poniedziałek, 29 lipca 2013

Karbowane włosy


Brak czasu totalny. Od rana do 15:30 praktyki ..Ale jeszcze tylko 2 dni i będzie go więcej:) Ale co ja będe dużo pisać jak czasu naprawdę jest mało.. już dawno miałam zabrać się za ten post ale nie było kiedy. Staram się każda wolną chwilę wykorzystać na maxa z rodzinką i przyjaciółmi... nawet na fb nie miałam czasu. Obiecuję poprawę ale dopiero za jakiś czas:P


Zdjęcia w wakacyjnym klimacie. Zatoka Pucka i piasek. W prawdzie na plażowanie zdecydowanie wolę morze ale na obijanie i zdjęcia sprawdza się i ona:) Strój zwykły ale urozmaicony fryzurą:) Specjalnie wybrałam się do ulubionej fryzjerki aby zrobić karbowane włosy!:) Ha! Dawno nie miałam takiej obiętości włosów (chociaż i tak mam mega gęste:P ) Jestem ciekawa jak się wam spodobam;p szkoda ze to tylko do mycia;P Ja się czułam w nich świetnie na pewno dla odmiany jeszcze kiedyś sobie je zrobie:)

Dziękuje kochanej siostrze ciotecznej za zrobienie zdjęć;* Oliwia jesteś THE BEST!:)


OUTFIT:
Top - Bershka
Gray blouse - nn
Shorts - Oasap
Shoes - Cropp
Sunglasses - Firmoo
Necklace - Pull and bear




Filled Under:

52 komentarze:

  1. włosy jak włosy ale bluzka petarda!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądają takie włosy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak;D nie sadziłam, ze bede sie w takiej fryzurze dobrze czuć;D

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia :)

    Włosy karbowane.. świetny pomysł - wracają do łask :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj od czasu do czasu mam szalone pomysly hehe;D

      Usuń
  4. wiesz jak moja fryzjerka dodaje objętości włosom robi karbownicą u nasad a potem po całości prostownicą lub co tam chcesz i efekt jest mega !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo z czyms takim się nie spotkałam jestem ciekawa jak u kogos wyglada;)) ja nie potrzebuję dodawac sobie objetosci wrecz przydałoby się połowy pozbyc;D

      Usuń
  5. Wyglądałaś genialnie, świetne zdjęcia i genialne połączenie top + bluzka. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje;)) ta bluzka ma kilka dobrych już lat hehe;D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. dziękuje - wszystko dzięki siostrze :))

      Usuń
  7. świietne zdjęcia, strój, włosy i cała Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia,
    włosy wyglądają bardzo fajnie, nigdy nie lubiłam karbowanych włosów, ale może to kwestia różnicy jak ktoś zrobi sobie w domu samemu, a w u fryzjera:) bo tutaj wyglądają extra!
    ale najbardziej ze wszystkiego podoba mi się koszulka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ma się dobrą karbownice i ktoś Ci w domu zrobi to spoko:)) wiadomo inaczej jak ktoś robi inaczej jak sobie samemu wtedy tak dobrze ich się nie pokarbuje;)

      Usuń
  9. świetne zdjęcia !
    Mam teraz taki sam kolor jak ty- właśnie przefarbowałam włosy !
    Zapraszam do mnie na konkurs- kto wie, może zostaniesz zwycieżcą !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo a jakiej farby użyłaś? bo moją wycofali ze sprzedaży:(

      Usuń
  10. świetnie wygladają te karbowane włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. karbowanie dodaje bardzo dużo objętości ;d sama sobie czasem robię w domu, jak mam ochotę ;p

    zdjęcia kojarzą mi się z takim afrykańskim klimatem, nie wiem czemu ;d pewnie przez te włoski właśnie
    super fotki, siostra cioteczna odwaliła kawał dobrej roboty, podobnie jak Ty jako modelka ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak dlatego obawiałam się efektu bo ja mam i tak dużo włosów i sporą objętość hehe ale źle nie wyszło:))

      dzięki kochana;**

      Usuń
  12. cudowne, wakacyjne włosy :) uwielbiam ten top!

    OdpowiedzUsuń
  13. och wow, ostatnie zdjęcie super sexy :D!

    OdpowiedzUsuń
  14. strasznie mi sie nie podobaja karbowane wlosy, jak dla mnie to przezytek.
    ale bluzka fajna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy lubi coś innego:) Lubie od czasu zaszaleć i zmienić chociaż na chwilę fryzurę;)

      Usuń
  15. Jeden z najlepszych postów jakie ostatnio widziałam! Świetnie wyglądasz, super stylizacja na lato, włosy bardzo ci pasują i na dokładkę piękne zdjęcia. 10/10!
    visnafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój blog to nie tablica ogłoszeń... !

      Usuń
    2. http://iv.pl/images/86475695350745073633.png ---> tutaj zrzut z ekranu, jeżeli czegoś nie jest się pewnym radze sprawdzić. I proszę się nie oburzać i sądzę, że ta fraza odnośnie komentarzy i obserwowania na twoim blogu jest nieprawdą. Pozdrawiam 'problemową' bloggerkę.

      Usuń
    3. Problemowa ale sie usmialam. nie znam blogerki która akceptowała by komentarze tylko i wyłącznie z reklama czyjegoś bloga.. :/

      Usuń
  17. Zdjecia sa fantastyczne, zazdroscic siostry i umiejetnosci pozowania! :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj umiejętności to ja nie mam:P raczej czysta improwizacja hehe

      Usuń
  18. Jakie fajne! Przypomniałaś mi, że gdzieś w czeluściach szafy trzymam karbownicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz w takich karbowanych włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ale Ci ładnie w pokarbowanych włosach... modelko ty! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne zdjęcia! Takie klimatyczne! :-) A Tobie w tych włoskach bardzo ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz ;) Jeśli ja karbują włosy, to wyglądam jak ... pudel ;/

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie samo porównanie usłyszałam od siostry hehe;D

      Usuń
  23. Zachęcam do udziału w konkursie. Do wygrania jest glam kopertówka z filcu. Obejrzałam stylizacje i myślę, że może Ci się spodobać :)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=473282609433573&set=a.346371858791316.79850.346269172134918&type=1&relevant_count=1

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajne zdjecia
    +zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  25. eh, jak mi się teraz chce nad morze :D ale jeszcze tydzien i mam nadzieję, że ja też będę tak szaleć ;) może nawet sobie tak włosy pokręcę :> a jak jesteś znad morza i masz fajną stylówkę, to może się zgłosisz https://www.facebook.com/matarnia.parkhandlowy/app_305439669577944 ? gdańska Matarnia szuka dziewczyn do jesiennej kampanii, poprzednia wyszła spoko, więc chyba można im zaufać. jakby co, to moj głos masz! :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam kiedy:) ale dziękuje za informację, może następnym razem się zgłosze:))

      Usuń
  26. super szaleństwo!!!! ja całe liceum robiłam tak codziennie:) ze mi sie chciało:) heheh!!
    wyglądasz super
    ✭ ✭ ✭
    Zapraszam do mnie na konkurs we współpracy z EVĄ MINGE, do wygrania sukienka od znanej projektantki.

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo mi się podoba zestaw, świetne zdjęcia, pozdrawiam izkastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. jestes niesamowicie piekna...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)