niedziela, 26 maja 2013

time


Ostatnio często łapią mnie przemyślenia na temat czasu. Też macie takie wrażenie, że czas tak szybko ucieka? Jeszcze nie dawno kończyłam liceum a już mam za sobą pobyt roczny w Gdańsku i prawie dwa lata mieszkania w Koszalinie. Dzień ucieka za dniem coraz szybciej. Z jednej strony jest to pozytywne bo znaczy to, że mamy zapełnione dni  i nie ma w nim czasu na nudę. Bo tylko wtedy minuta wydaję się godziną. Ale z drugiej strony przeraża mnie ten fakt. Zanim się obejrzę będzie 30stka na karku... trzeba będzie myśleć o założeniu rodziny, rodziców zabraknie. Niee.. nie czas o tym myślec. Mam jedną wielką nadzieje, że do tego czasu uda mi się zrealizować moje marzenia. Dobra kończę zanudzać was dzisiejszym moim "pierdzieleniem" od rzeczy. 

Brak żadnej wymyślnej stylizacji. Zdjęcia z zeszłego weekendu. Prosty strój na posiedzenie na plaży. 
Tego najbardziej brak mi w Koszalinie. Dosłownie 10minut piechotą na plaże nad zatokę. Można posiedzieć w zaciszu bądź spędzić miło czas z przyjaciółmi. Zatoka tego dnia była naprawdę ciepła, aż byłam w szoku że tak się nagrzała:) No cóż w ten weekend już tak pięknej pogody nie ma.. 


Podziękowania dla mojej przyjaciółki Darii za miły czas i zrobienie zdjeć:*



Blouse - @ // Shorts - Oasap // Sunglasses - Firmoo // Shoes - plus minus


Wszystkim mamom chcę życzyć wszystkiego co najlepsze!:) Dużo zdrowia i oczywiście pociechy ze swoich dzieci  :))

Życzę wam kochani miłego dnia :) 

Idę się ogarnąć a potem jadę z mamą do siostry do Sopotu aby razem spędzić ten dzień:)




Filled Under:

49 komentarze:

  1. ślicznie wyglądasz na zdjęciach ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie fajne zdjęcia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. very nice blog
    :)
    follow each other http://carolineepe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia ♥

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tak myśleć :))
    Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę morza :)
    zabawnie to wygląda- krótkie spodenki i koszula z długim rękawem :D
    ale podoba mi się!

    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice pics! Have a wonderful weekend:)

    http://www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, ja najbardziej zauważyłam upływający czas w okresie przedmaturalnym gdzie rok do 'godziny zero' minął zanim się obejrzałam, i pierwszy egzamin był już lada dzień ... ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi Dear friend Nice Pix Share Online.My pray with you Dear Friend.
    Join our Platform Part our Work.
    Behandling av rosacea
    Botox Sandnes

    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna bluza i bardzo fajne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna bluza,cudnie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  12. na realizację marzeń nigdy nie jest za późno :-) a poza tym niech nie łapią Cię takie nostalgiczne przemyślenia, bo to właśnie przez nie czas ucieka - a tymczasem można działać zamiast rozmyślać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie by było mieszkać tak blisko morza.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna bluza, uwielbiam wszystko co niebieskie! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. przyjemny zestaw :) aa okulary mają bardzo ciekawy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing pics and lovely look!!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz, świetna stylizacja <3.

    OdpowiedzUsuń
  18. I am following you now http://carolineepe.blogspot.com/
    follow me too.
    nice blog ;)
    you said that you will follow me but you didnt

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia i fajny blog. ; ))
    http://bee-yooursellf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. swietnie wychodzisz na zdjeciach, jestem u Ciebie pierwszy raz wiec musze Ci powiedziec, ze masz przezajebisty naglowek :P

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania, jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie i na sportowo. Genialna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  22. Już myślałam, że pisze jakimś trudnym językiem, bo tyle czasu musisz ślęczeć nad tekstem :D Ja za "Julią" nie przepadałam. Za "BrzydUlą" owszem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie;) jak dla mnie bardzo przystępnym :D Po prostu wychodzę z założenia, że ktoś pisząc chciałby przeczytać również wiarę rozsądny komentarz. Chociaż minimalnie odwołujący się do treści. Sama czasem lecę masówką, krótkimi komentarzami, gdy są same zdjęcia i minimalna ilośc tekstu bądz go brak. Wiadomo, chce się każdemu komentującemu odpisać. Odpisać na 50 komentarzy bądz więcej + skomentować blogi które się obserwuje zajmuje naprawdę dużo czasu. Są blogi które wolę zostawić sobie na później bo wiem że potrzebuje na nie dużo więcej czasu. Przeczytać notkę to jedno, zrozumieć drugie ale napisać sensowny komentarz zawsze zajmuje wiecej czasu niż "ładnie wyglądasz" :D Na blogi z treścią zawsze poswieca sie wiecej czasu:)

      Usuń
    2. To prawda. Ale takie komentarze krótkie z wyświechtanym komplementem, to dla mnie jak spam, jeśli faktycznie nie chwyta za serce i nie jest bardzo wiarygodnie napisany, wtedy przechodzę obojętnie i odpisuję zwykłe "dzięki :)", bo szkoda mi czasu, a wiem, że inne blogi zasługują na moją uwagę, niż te, których autorzy podchodzą bezmyślnie do komentowania. :)

      Usuń
  23. super bluza i genialne zdjęcia- świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna bluza! ;)
    W wolnej chwili, zapraszam do mnie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę że też rozmyslasz o przyszłości.. Ja się czasem boję..

    OdpowiedzUsuń
  26. Bluza jest fantastyczna i ma śliczny kolor :D A wszelkie jeansowe spodenki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna stylizacja, taki nie wymuszony luz, pasuje do Twojej urody:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://pozytywnespojrzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Tymczasowo mam prywatny blog... więc jeśli chcesz go dalej odwiedzać to podaj mi swój adres e-mail a wyślę zaproszenie :)
    jusali8808@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)