czwartek, 13 czerwca 2013

June


Kiedyś czerwiec był tym upragnionym miesiącem, gdzie w szkole zaczynało się wyciągać nauczycieli na spacery bądź boisko. Człowiek już myślami miał wakacje a jedyne co go czekalo to zakończenie roku i ewentualne podciąganie ocen. Przyszły studia i myśl o  czerwcu zmieniła się o 180stopni. Na dworze coraz cieplej a tu trzeba siedzieć nad książkami i zakuwać do ostatnich kolokwiów, zaliczeń i zbliżającej się sesji.  Też tak późno jak ja macie egzaminy? U mnie sesja trwa od 24czerwca do 5tego lipca;/  Obie daty mi bliskie, 24- urodziny mojej ukochanej siostry, 5ty moje imieninki:D Kurcze, muszę już zacząć kombinować jakąś niespodziankę dla sis:) Jakieś pomysły? ;)



Some years ago June was month that everyone couldn't wait. At school lessons was so chill. Teachers let  to spent time on the playground. Some of students fought for better grades and everyone waited for end. Oh these were the days... Everything's changed on University. June is the hard month. A lot of learn to exams. The sunshine outside and you have to learn.. When do you have your exams? I'm starting my exams on 24 of June and ending at 5 of July.. I don't like it but one thing is still in my heart.. that 2 date.. It's not only begining and ending of exams. On 24th my sister has brithday, and on  5 of July I have nameday:) Oh I must think about suprise for my sister bd;))

Zdjęcia robione jakieś 2 tyg temu. Na zdjęciach z siostrą cioteczną (kuzynką) którą już mieliście okazję widzieć w wcześniejszych postach:) Podziękowania dla jej przyjaciółki - Pauliny za zrobienie zdjęć:*
On the pictures me and my cousin:) Thanks for her best friend - Paulina for took photos:*

OUTFIT:
Pants - nn
Blouse, Bag, Scarf - shop Ewa in Puck
Jacket - sh
Shoes - Step by step
Bracelets - Diva
Sunglasses - Firmoo


Kochani zachęcam do polajkowania mojego fb :) Tam na bierząco wstawiam posty z nowościami z tym co u mnie i co nowego wpadło mi w łapki:) ->  





Filled Under:

35 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia ;) Genialny kolor włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  2. neonowy szalik to szaleństwo :D co za kolor :P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia i śliczny lakier do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna , prosta a jednak efektowna połączona stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się outficik :) dla siostry może coś można upiec:) ja wolę prezenty robione samemu niż ze sklepu, bo tyle w nim chęci i serca :) siostra doceni:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. problem tylko w tym taki, że siostra nie jada słodkiego a ja nie umiem piec;D hehe

      Usuń
  6. I love total white... and this touch of orange is amazing!!!!!
    Have a great day darling!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tym czerwcem masz rację... Od trzech dzień moich urodzin jest dniem nauki. ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie tak samo teraz jest w czerwcu sama nauka ... sesja za pasem, zaliczenia sę zaczynaja prace trzeba pisac i tak dalej ... no jednym słowem istna masakra !

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny lekki outfit, typowo letni choc na te chlodniejsze dni, bardzo mi sie podoba no i ten pomarancz <3

    OdpowiedzUsuń
  10. koło takiego dziadka stałyście, nie było przystojniejszych?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia na egzaminach! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nie studiuję, ale mój brat też ma tak do późna egzaminy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasne nie ma sprawy;)
    Chciałabym Ci doradzić niespodziankę dla siostry, ale kurcze nawet nie wiem w jakim jest wieku, co lubi. Może kup jakąś płytę, książkę?

    OdpowiedzUsuń
  14. LOVELEY <3


    www.ayoubmani.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  15. so so gorgeous

    http://www.cultureandtrend.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja w super kolorowym? bywają i takie u mnie! serio :P
    w lato zawsze zakochuję się w pastelach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie Ci w takim prawie total white looku! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. I like the colors of your outfit :)

    Ferisa.

    Ferisafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem po tej drugiej stronie, która w czerwcu odpoczywa ;D

    Total white look ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Really nice!

    www.DeluxeFashionista.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcie, genialnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super apaszka!
    Co do niespodzianki na pewno ucieszy się z karty podarunkowej do ulubionego sklepu lub jakiś fajnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)