wtorek, 25 czerwca 2013

Blue dress



 Ah jak zazdroszczę co niektórym, że mają już wakacje.. ja dopiero zaczynam sesję. Mam nadzieje, że szybko zleci. Chociaż wakacjami zbytnio i tak prędko cieszyć się nie będę ponieważ zaraz po sesji zaczynam praktykę. No ale zawsze lepsze to niż nauka do egzaminów;P 


oh I'm so jealous so many ppl have holidays.. I just started my exams.. I hope the time will run fast. When my exams will over I'm starting work practice. So until August I'll havent holidays.. but i prefer work than learn to exams;D

Dziś outfit w kobiecym wydaniu. Jak wiecie uwielbiam chodzić ubrana w dość luźnym, rokowym jak i sportowym stylu. Również lubię ubrać się sexy.. lecz czasem zdarza mi się sięgnąć po sukienkę i dodatki bardziej kobiece.Pierwszy raz odkąd prowadzę bloga możecie zobaczyć moje naturalne loczki na głowie :D

Today's outfit is more womanly. As you all know I love to wear rock style, sporty style. Very often I prefer sexy clothes but sometimes I like to wear a dress and look like a women;) For the first time since I've started write this blog you can see my real curly/wavy hair;)


OUTFIT:
Dress -  Sinsay
Shoes - Merg.pl
Handbag - H&M
Necklace - Allegro
Sunglasses - Firmoo  


MIŁEGO DNIA!:)) 
HAVE A NICE DAY!:))

Filled Under:

47 komentarze:

  1. no patrz tego samego dnia wstawiłyśmy stylizacje w sukienkach :)

    ślicznie wyglądasz, częściej chce Cię widzieć w takim stroju!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, kobiecy zestaw! Świetnie wyglądasz...
    Życzę Ci aby sesja szybko minęła a Ty żebyś była zadowolona z wyników. Ja mam właśnie za sobą egzamin licencjacki, tyle stresu było, tyle nauki, to teraz mam należyty odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziękuje!:) oj jak ja ten rok zdam to za rok mnie czeka licencjat;/ buuu

      Usuń
  3. Aaaa, chcę Cię częściej w takich włosach, wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. powinnaś częściej zostawiać naturalne włosy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne masz włosy :D fajowe zdj. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fryzura i ekstra kiecka! wyglądasz w niej naprawde uroczo i kobieco;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa jakie piekne szpilki!!!
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam,
    ola:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Ci w tym kolorze.

    Pozdrawiam, Angelika

    OdpowiedzUsuń
  9. ah ten park w Koszalinie, musimy kiedyś umówić się na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana częściej chodź w tego typu sukienkach, wyglądasz zjawiskowo! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia a Ty wyglądasz rewelacyjnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia. A co do Twojego komentarza: dałabyś trochę tego Bałtyku, co?!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasują do tej suikenki dodatki, super Ci wyszła stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez juz chodze na praktyki:) A gdzie bedziesz miala?

    OdpowiedzUsuń
  15. cudnowna torebunia i buciki

    OdpowiedzUsuń
  16. ale śliczna sukieneczka! Pięknie leży! I idealnie zestawiona ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje kochana;** Cieszę się, że się podoba;*

      Usuń
  17. Pięknie wyglądasz w tej sukience ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. zdolny fotograf i piękna modelka,
    sukienka jest boska pasująca do ciebie:)
    i zestaw jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaa;D przed obiektywem ukochanego najswobodniej się czuje:D

      Usuń
  19. Witam ciepło.. cudowna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ahhh jak cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw, wszystko mi się tu podoba! Sandałki są prześliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebeczka cudowna, podoba mi się bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rok temu kupiona w H&M;D to był mój jeden z lepszych zakupów;D

      Usuń
  23. uroczo wyglądasz w tej sukience ;)
    a na egzaminach powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna i sukienka i świetnie ja połączyłaś z różowymi dodatkami:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz cudownie! Bardzo ładnie ;)
    W wolnej chwili, zapraszam:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. MImo sesji nadal udaje Ci się genialnie wyglądać! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejć co za komplement!:) Dziękuje;*

      Usuń
  27. bardzo ładne połączenie :) gdzie kupiłaś ten śliczny lakier do paznokci? ;3
    obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w poście wszystko jest napisane. Allepaznokcie.pl

      Usuń
  28. Chętnie bym sama taką założyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)