wtorek, 16 kwietnia 2013

związki


Tak jak wspominałam w niedziele świętowaliśmy 50lecie małżeństwa dziadków;) Podziwiam ich tyle lat razem, w dobrym i złym. Patrząc na nich wiem, że słowa "aż śmierć nas nie rozłączy" mają sens i samemu chciałoby się stworzyć tak mocny i długotrwały związek. Patrząc na związki dziadków, czy pokolenia moich rodziców tyle ludzi trwa przy sobie i te związki się układają. Jestem bardzo ciekawa jak będzie moje pokolenie wyglądać za te x lat. Czy też będzie tyle osób mogło świętować tak piękną rocznicę, czy ja stworze tak idealny związek by móc się cieszyć nim tak długo. Patrząc na koleżanki, kolegów czy też osoby obce, tyle par w bardzo młodym wieku decyduje się pobrać i tyle się słyszy o rozwodach.. szybki ślub a potem szybki rozwód.. małżeństwa trwające kilka miesięcy.. Nie potrafię tego zrozumieć. Może mój pogląd będzie sprzeczny z waszym, ale ja nie umiem zrozumieć osób które w bardzo młodym wieku decydują się na ślub. Mam tu na myśli 18stki, 20stolatki.. wydaje mi się, że po 25 roku życia gdy mamy ukończone studia to jest dopiero czas aby zastanawiać się nad tak poważnymi decyzjami.. no ale każdy ma prawo do własnego zdania.
Zdjecia zrobione na szybko:D Mój strój ze spotkania rodzinnego:) Wygodnie, trochę elegancko ale i z "dziwnym" dodatkiem w postaci butów;D
Z moją najukochańszą młodszą siostrą;) :*

OUTFIT:
Buty - deezee
Spodnie - sklep Ewa
Bluzka - moja mama uszyła
Kolczyki - Diva
Bransoletki - Katherine


MIŁEJ NOCKI!:)



Filled Under:

68 komentarze:

  1. wyglądasz młodziej niż siostra:) ładnie się prezentowałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Miśka jak ty cudownie wyglądasz jak masz takie kolczyki! bluzka tez jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy dojrzewa w innym tempie nie ma reguły na to że jak się ma 30 lat to jest się dorosłym... Poza tym nie wszyscy studiują. A z tego co wiem to pokolenie naszych rodziców brało ślub średnio w wieku 21 lat i jakoś nie wiedzę przeciwwskazań, a i dodam że ciało kobiety nie jest wiecznie młode i jak by ktoś myślał o dzieciak to idealny wiek według naukowców na rodzenie dzieci to 21lat. Jak Ty czujesz że będziesz gotowa w wieku 30 lat bo tak sobie postanowiłaś to pewnie i tak będzie tylko ciekawe co na to Twój facet jeśli go masz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym, że każdy dojrzewa w różnym tempie. Ale zgodzisz się, ze w wieku 21 lat, bez jakiegoś konkretnego wykształcenia ciężko o dobrą prace. Jak można myśleć o ułożeniu stałego związku czy dzieciach nie mając stałego dochodu? Osoba po liceum nie ma żadnego wykształcenia, po technikum ma się chociaż zawód. Zresztą każdy ma inne ambicje.
      Co do rodzenia dzieci. Ja uważam że czas na dzieci to dopiero dobra 30stka i tego myślenia nikt mi nigdy nie zmieni. Mój facet? Nie dość, że jest starszy ode mnie to akceptuje moje decyzje. Mamy podobne podejście do życia. Najpierw trzeba dobrze zarabiać potem można myśleć o założeniu rodziny.

      Usuń
    2. Anonimowy, jesteś dziewczyną, czy chłopakiem? Z pewnych względów mnie to interesuje. I zgadzam się z Twoją wypowiedziom.

      Usuń
    3. dziewczyną

      Usuń
  4. Ja jeszcze dodatkowo podziwiam, że jeszcze żyją dziadkowie:) Babcie mam, ale dziadków już od dawna nie:/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też podziwiam ludzi którzy są razem tak długo, na dobre i złe i kochaja się tak bardzo , łezka mi się woku zakręciła bo przypomniałam sobie mojego dziadka jak był juz strasznie chory i widziałam go ostatni raz i tak bardzo widac było jego miłosc do babci, tulili się, trzymali za ręce i patrzyli sobie w oczy, do ostatnich chwil babcia głaskała dziadka po głowie.... takiej śmierci nikt się nie boi...
    też chcialabym tak na zawsze, tak do końca...

    i jak po mnie widzisz tez wolę zaczekac ;)

    muszę Ci powiedziec kochana, że cudnie wyglądasz w takim eleganckim wydaniu! strasznie mi sie tu podobasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze rozczulają mnie starsi ludzie trzymający się za rękę - to niesamowite, że potrafią być obok siebie przez tyle lat, podczas gdy nasze pokolenie otwiera ze zdumienia oczy kiedy ktoś jest z drugą osobą dłużej niż pół roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. very lovely outfit!!!

    x
    http://www.worryaboutitlaterr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądałaś. Bluzka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o założenie rodziny, dzieci - to wszystko indywidualna sprawa, trzeba postępować w zgodzie z sobą :)
    A jak Ci się chodzi w takich butach, wydają się być dość niewygodne, ale może się mylę.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyglądają tylko tak:)) są wygodne jeśli lubi się chodzić w takich wysokościach:) te akurat mają 16cm więc nadają się na imprezy bądz spacery tylko tam gdzie są nowe chodniki:) ale mam jeszcze 13cm i wtych można spokojnie śmigać wszędzie;) Chodzi się tak jak w normalnych koturnach o takiej wysokości wycięcia wgl nie czuć;))

      Usuń
  11. Jeszcze ze 2 lata temu też tak twierdziłam, że ślub koło trzydziestki, dziecko po trzydziestce, i jakże się myliłam, dziś nie pragnę niczego bardziej niż zostać żoną i mamą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak nie zapieram się w tym, że może mi się myślenie zmienić. W końcu nikt nie może przewidzieć co bedzie za rok, dwa lata a co dopiero za 8. Ale wiem jedno, zakładając rodzinę chce mieć pewną sytuację. A nie być "utrzymanką" faceta jak wiele dziewczyn w tych czasach. Dla mnie byłoby to upokarzające. Najpierw chcę zdobyc dobrą pracę, by wiedzieć ze cokolwiek się stanie jestem wstanie sama się utrzymać, dopiero potem będe myśleć o małżeństwie. A o dzieciach to prędko ja myśleć nie będę;D

      Usuń
  12. Uroczo:)

    Zapraszam do mnie na konkurs!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj mało jest małżeństw, które mogą być autorytetem do tworzenia nowych związków, które przetrwają aż po kres życia. Ale takie małżeństwa jak Twoich dziadków czy rodziców są godne pochwał za trudy i przeciwności losu, które przetrwali i nie poddali się mimo wszystko, że tworzą taki doskonały przykład dla młodszego pokolenia. :)
    To prawda. Z tym się jak najbardziej zgodzę. Spotkać się z tym można np. na blogach tych najbardziej wypromowanych, każdy się pyta doradza a czasem bezczelnie wymusza posty, rozkazując co maja pisać, a czego nie. Co dla mnie jest totalnym kretynizmem. Każdy blog jest indywidualny, tak samo jak autor i nikt bez zgody nie ma prawa za przeproszenie wpieprzać się w jego prowadzenie. Jeśli autor nie pyta się czytelników co by chcieli czytać (co dla mnie jest śmieszne i przyznać się muszę, że chyba raz pod koniec posta napisałam, że jeśli mają jakieś propozycje na kolejny post, to wezmę to pod uwagę, bo uważam, że bloger bez pomysłu na siebie, to nie prawdziwy bloger). Cenię tych, którzy mają na siebie pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja. Ja całe szczęście mam autorytet, nie tylko w dziadkach, rodzicach ale też w ciotkach, wujkach czy starszym kuzynostwie.

      Oj to już grubsza sprawa;D czasem jak na popularnych blogach czytam niektóre komentarze to łapię się za głowę;D jak można żądać czegokolwiek od autora bloga. Każdy ma prawo do własnego pomysłu na swój blog. I tworzyć go według własnego widzi mi się, a nie kogoś;))

      Usuń
    2. Dokładnie ma takie samo zdanie na ten temat. Ale cóż, jak to mówią są ludzie i parapetyy ;)

      Usuń
    3. jeszcze mam Picasę i czasem korzystam z aplikacji dostępnych online typu http://pixlr.com/editor/ i http://www.picmonkey.com

      Usuń
    4. Ale głównie bazuję właśnie na PhotoScape.

      Usuń
    5. ja nie mam wcale, bo nie umiem ściągać dobrej wersji :D

      Usuń
    6. To prawda. Jak znajdziesz coś ciekawego, to podziel się:D W sumie PS przydałby mi się :)

      Usuń
  14. PS Poza tym ja lubię różnorodność na blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna bluzka :)

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/04/446-art-blouse-and-leather-leggins.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Very nice pics and perfect top. I like that colors. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW jakie świetne buty ♥ Cudnie wyglądasz :)
    pozdrawiam, BERRIES

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna bluzeczka! A w butach bym się pewnie zabiła ;D. Co do ślubów to się z Tobą zgadzam choć każdy jest inny, ma inne podejście. Ja mam 23lata, jestem z narzeczonym ponad 6lat i w przyszłym roku wychodzę za niego za mąż :). Myślę, że największym błędem są śluby "bo dziecko" a para jest ze sobą pół roku...

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ładnie wyszłyście na gtym współnym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. aleładnie wyszłyście:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ehh pozazdrościć Dziadkom ;-) ja już mam Męża ponad 7 miesięcy, a jesteśmy razem ponad 6 lat, mam nadzieję, że my też kiedyś będziemy świętować 50-lecie.
    Obie jesteście śliczne i Ty i Siostra ;-)
    a co do marynarki to kupowałam ją jakieś 2-3 tyg temu także na pewno są jeszcze dostępne, tylko jak chcesz coś z hm to proponuję się zapisać do newsletter'a, bo dają 25% zniżki na 1 rzecz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez zniżki 129 zł a po zniżce niecałą stówę :P

      Usuń
  22. mnie też, a mrożone to już nie to samo ;(

    masz świetne buty :) i super otoczenie wokół Ciebie <3 a 3 zdjęcie najlepsze

    jeśli chodzi o ślub, to ja bym mogła nawet i już, bo wiem, że to jest ten jedyny. Może to brzmi banalnie, ale ja jestem przekonana co do tego i on również. W sumie bliżej mi już do 25 niż do 18, także nie jest najgorzej xd. Jednak podzielam Twój pogląd.. Za szybka decyzja o ślubie, nie sprzyja małżeństwu potem.. Chociaż są i wyjątki, które znały się 4 miesiące przed, a są już ze sobą prawie 20 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:**
      no tak zawsze są odstępstwa od reguły. Ale takie przypadki bardzo rzadko się zdarzają;)

      Usuń
    2. oj rzadko, ale fajnie, że są tacy i nie każdy kończy źle :)
      Dziękuję ;*

      Usuń
  23. 50-lecie małżeństwa? Kurczę, szacuneczek, jedno z moich kilku największych marzeń. :) Wszystkiego dobrego dla dziadków.
    Pięknie wyglądasz, a buty robią chyba największe wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj, tak. Zgodzę się, że w dzisiejszych czasach dużo par decyduje się pochopnie na ślub. Są to z reguły decyzje nieprzemyślane do końca, bo po upływie krótkiego czasu - rozwodzą się. Myślę, że do ślubu trzeba dojrzeć, a 18 lat to zdecydowanie zbyt mało.

    Mam takie pytanie, wygodne są te buty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygodne;) Powiem tak wycięcia nie czuć, chodzi się w jak normalnych koturnach. Tyle, że mają one 16cm wysokości więc nadają się jedynie w miejsca typu restauracja, imprezownia bądz na spacery po nowych chodnikach. Na krzywych nistety się nie zrobi ani jednego kroku:D Ale mam też tego typu 13cm no i w tych można już smigać nie bacząc na nic;D Jeśli ktoś lubi chodzić w tak wysokich koturnach to i w tych będzie mu wygodnie;)

      Usuń
  25. moji dziadkowie mieli 50-lecie małżeństwa jakieś 8 lat temu, tylko pozazdrośić, że dwoje ludzi tyle ze sobą 'wytrzymało', że nic nie stanęło na ich drodzę co mogłoby ich rozdzielić, że po prostu trafili na swoją drugą połówkę :) ja jestem już z chłopakiem 5 lat i mam nadzieje, że to ten jedyny :) tobie życzę, żebyś znalazła kogoś kto będzie wart twojej miłości :) zapraszam:

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne dziadki i swietny blog. zaobserwowalam .

    OdpowiedzUsuń
  27. Już wiem co sądzisz o sztucznych włosach ;)
    Dzisiaj dodałam nowy post o filmie "Intruz", co o nim sądzisz? oglądałaś, czytałaś książkę, a może byłaś już w kinie na tym?
    Zapraszam: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacja dla dziadków. :) To niesamowite, ze tak długo można żyć z druga osobą. to musi być wielka miłość. Marzę by coś takiego przeżyć.

    OdpowiedzUsuń
  29. co za buty! mega! ale ja bym sie na takich zabiła :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Dużo szczęścia dla dziadków :) Genialne buciki! + dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nasze pokolenie jest inne.. w negatywnym tego słowa znaczeniu. o miłość trzeba dbać, pielęgnować.. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. powiem szczerze że jeśli chodzi o lakiery to wcześniej użwałam essence.
    Ja tam jak bede brała ślub będe miała 25 lat ^^ bo ślubik już w lipcu ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Szczerze powiedziawszy zawsze ciekawiło mnie co takiego się zmieniło że nasze pokolenie jest takie inne. Chciałabym spotkać kogoś z kim zostałabym tyle lat a nie tylko na krótki okres :D

    OdpowiedzUsuń
  34. I'd like to find out more? I'd want to find out some additional information.


    Feel free to surf to my homepage ... play pacman games

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznie wyglądasz :)
    obserwuję i liczę na Twoje odwiedziny :)
    http://gooodka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. nice outfit! I absolutely love your top and your shoes are so cool!

    OdpowiedzUsuń
  37. przecudownie wyglądasz:)) u nas dziadkowie 60 lat razem będa mieli:)

    OdpowiedzUsuń
  38. super zdjęcia! pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)