poniedziałek, 1 lipca 2013

Friday's night


Wakacje!:)) Oczywiście nie obędzie się bez wrześniowej poprawki no ale cóż takie życie;D grunt że, większość zaliczona;) Zła jestem tylko z tego powodu, że jak w końcu mam wolne to pogoda się totalnie popsuła.. nie czuć wgl lata;/

Holidays!:)) why everytime when i have free days weather is so ugly.. windy, grey. oh I hate it. We have summer and i don't see it outside;/


Dziś mam dla was zdjęcia z piątku. Outfit minimalnie bardziej elegancki niż zwykle, ale bez przesady. Trochę sexownie ale i mega wygodnie. Idealne wydanie na wypady do lokalu ze znajomymi:) 

Today I have photos from Friday. Outfit a litte bit more elegant than always. A litte bit sexy and very comfortable. The perfect stylization for meeting with friends in pub:)


OUTFIT:
Jeans - nn
Top - Tally Weijl
Shoes - Merg
Jacket - extreme
Necklace - Katherine
Bag - Galeria Mody Ewa Puck
Nails -Allepaznokcie.pl


Zachęcam do like'owania mojego profilu na facebooku!:)
Jestem tam codziennie i na bieżąco informuje was o tym co u mnie, bądz co ciekawego kupiłam:))




Filled Under:

40 komentarze:

  1. świetny zestaw!
    Ja także narzekam na pogodę, kiedy wszystko zaliczyłam marzyłam,ze pojadę nad morzę wylegiwać się na słońcu, a tu momentalnie pogoda się popsuła, a kiedy ja musiałam się uczyć to były takie upały... Jestem zła! Życzę udanych wakacji !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A no niestety, pogoda u mnie też nieładna ;( Fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia na pasach :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kurtka! do takich rurek bardziej pasowały czarne koturny - optycznie dodają wzrostu i współgrałyby kolorystycznie z dżinsami i topem. Te buty i z takim kolorem to tylko na konkurs tańca towarzyskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w czarnych koturnach za nudno byłoby;p zresztą jak kto się czuje;) ja lubię urozmaicać strój kolorowym obuwiem;)

      Usuń
  5. Ale masz ślicne buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie Ci w takiej fryzurze i w tych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fabulous <3
    You really do have a lovely blog, just stumbled across it now

    Would you like to follow each other via instagram, twitter and bloglovin’?
    If so let me know and I’ll follow you right back

    My blog is a fashion/lifestyle blog!

    Speak soon,
    Have a lovely day
    Much Love,
    Kate xo

    www.and-kate.blogspot.com
    www.twitter.com/andkateblog
    www.instagram.com/andkateblog

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarąbiste połączenie różu z niebieskimi spodniami. Fajny kolor mają, granatowy :D

    Ja też nie umiem tortów robić, ten był pierwszy. Robiłam go 2 dni :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pod wrażeniem nie umialabym zrobic takiego cuda :D juz jestem ciekawa jak kolejne beda wyglądac :D

      Usuń
  9. Tak długo mnie nie było ;) Śliczne zdjęcie ♥ dziekuje za rade zmiejszyłam te zdjecia żyby lepiej wygladały ;) Mam pytanie masz gg lub gdzie moge sie z toba skontaktować może na fanpejdżu twojego bloga bo mam ważną sprawę ? prosze odpisz ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna bluzka :D
    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. To czarno-białe zdjecie najlepsze! :D
    Raczej z moim zapałem do nauki nie wybieram się na studia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No więc znów pozostaje nam czekać na upalne lato! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziś w końcu był upał ale co to jest jeden dzień :( .. ślicznie wygladasZ:)

    OdpowiedzUsuń
  14. trzymam kciuki za wrzesień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz piękne buty;)
    Ładnie sie prezentuje zestawik;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Oj taak:D dawno temu go kupiłam i był wart swojej ceny:)

      Usuń
  17. Super:)Podoba mi się kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniały kolor włosów! pięknie ♥♥ ♥♥ ♥♥ pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne buty, a jak z ich jakością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra, ogólnie polecam buty merg, tanie i dobrej jakości:)

      Usuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)