piątek, 31 maja 2013

Sinsay opening:)


22ego maja odbyło się otwarcie sklepu Sinsay w Kościerzynie. Było mi niezmiernie miło, że zostałam na nie zaproszona. Od godziny 15:30 - 16:00 otwarcie było tylko dla osób z zaproszeniem VIP. Jako pierwsi mogliśmy zobaczyć kolekcję jak i zrobić na spokojnie zakupy. O 16:00 już każdy kto chciał mógł wpaść do sklepu. Ludzi było pełno:) atmosfera przemiła. Masa konkursów, miejsce do stworzenia swojej własnej torby i oczywiście butka fotograficzna. Czego chcieć więcej:) 


Kolekcja w sklepie była typowo letnia. Masa t-shirtów, kolorowych spodni, spodenek czy też typowo plażowych dodatków. Ceny wg mnie powalają na kolana. Jakościowo bardzo fajne ciuszki za niewielkie pieniadze!:)) 

Jest mi  tym bardziej bardzo miło, ponieważ byłam jedna z 4 bloggerek które przybyły na to otwarcie. Wielkim dla mnie wyróżnieniem był fakt, że jako jedyna zostałam poproszona o rozstrzygniecie konkursu fashion, na najlepszą stylizację w temacie: lato.
1-3 zdj. z prowadzącymi. Dziewczyny cały event prowadziły bardzo wesoło i energicznie:)) Zdecydowanie takie osoby powinny prowadzic wszystkie organizowane imprezy:)
4. Gratulacje dla wygranej:)
Z dziewczynami które brały udział w konkursie. Jedna musiała wcielić się w stylistkę a druga w modelkę. Wygrała para po prawej stronie. Jakoś jej strój najbardziej wpisał mi się w tematykę lata;) A jakie jest wasze zdanie? Dziewczyny wygrały po 100zł do wydania w sklepie;) Pozostałe uczestniczki dostały koszulki.
1. Tworzenie torby. 4. Konkurs aby jak najszybciej ubrać się jak manekin:) 
z prowadzącymi. 
Kobieta dj to jest to!:)
 Z moim osobistym "fotografem" :p Dziękuje sis za zrobienie zdjęć!:)) i podziękowania również dla koleżanki Pauliny za użyczenie na wyjazd lustrzanki:))

OUTFIT:
Buty - nn
Spodenki - Oasap
Bluzka - Stradivarius
Marynarka - Reserved
Torebka - nn
Okulary - Firmoo
Bransoletki -  Diva

uff od groma tych zdjęć:D W osobnym poście pokażę wam co ciekawego zakupiłam i jakie upominki dostaliśmy od Sinsay!:))


MIŁEGO WEEKENDU!:)





Filled Under:

53 komentarze:

  1. wow, świetne zdjęcia i relacja z otwarcia :) ja otwarcie sinsaya w gorzowie przespałam i teraz żałuję!

    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie! Gratuluję oczywiście, że to Ty rozstrzygałaś ten konkurs :)
    I masz boską marynarkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądałaś pięknie! To spory zaszczyt, takie bycie VIPem : ) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świene! Także dziekuje sis! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wybrałaś zestaw na ten dzień :) Super sprawa takie zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pokochałam sinsay od pierwszego wejścia )

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba pokażę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu mnie to nie dziwi.. jakoś tylko anonimy wyłapują wszystkie błędy.
      Już poprawione.

      Usuń
  8. miałaś boskie buty i marynarkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda na świetny event! :)

    I Kochana, przepraszam, że zwracam uwagę, ale - opening, nie przez 2 "p" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej nie masz za co przepraszać:D dzięki, że zwróciłaś uwagę ja wgl tego nie zauważyłam:D tak to jest pisać post na raty w wolnych chwilach:DD

      Usuń
  10. wow super :) mam nadzieję, że w moich okolicach też otworzą ten sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna relacja, miałaś super buty na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, świetne zdjecia, gratuluję zaproszenia :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ciuchy :)
    Zapraszam do mnie http://paulla-inspirations.blogspot.com/
    Obserwujemy ??:)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczną marynareczkę masz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejna marka która zapewne nie pojawi się w mojej małej mieścinie a przydałaby się :) takie ceny że aż sie chce tam zajrzeć!
    Gratuluję zaproszenia

    OdpowiedzUsuń
  16. You look lovely :) love your blazer!
    Yuliconversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne :)


    Dopiero zaczynam , ale każdy komentarz czy obserwacja się liczy :)
    Zapraszam:
    http://domi-style-306.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny event :)
    Też bym chciała zostać zaproszona na taki :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki :* Mogę ci gdzieś na priv napisać czy coś jeśli chcesz:) na forum to tylko mogę powiedzieć, że mieszkam nad morzem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Great event and amazing look!!!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale Ci zazdroszczę! U mnie w pobliżu nie ma takiego sklepu :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ten sklep, można kupić tanie i fajne rzeczy ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądałaś zjawiskowo!! Świetne buty <3 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądałaś zjawiskowo!!! Piękne buty <3 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny wpis, ciekawy, dużo zdjęć:) A Twoja marynareczka ma śliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz pięknie, śliczne buty <3.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję kochana:*
    Ale piękną mają tam kanapę! Kupiłaś to co masz na zdjęciach powieszone na ręce? Świetna jest ta bluzka z myszką Miki ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny zestaw. :)
    Muszę zajrzeć do tego sklepu. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. juz Ci pisałam, że wyglądałaś zjawiskowo tego dnia! najpiekniejsza pośród wszystkich :)
    Pani z czapeczką vogue cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie kochana wyglądałaś:**,zapraszam na nowy post;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo pozytywnie :D A wyglądałaś świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. też lubię ten sklep, ale niestety u nas wszystkie małe rozmiary zaraz się rozchodzą, A Ty wybrałaś super set na tą okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  33. so lovely pictures!
    and you're so so pretty!

    Kejmy ♥.

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wyglądałaś i widzę również, że zabawa była przednia:) super fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam nadzieję, że w moich okolicach również otworzą ten sklep !

    OdpowiedzUsuń
  36. Marynarka ma ładny kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ale fajnie i graatuluje tego wyroznienia :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Sinsay ma świetne rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajna fotorelacja ;) Zazdroszczę wyróżnienia ;)
    W wolnej chwili, zapraszam:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Też się doczekałaś otwarcia SinSay'a i widzę jakieś zakupki zrobiłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne zdjęcia i look~!;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)