko:D

      Usuń
  7. Takie dni są jednymi z lepszych ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna torebka :)
    W Mielnie jeszcze nie byłam, ale za to uwielbiam Trójmiasto.

    Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurteczkę masz genialną. ;)
    lubię też taką złotą biżuterię typu łańcuchy ;)
    miły weekend, fajny look!

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie byłam w Mielnie, ale zawsze było na mojej liście miejsce do odwiedzenia ;)
    Masz boskie buty ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje kochana:* w sumie jakos dla mnie rewalacja nie jest:) chociaż na imprezę z chęcią bym tam poszła bo nigdy nie bylam:)

      Usuń
  11. świetne kolory lakierów ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też już chcę nad morze

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia ;) piękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmm, urlopik i plaża <3
    Super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja równiez byłam w Mielnie ale rok temu:) nic specjalnego tam nie ma :) A zdjęcia super:) Strasznie jestescie do sb podobne :)
    zapraszam do sb:)
    http://paulla-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, bez rewelacji..

      Usuń
    2. jakoś też nie czuje tego klimatu tam panujacego:)) wole półwysep i trójmiasto;)

      Usuń
  16. Świetne fotki :))

    Dodajemy do obserwowanych

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  17. ale pieknie!!! nigdy tam nie byłam!!!
    ☼ ☼ ☼ ☼
    słoneczne pozdrowienia z Gdyni:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozdrowienia dla koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. awww, też bym sobie pojechała! <3 mam identyczną bransoletkę z katherine :PPP

    OdpowiedzUsuń
  20. ja w tym roku byłam w Kołobrzegu i już tęsknie za naszym polskim morzem ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja byłam tylko raz w tym roku, bardzo lubię tam spacerowac:)

      Usuń
  21. uwielbiam Twoej buciki :) cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteście z siostrą bardzo podobne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)