piątek, 10 maja 2013

majówka cz. II


Zdjęć majówkowych dalsza część. Kolejnego dnia pojechaliśmy do Gdańska. Zdjęć za dużo z tego dnia nie mam więc wykorzystam je w późniejszym poście z mixem zdjęć. Dziś mam dla was zdjęcia z majówkowego spaceru w mojej kochanej mieścinie Puck i z wypadu do Jastrzębiej Góry.

Przechodząc do mojego outfitu. Jak już wspominałam majówka była dość chłodna, wiał zimny wiatr no ale to nad morzem normalne;D jak nie od zatoki to od morza;D Strój mój był wygodny i kolorowy jak na wiosnę przystało:) zamiast t-shirtu, ubrałam cieńki sweterek aby nie było mi za zimno:)


Molo w Pucku

Jastrzębia Góra
 

Outfit:
Balerinki - step by step 29,90 zł
Spodnie - nn
Sweterek - Allegro
Ramoneska - Goodlookin
Rybka - Diva



MIŁEGO WEEKENDU!:))



Filled Under:

68 komentarze:

  1. W Jastrzębiej Górze byłam w ubiegłe wakacje i Dom Whisky to jedna z ciekawostek w tym miejscu. Jeszcze Ci kelnerzy w tych strojach :D
    Śliczne masz te buciki, takie urocze :)

    Ja za Tobą też bardzo tęsknie!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, a buciki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze nie byłam w Jastrzębiej Górze, Dom Whisky wygląda zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super buty! Fajne zdjęcia z majówki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie tanie,a takie ładne baleriny;]

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz boskie balerinki! Zazdroszczę Ci tej majówki! ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Powtórzę się ale na prawde twoje balerinki są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem fanką Twoich butów! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Majówka co prawda chłodna, ale mozna spedzac czas i przy brzydkiej pogodzie :) śliczne balerinki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice look and beautiful pics!!!!
    Happy sunday!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie rozwiazania : ) piekne sa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że majówka udana ! ;D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice post!! would you like to follow each other?

    i follow you almost on GFC! :)

    http://emma-wunderbar.blogspot.de/

    <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice post!! would you like to follow each other?

    i follow you almost on GFC! :)

    http://emma-wunderbar.blogspot.de/

    <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne buty *.* Bardzo podoba mi się Stylizacja , ja czekam na nową notkę ! : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześwietne balerinki! Też szukam jakichś dla siebie ze złotym czubkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję ! :D fajnie, że postawiłaś na białe spodnie - super wyglądają w takim wiosennym zestawieniu. Dom Whisky, haha, pierwsze słyszę :) ja dopiero miesiąc temu polubiłam whisky z colą, nigdy wcześniej za nic nie mogło mi wejść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:D a spodnie są kremowe:) oj nie ja nie lubię whisky, raz piłam, spiłam się i nigdy więcej odrzuca mnie smak. Mój mężczyzna pije z lodem a czasem ze spritem:) Jak jade do domu whisky to albo nie piję albo popijam ciemne irlandzkie piwko:) jak bedziesz kiedyś w okolicach polecam się wybrać obok jest bar Max gdzie najlepsi barmani serwują drinki:)

      Usuń
  18. hehe to ja mam z wódka tak jak Ty w whisky, cała historia podobna... :P dzięki bardzo za ciekawą informację!! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Perfect pics and I see you had a nice day. That shoes look perfect. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Świetne baletki ;)

    Zapraszam do udziału w konkursie:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=525746904127691&set=a.450111681691214.92809.450099161692466&type=1&theater
    Główną wygraną jest zaprojektowanie bransoletki, która będzie sprzedawana w sklepach!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cool photos, you look lovely and your ballerinas shoes are beyond cute! I also love the outfit of the man with the kilt! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC” and bloglovin? I promise I’ll follow you back <3

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  22. Jest to różany balsam z Avon ;) jeżeli chodzi o żółta płytkę znam pare sprawdzonych sposobów. W aptekach są specjalne tabletki proszku wybierające ale to kosztuje. Sa tez emulsje np rimmel ale nie uzywalam. Domowym sposobem jest cytryna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. super zdjęcia,widać,że majówka udana!

    OdpowiedzUsuń
  24. super zdjęcia:) śliczne buty

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie zdjęcia! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. no to było super, jak widac :D:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że majówka się udała ;)

    dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń
  28. Noooo baleriny są zjawiskowe. Obserwuję i oczywiście zapraszam na NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  29. Rybka jest urocza, dzięki niej czuć nadmorski klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne masz te balerinki, a ta rybka wprost przecudna <3
    Uwielbiam nadmorskie krajobrazy :D

    OdpowiedzUsuń
  31. świetną miałaś majówkę :)

    boskie balerinki i zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  32. masz cudny naszyjnik Kochana :)
    hahaha nie moge znów kupiłas buty :P
    Twój facet kiedyś mnie zabije za to, że pokazałam Ci ten sklep :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie widzę tutaj żadnej koncepcji prowadzenia bloga, stylizacja zupełnie zwyczajna jakich pełno w koło. Czym chcesz się wyróżnić w erze miliardów blogów? Ciężko o dobrą treść dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prowadzę bloga po to aby się wyróżnić. Prowadzę go ponieważ lubię to robić. Pełno w koło? Koncepcja może i tak ale na pewno nie kolorystyka. Jakoś na ulicy widuję większość osób w stonowanych kolorach.

      Usuń
  34. Bardzo ładne buty ;))

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne balerinki !! Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna stylizacja, a buty śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Great Colors together!
    & I loveeee your shoes.
    Super cute.

    Best,
    icantaffordmylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawe buciki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Adorable flats!
    YuliConversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. probably some of the best flats I have ever seen

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne masz balerinki:)

    Zapraszam na konkurs na :
    http://letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaka kolorowa:** ślicznie kochana:**,no a torebke kupuj,kupuj:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Saved as a favorite, I really like your site!

    Here is my web site ... cheap polo ralph lauren

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo mnie zaciekawiła Twoja kurtka:) Polubiłam na fb zapraszam i do mnie ! pozdrawiam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  45. Widać, że majówka udana. Bardzo fajne balerinki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gorgeous shoes!
    http://lexiluthor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne zdjęcia! balerinki mega taniutkie! :)

    obserwuję :)
    http://merveileuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)