poniedziałek, 17 czerwca 2013

Nowości w szafie i zakup marzeń:)


Obiecywany post od dawna. Przez ostatni czas zebrało mi się trochę nowych ciuszków, część widzieliście już w postach z outfitami a niektóre jeszcze nie miały swojej premiery na blogu. Chociaż na co dzień już je użytkowałam:P
I promised you this post many times. I bought some new stuff:) Some of newest clothes/accesories you could see in post with outfits but some of them you haven't seen. So here I come with my new stuff;)

Kochani zachęcam do lajkowania fp !:)
Tam na bieżąco umieszczam zdjęcia z nowościami:)


Zacznę najpierw od ciuszków które zakupiłam na otwarciu sklepu Sinsay!:)
I'm starting with clothes which I bought in Sinsay's opening :)

Kolor czarny wyszedł dość  blado na zdjęciach;/ na żywo jest ciemniejszy.  
The black color is more black on real.. The photo is a litte bit lie.
 
T-shirts, dress, fullcap -Sinsay
Leggings - Romwe
T-shirt - areyoufashion
 
Shoes - Merg
Nietypowy portfel-etui;) Zawiera osobną zakładkę na smartfona:) Dzięki małej rączce można używać go jako mini torebkę na wyjścia;)  
That wallet is not normal wallet beacouse is also a phone case. Has a special place for your smartphone;) Also you can use it as a small handbag :)
Wallet / phone case - allegro
Candle - Jysk
 No i na koniec zakup na który długo zbierałam pieniążki:) Długo się zastanawiałam jakiej firmy kupić lustrzankę i padło w końcu na Canona, potem było szukanie odpowiedniego modelu i oto jestem w posiadaniu Canona 600d z podst. obiektywem:) 
On the end I'm showing you thing that I always wanted!:) I saved up money really long time.  The first step was decide which mark i want to buy, I chose Canon. The next step chose model and now you can see what I bought!:) I'm a happy to have Canon 600d:)
 Zdjęcia wykonane w tym poście są zrobione właśnie tym aparatem:) Dużo czasu mi zajmie rozszyfrowanie możliwości tego cudeńka, ale jak to mówią dla chcącego nic trudnego:) W planach mam zakup jeszcze książki, bo jak wiadomo moje pojęcie o fotografi jest znikome, a chcę wam pokazywać coraz to lepszej jakości zdjęcia. Dodatkowo w planach mam zakup pilota aby nie musieć się prosić o zdjęcia i na bierząco samemu robić sobie zdjęcia outfitów:)
All of photos in this post, I took this camera:) I know I'll need a lot of time to know this camera and learn how to take good photos:) But i'm so happy! You will see better quality of photos on my blog!:) I'm going to buy book about photography and pilot, then I'll do photos by myself without asking ppl "could you take me photo plisssssss". With opening screen the work with new post will be easier than ever;)  
(zdj. z interentu) 
Aparat ten ma otwierany i obracany ekranik, więc jeszcze bardziej będę mieć ułatwioną sprawę z "samojebkami" ;P


Na koniec chciałam was poinformować, że 500 osoba lajkująca fb dostanie ode mnie upominek!:)
oraz 700 obserwator na blogu!:)


MIŁEGO DNIA KOCHANI!:)
HAVE A NICE DAY!:)



Filled Under:

51 komentarze:

  1. w sukience wyglądasz cudownie! Zachwyca mnie też bluzka w klimacie sportowym ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne buty i torebka w moich ulubionych kolorach a o lustrzance też marzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiałam się nad tym portfelem na smartfona i dalej się zastanawiam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod względem wyglądu i pomysłu jest zajebisty;D ale nie jestem wstanie powiedzieć czy jego jakość jest godna tej ceny.. wydaje sie dość mało solidny no ale to okaże się w trakcie użytkowania czy szybko się rozwali czy nie;D

      Usuń
  4. Sukienka, czapa i T-shirt sa przecudowne <3
    Mam nadzieje, ze aparatbedzie ci sie lepiej sprawowal niz mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buciki są urocze :D A zakup aparatu również planuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahaha :D

    "samojebki" - make my day!

    ja planuję wymienić na lepszy model moja lustrzankę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zakupy,te butki są cudowne!
    no to aparat niezły sobie kupiłaś,na pewno szybko opanujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka:) i aparat do fajnych zdjęć:) Też robie zdjęcia lustrzanką tylko innej firmy:) Takim sprzętem można robić naprawdę genialne i piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. proszę podaj link do portfela <3<3<3 a na lustrzankę sama zbieram ciekawe czy kiedyś się dozbieram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aukcja już sie zakończyła, ale ten sprzedawca ma ich więcej wystawione;) tylko różne ceny są a niczym się one nie różnią;D
      http://allegro.pl/portfel-korona-etui-iphone-5-4-4s-samsung-s3-htc-i3252767727.html

      Jeśli bardzo czegoś chcemy i faktycznie odkładamy pieniążki to zawsze się udaje;)

      Usuń
    2. dziękuję :* już sobie zamówiłam :):):)

      Usuń
  10. Lovely items!!!!
    Have a great start to the week darling!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale wspaniałości dołączyły do Twojej szafy!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko mogłoby znaleźć się w mojej szafie, super nowości !

    OdpowiedzUsuń
  13. te buciki wydaja sie mega slodkie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Te szpilki są uroczę, takie wyjątkowe i bardzo kobiece, kolorek też śliczny ;)

    P.S. Przepraszam, że ostatnio u Ciebie nie bywałam, ale dzisiaj to nadrabiam ;)
    Zapraszam również do mnie na nowy wpis ;) ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochałam się w torbie i sandałkach <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ja kupilam obiektyw do swojego nikona :P takie zakupy cieszą:P

    OdpowiedzUsuń
  17. piekne♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ślicznie Ci w tej sukience;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, that shoes are soo nice. Have a great day

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz mega odjechane zakupy....czapka mnie zaciekawiła niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia, widzę nowy aparat!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. to będziesz szalała ze zdjeciami :) zazdroszczę!
    super rzeczy
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice tee

    http://www.cultureandtrend.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie również otwarto Sinsay, świetna sukienka, podobał mi się ten krój w sklepie i chyba nawet cena była fajna

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję takich fajnych zakupów.
    Zazdroszczę ci Canona :D.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej! Ale zakupy! Aparat bardzo ciekawy. Lustrzanek trzeba się nauczyć , proponuję najcieńszy poradnik z empiku - jest najlepszy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialne zakupy :) Torebka i buty są prześliczne <3


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  28. podobają mi się te różowe buciki :)
    a jak dla mnie canon ma najlepsze aparaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ładne butki i portfel :)

    mam taką samą torbę na aparat jak Ty, tylko że ja mam akurat Nikon D5100 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aaaaaaaaaparacik ♥♥ Niech służy!;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jestem typem człowieka, który właśnie zbyt często rozmyśla i analizuje.

    Książkę polecała raz Angelika's Place własnie o fotografii (http://angelikasplace.blogspot.com/2013/03/sekrety-mistrza-fotografii-cyfrowej-moj.html). Jeszcze jedna osoba była, która dostała jakoś prezent właśnie książkę o fotografowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mam w planach zakup lustrzanki - i właśnie też mam na oku ten model. Ale chyba wybiorę Nikona D5100 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie mogłam się zdecydować czy Canon czy Nikon, sporo znajomych radziło mi Nikona. Natomiast znajomy fotograf i kilka osób zajmujących się na co dzień fotografią radziło mi Canona. Ponoć również tańsze sa do niego obiektywy:D

      Usuń
  33. o, poważna inwestycja, ale na pewno się zwróci :-))

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne buty, sukienka i portmonetka *_* Dużo sobie na kupowałaś. ^^
    Ja od dawna nie byłam na zakupach.

    zapraszam na nowy post - magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)