środa, 22 maja 2013

New sunglasses


To chyba była najdłuższa przerwa bez bloga. Wybaczcie kochani za prawie 2 tygodniowy brak postów i aktywności. Cały czas coś. Weekend spędziłam w Pucku ucząc się na kolokwium. Wykorzystałam również przyjaciółkę aby porobić zdjęcia i jadąc do Koszalina zapomniałam je zabrać. Potem 2 dni na uczelni, okazało się, że koło zostało przeniesione i kolejna podróż do Pucka. Dziś też mam mało czasu ponieważ czeka mnie dalsza podróż ale o tym w kolejnym poście;)) Nie zdążę dziś ogarnąć fotek o których wspomniałam za dużo ich;D muszę na spokojnie je przejrzeć, powybierać najlepsze i obrobić. 

Dzis natomiast mam dla was post o moim nowym nabytku:D 

Jest to kolejna moja już współpraca z Firmoo. Bardzo chwalę sobie tą firmę. Jest rzetelna, kontakt z nimi jest fantastyczny a okulary świetnej jakosci. Moja współpraca nie wpływa na moją opinie, jest w 100% szczera. Od pierwszej pary okularów kujonek (KLIK) marzyły mi się ich przeciwsłoneczne. Są wspaniałe. Naprawdę bardzo mocne. Dodatkowo do okularów dołączone jest duże pudełko, w końcu mam je jak transportować w torebkach:D no i standardowo też cieniutki pokrowiec na nie. Również wielki plus firma ma za to, że dołącza do każdej pary okularów zestaw śrubek.

Today I want to show you my new love. ! :)) It's another cooperation with Firmoo. I very like them. They are reliable, contact with them is fantastic and have great quality glasses. My cooperation with them doesn't change my opinion, It's 100% MY opinion. The first pair which I got It was normal glasses (CLIK) and was great, after that i dreamed about their sunglasses. Oh I love them!:)) Sunglasses are solid. Firmoo add to sunglasses a special large pack and a thin case. Huge plus for them becuse they give to every glasses set screws:)
 

Tak się w nich zakochałam, że wszystkie inne okulary odstawiłam na bok:D W drodze już jest kolejna para. Powoli zaczynam sie uzależniać od tych cudeniek hehe

The sunglass hit my heart so on the way is another pair!:)



Kochani przypominam o tym, ze firmoo dla nowych klientów ma promocję. Pierwsza para okularów jest ZA DARMO, płaci się tylko za przesyłkę!:)) Polecam tą firmę z całego serca;)
My lovely readers firmoo have for new customers FREE pair of glasses:) You pay only for shipping:))
I would recommend them from all my heart!:)




MIŁEGO DNIA!:))
HAVE A NICE DAY!:)





Filled Under:

52 komentarze:

  1. Cudowne okulary! Bardzo Ci pasują :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne, fajny kolorek')

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne oprawki, bardzo ładnie Ci w nich! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne okularki! idealnie Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem :) przebierane imprezy są naj <3 świetne oksy doksy! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze muszę sobie zamówić jedna pare

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne te okularki, takie troche retro :)
    a ile sie płaci za pierwsze zamówienie? tzn za tą przesyłkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam na ich stronie przesyłka która idzie 6-10 dni USD6.95 a express 3-5 dni USD12.95. Ale obecnie są tylko normalne okulary zerówki badz z wadą. Niestety przeciw słoneczne nie są w tej ofercie Free glasses http://www.firmoo.com/free-glasses.html tutaj jest dokładnie wszystko opisane co i jak:)

      Usuń
  8. też strasznie lubię firmoo :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo Ci pasują :) i bardzo się ciesze :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi tam okulary nie pasują ale tobie w nich pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że już wróciłaś :)
    Okulary świetne <3
    Hahahha często wykorzystuje przyjaciółkę co do zdjęć ;pp

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobne, lecz inny kolor i są one z Cubusa ; d
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam, dlatego każdy obserwator i komentarz są dla mnie ważne + obserwuję :) : http://anotherworldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor okularków świetny, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super okulary, ładnie ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne. Sama od jakiegoś czasu szukam modelu odpowiedniego dla mnie ale jak na złość, mam wrażenie, że w każdych wyglądam źle.
    Pozdrawiam, cocaone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też uwielbniam okulary począwszy od lenonek skończywszy na sexownych kotkach. Bardzo fajny blog z chęcią obserwuję i zapraszam do mnie :) Miłego dnia

    http://fashionclub24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. okulary piękne, choc sama wyglądałabym w takich jak kosmita :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ich okulary. Twoje tez są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pasują Ci BARDZO :)

    Ps z tej strony ola z create-your-own-sunshine.blogspot.com, przeniosłam się na wordpress :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne okulary, w ogóle ta firma robi same ładne okulary <3.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovely sunnies.... great brand!!!!!
    Happy We my darling!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję Ci bardzo za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne są, bardzo mi się podobają <3.

    OdpowiedzUsuń
  24. na pierwszym zdjęciu myślałam, że są niebieskie xd
    bardzo ładny fason, spodobał mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne okularki :)

    P. S. Jeśli masz ochotę to zapraszam cię do wzięcia udziału w rozdaniu na naszym blogu: http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway.html .
    Do wygrania okulary przeciwsłoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super okularki! bardzo fajny blog ;)

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  27. o tak ! okulary bardzo fajne;) dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie na obejrzenie przeróbek ubrań :) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)