czwartek, 20 czerwca 2013

"All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them."


Była długa zima - marudzili, że za zimno, że już dosyć. Przyszło w końcu lato - marudzą, że za ciepło;D Nam Polakom to chyba nigdy się nie dogodzi:) Chociaż ja zdecydowanie cieszę się z tej pogody!:) Uwielbiam gdy jest ciepło, chociaż nie zaprzeczę, w taką pogodę wolałabym wylegiwać się na plaży bądź w ogródku niż siedzieć nad książkami;D

It was very long winter - ppl whining it's too cold and have enough. We have summer with beautiful weather - ppl whining is too hot... Oh Polish ppl always whining.. I love when is sunny and hot outside:) of course I would love to spend time on the beach or in the garden than sitting at home with books..  

Zdjęcia zrobione były w zeszły weekend jak byłam u rodziców;) Jako fotografa wykorzystałam moją kochaną mamę!:) Dopiero co uczę się możliwość lustrzanki, ale jedno jest pewne nawet na automacie robi tysiąc razy lepsze zdjęcia niż moja wcześniejsza cyfrówka!:)
Outfit w bardziej sportowym stylu z wysokimi butami ;D Są to jedne z moich ulubionych i najwygodniejszych butów ♥ Niestety bardzo często się rozklejają średnio co 3-4 wyjścia musze je oddawać do klejenia.. są źle wykonane:( Co do stroju to lubię takie "klimaty" bardzo dobrze się czuję się w takim wydaniu a jak wam się podobam?

Pictures was taken last weekend. As a photographer was my lovely Mom!:)
Yes I know I need more time to learn how to do good photo using my new camera !:) But fact is that I don't need a lot to  do to have better quality than using my older camera;))

Outfit in more sporty style with high heels. Oh These are my fav boots and the most comfortable ever!:) but they've been wrong made and after 3-4 walk i must give them to the bonding :(
Do you like me wearing this outfit? I love clothes like that and i'm feel very well wearing it!:)




 "All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them." - Walt Disney

OUTFIT:
Snapback - Sinsay 
Thin Jacket - Stradivarius
Tee - nn
Leggings - Romwe
Shoes - Merg
Sunglasses - Firmoo


Kochani na moim facebooku trwa konkurs z firmoo!:) Do wygrania wybrana para okularów słonecznych!:))
ZACHĘCAM DO ZGŁASZANIA SIĘ

Więcej informacji tu ---> KLIK

i zapraszam do lajkowania fb tam na bieżąco wstawiam wszystkie informacje i nowe konkursy!:))


MIŁEGO DNIA!:)
HAVE A NICE DAY!:)




Filled Under:

45 komentarze:

  1. Widać że mama robiła fotki. Jakaś taka bardzo ubrana jesteś :D

    Daria.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie , nie ma co narzekać na pogodę ! Jest pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  3. buty nie dla mnie, ale reszta mi się nawet podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny zestaw, jeden z moich ulubionych !

    OdpowiedzUsuń
  5. masz boską kurtkę, bardzo podoba mi się jej połączenie z koszulką i czapką! ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie fajny ten żakiet/marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na bieŻąco...

    OdpowiedzUsuń
  8. tez czasem wykorzystuje mame do robienia zdjec!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. tak to już z nami, Polakami jest - trudno nam dogodzić :-) z dwojga złego wolę ciepło niż zimę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle pięknie i odważnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dokładnie, sporo osób marudzi, że za gorąco, ja tam się cieszę, czekałam tyle na taką pogodę, że, gdy w końcu mogę się nią rozkoszować, to jestem jak w raju :)
    pierwsze zdjecie bardzo mi sie podoba :) myślałam, że masz wygolony bok ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dałabym sobie wygolić boku:D wolę zdecydowanie przerzucić włosy na jedna stronę a z drugiej przygładzić:))

      Usuń
  12. Buciki, czape i t-shirt chetnie bym Ci zabrala :P
    Bardzo fajna styluweczka niby sportowo ale z pazurem no i te buciki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to muszę ich pilnować aby mi nie zniknęły;p

      Usuń
  13. Świetnie wyglądasz :) I Fajna czapka :)

    Zapraszam również do mnie :) carrolaa@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuje;) była również bardzo tania!:)

      Usuń
  14. Super trendy girl!!!!!
    Kisses hun!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. so so cool

    http://www.cultureandtrend.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie nam nie dogodzisz. Marudzenie to nasza narodowa przypadłość;)
    Fajnie wyglądasz i super że masz lustrzankę ja się jeszcze nie dorobiłam niestety;(
    Zdjęcia bardzo ładne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. I totally loved this post!!! Really great inspiration! tell me if you would like to follow each other! I follow you back for sure - Lots of Love, Kyra♡
    CHECK OUT MY NEW LOVELY POST!

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja mega! Czapka jest wspaniała:) pozdrawiam i zapraszam na NOWY POST !:):*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie, rewelacyjnie wyglądasz :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Really great outfit. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowna bluza ♥
    mozemy wiedziec , gdzie zakupilas? :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko jest w poście napisane:)
      zależy mi na stałych obserwatorach a nie na "obserwowanie" za "obserwowanie"

      Usuń
  22. a ja nie lubię ani za ciepło ani za zimno i nie mogę się doczekać sierpnia/września/października :) !
    ciekawe te buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje ulubione temp. to +25, +30 stopni:) uwielbiam ciepło:)

      Usuń
  23. bardzo fajnie to wygląda:D choć ja pewnie bym w takim butach nie umiała chodzić xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żaden wyczyn:) chodzi się w nich tak samo jak w normalnych koturnach:))

      Usuń
  24. świetny styl, tylko jedna rzecz mi się tu nie podoba a mianowicie buty, ale każdy ma inny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne leginsy <33

    zapraszam na nowy post - magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. lubie takie kolorowe zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow zaskakujesz meni coraz bardziej... :) modnisia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)