niedziela, 5 maja 2013

Majówka cz. I


Jak tam kochani minęła wam majówka? Wybaczcie za moją dłuższą nieobecność, ale podczas majówki nie miałam wgl czasu aby posiedzieć przy komputerze. Na majówkę wraz z przyjaciółmi pojechaliśmy do Pucka do moich rodziców. Wyjechaliśmy we wtorek na wieczór aby na spokojnie od środy zacząć majówkę:D Znajomi nigdy nie byli na półwyspie więc aktywnie spędziliśmy czas. Wciągu dnia spacerowaliśmy a wieczorem rozpalaliśmy grilla;)) Oj codziennie byliśmy wypompowani na maxa ale pozytywnie:) Pogoda niestety nie była tak piękna jak na majówkę przystało, ale nie było źle. Najważniejsze, że słońce świeciło i, że nie padało.

Dziś mam dla was zdjecia z pierwszego dnia majówki jak wybraliśmy się na Hel. Pomimo, że byłam tam wiele razy i tak lubię tam spacerować. Nie obyło się oczywiście bez odwiedzenia fokarium które też już nie raz odwiedzałam, ale byłam tym razem bardzo pozytywnie zaskoczona. Trafiliśmy akurat na moment gdy karmili foki, kiedyś na  czas karmienia fokarium było zamykane. Tym razem było inaczej, przy ludziach karmili foki i zrobili z tego takie mini przedstawienie. Pokazali jak foki reagują na swoje imiona, jak się bawią. Lecz co ja będę dużo pisać. Każdemu kto nigdy nie był polecam:))



W zeszłym sezonie bardzo podobały mi się maxi spódnice i sukienki, ale jakoś nie umiałam się zmobilizować aby takowe zakupić. Lecz nastał czas aby to zmienić i przed majówką zakupiłam sobie maxi spódnice z Preska. Jej urok to nie tylko kolor ale i kieszenie:D Z nowości w tym outficie możecie też zobaczyć buty, i biżu;)

Nie ważne czy ma sie kilka, naście czy dzieścia lat wata cukrowa i tak sprawia mega uśmiech na buzi:D a ile później śmiechu:D


OUTFIT:
Spódnica maxi - Preska
Balerinki - nn
T-shirt - New Yorker
Bluza - Stradivarius
Ramoneska - Mohito
Rybka - Diva




Filled Under:

62 komentarze:

  1. Wow ! jak Ty pięknie wyglądasz !!!!!!!!!! Spodnica maxi jest bombowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądałaś spódnica jest śliczna! No i fajnie spędzony majówkowy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spódnica jest śliczna! też chcę taką :)

    idealnie pasuje do Ciebie taka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w Twojej maxi spódnicy!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very nice outfit, I like that color combination. It looks like you ha d aprefect day. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. prawde mowiac nigdy nie bylam na helu ;) swietnie wygladasz. ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia:) spódnica interesująca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna maxi :) wata cukrowa to taki smak dzieciństwa, a te klejące dłonie to już w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać majówka udana . Piękny outfit

    OdpowiedzUsuń
  10. Na samym początku dziękuję ci za komentarzyk ;)
    OBSERWUJĘ ;)

    Widzę , że tobie majówka się naprawdę udała.
    Będzie mi miło jak wpadniesz i także zaobserwujesz.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica i buty wygladaja oblednie! Kochana a wata cukrowa to symbol mego dziecinstwa :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing place, nice pics

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej kochana swietnie wygladasz :)))) i wata cukrowa, mniaaaaaaaaaaaami <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze kiedy przyjeżdżam nad morze, wstępuję do fokarium na Helu, chociaż byłam tam już wiele razy. Foczki to przesłodkie zwierzaczki <3
    Bardzo podoba mi się spódnica i buty. W ostatnim czasie też bardzo zaprzyjaźniłam się ze spódnicami maxi :D
    Pozdrawiam **.**

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice outfit.... amazing color combo!!!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  16. SPÓDNICA <3

    follow?

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Foczki z bliska z chęcią zobaczyłabym i ja :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Looks like you guys had alot of fun!
    YuliConversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie fajne zdjęcia. Świetna maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmmm... Możliwe że jestem za młoda na dietę ale ja zawszę miałam obsesję na punkcie
    diety, zawszę się bałam że przytyję. Taką to już presję na mnie wywarło.
    ;)
    A co do postu to świetny outfit i fajne zdjęcia.

    Zapraszam na nowy post.
    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Możliwe że tak. Od paru dni zdrowo się odżywiam więc może to mi pomoże ;)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. O śliczna spódniczka *.* Piękna stylizacja i Majówka jak najbardziej udana : D
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; ))
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna spódnica. Fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Patrząc na zdjęcia pomyślałam, że muszę sobie kupić taką maxi!

    OdpowiedzUsuń
  25. połączenie kolorystyczne spódnicy i kurtki - świetne! ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. widzę, że fajnie spędziliście majówkę :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Zniewala mnie ta kurteczka, ten turkus! ;) Śliczna! Spódnica też rewelacja;)

    Zapraszam do siebie na nowego posta:
    http://basia86-naturalnie.blogspot.com/2013/05/jak-dorobic-na-wakacje-majac-bloga.html

    Bardzo fajny blog;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Dawno nie jadłam waty cukrowej ;) Obserwujemy na bloglovin ?:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zestawienie kolorów i niezłe foczki:P

    OdpowiedzUsuń
  30. my się wybieramy na hel w najbliższym czasie :)
    i widzę, że nareszcie macie wspólna fotkę :D:D:D:D
    cieszę się, że odpoczęłaś i Twoja majoweczka się udala :)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  31. It's enormous that you are getting thoughts from this paragraph as well as from our discussion made at this place.

    Here is my page - Ray Ban Sunglasses

    OdpowiedzUsuń
  32. spódnica jest cudowna <3 świetnie wyglądasz ;**

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja bym włożyła bluzkę do spódnicy, ale i tak wygląda świetnie :) szkoda, że maxi nie są zbytnio dla mnie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałam włożyć ją w spódnice ale wtedy wyglądam strasznie nie proporcjonalnie.. czemu nie dla Ciebie?

      Usuń
  34. U mnie majówka minęła leniwie :)
    Świetne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  35. ale ładna maxi! zazdroszczę wypoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny set :) a spódnica genialna zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana cudownie wyglądasz w tej maxi:*

    OdpowiedzUsuń
  38. swietnie wygladasz! i ta wata cukrowa! kiedy ja ją jadłam!:D

    OdpowiedzUsuń
  39. bieganie na wf to nie jest to samo co bieganie samemu ze sobą ze swoimi myślami, na świezym powietrzu a nie po sali czy boisku :) wtedy czuje się wolność

    świetne zdjecia ! ja chcę do foczek :)

    OdpowiedzUsuń
  40. hahah. I totally agree with your Met Gala comments!
    Loveee this look.
    That burnt yellow with the turquoise looks great together.

    Best,
    icantaffordmylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  41. jestem bardzo niska i wyglądam w nich śmiesznie ;d pomijając już fakt, że spódnice maxi mogę nosić jako sukienki maxi xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to ile masz wzrostu? bo na niższą ode mnie nie wyglądasz;D
      na początku bałam się, że mnie skracać bedą maxi a okazało się, że nie;D i w sumie dobrze się w nich czuje:D

      Usuń
    2. 158 cm z tego co pamiętam :)

      Usuń
    3. no własnie;D czyli jesteś praktycznie mojego wzrostu :D ja mam 160 lub 159 wzależności o której porze dnia mnie mierzą;D

      Usuń
    4. więc doskonale rozumiesz, że z bluzką w środku przy maxi wygląda się śmiesznie nieproporcjonalnie ;p takie już życie krasnali

      Usuń
    5. dokladnie;) dlatego tak jak napisałam po pierwszym komentarzu bluzkę mam na aby proporcje zostały zachowane;) zresztą mając bluzkę "w" spódnicy miałam wrażenie że jestem 2 razy większa;D

      Usuń
    6. chociaż za krasnala się nie uważam:D nie chciałabym być wyższa:D przynajmniej każdy facet jest ode mnie sporo wyższy i nawet w 13 czy 16cm szpilach i tak nadal jestem od wiekszości niższa więc nie musze sie bac ze bede smiesznie wygladac przy mezczyznie:D nie lubię gdy kobieta jest wyzsza od faceta

      Usuń
    7. a ja uważam się za takiego elfa małego i dobrze mi z tym, tak jak Tobie :) wg mnie ma to więcej plusów niż minusów, więc nie ma się czym przejmować ;d

      Usuń
  42. Jaka fajna spódnica<3
    Mniam, wata cukrowa<3

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)