poniedziałek, 22 kwietnia 2013

mix zdjęć


Na wielu blogach widziałam posty z mixem zdjęć i bardzo lubię tego typu posty. Postanowiłam więc i ja taki zrobić. Jestem bardzo ciekawa czy takiego typu posty lubicie? ;)
I saw on many blogs post with mix of photos. I like post like that. So I decided make post with my photos mix. I hope you will like that post:))

Zdjęcia z kwietnia. Ten miesiąc jest wyjątkowo fajny. Spędziłam w nim wiele bardzo miłych dni i praktycznie cały czas coś się działo. Jak nie spotkanie rodzinne, to spotkanie z przyjaciółmi. Trochę pokrzyżowanych planów które i tak przerodziły się w miły czas:)
Pictures from April. This months was very nice for me. I spent many awesome days with family and friends. Few plans didn't come up but turned into something cool:)

1. Serek wiejski ♥ ale tylko i wyłącznie z cukrem:D 2. Mój nowy zakup sukienka maxi z H&M
3. Wypad z moją ukochaną imienniczka na lody 4. Mój mały kącik.
1. Cottage cheese♥ I eat it only with sugar:) 2. My new maxi dress H&M
3. Outing with friend for ice cream 4. My make-up and accessories place

1. Na spacerze 2. Dzisiejszy wypad na kebab
3. Poszukiwanie nowej lodówki wciaz trwa;) 4. Nowa tunika, cały outfit już nie długo na blogu
2. On a walk 2. Today's kebab
3. Looking for a new fridge 4. New blouse, whole outfit soon
Grill u kumpeli:) Zmarzluch jestem :D Różowa bluza Goodlookin
Grill with friends:) Like always it's cold for me:D
1. z sis w lany poniedziałek 2. z sis na spotkaniu rodzinnym z okazji 50lecia dziadków
3. "kawałek" prezentu (drzewka genealogicznego) 4. W drodze na zdjęcia:)
1. Easter Monday with sister 2. Family meeting. with sis 3. "piece" of gift for grandparents for 50th marriage anniversary (all gift it's a family tree) 4. I'm driving  

MIŁEGO DNIA!:))



Filled Under:

57 komentarze:

  1. serek wiejski fuj, ale reszta świetna haha XD

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię :) bardzo fajny post :*

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/04/450-blue-sky.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo kiełbaska z grilaa:P mhyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham serek wiejski! Jednak bez cukru ;) Grill marzy mi się już od jakiegoś czasu mm....
    Pozdrawiam z Gdyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Really nice pics and I would like to have that stripes legging too. Are great. Have a nice monday.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ten serek wiejski jest mega ale bez cukru haha :D i mam takie same lusterko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię tego typu posty:)

    Nie wiem czy widziałaś wcześniejsze przepisy na koktajl? Też są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także lubię takie posty z mixem zdjęć - fajna sprawa :)
    Patrzeć na zdjęcia naszła mnie ochota na takiego grilla :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny mix!
    Jak ja tęsknie za grillowanymi kiełbaskami!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny mix ,jak ja chce już grilla :)
    zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
    http://patt-placee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta sukienka *.*
    Ja też mam Leginsy w paski od dzisiaj.; D
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; P
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  12. grill - uwielbiam tak spędzony dzień :) fajne zdjęcia!

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię takie posty. Super zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serek wiejski, moja miłość ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. haha moja Mamuśka też się zajada tym serkiem wiejskim :D
    Napisała Karna, a po kilku paru miesiącach obudziła się z przysłowiową "ręką w nocniku" :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie posty z miksem zdjęć :D. U Ciebie w dodatku same pyszności :D A gill mi się śni po nocach odkąd zrobiło się ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobne jestescie z siostra:) uwielbiam takie mixy:) buziaczki Myszko, pieknie wygladasz:):*

    OdpowiedzUsuń
  18. oj takiego kurczaczka bym chrupała smakowicie wygląda fajny post zapraszam do mnie

    http://fashionclub24.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia :) Fotografowanie chwil to najwspanialsza pamiątka do końca życia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice Blog!!!!
    Would ytou like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  21. super legginsy <3
    Obserwujemy może?

    OdpowiedzUsuń
  22. Serek wiejski uwielbiam, tyle że ja jem z rzodkiewką, ogórkiem albo ze szczypiorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama tak je:D ja jakoś z połączenia serka z cukrem nie umiem zrezygnować♥

      Usuń
    2. Więc muszę spróbować, może i mi zasmakuje :D

      Usuń
  23. Lovely

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne takie mixy:) a jakie pyszności na nich:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej, ale mi narobiłaś ochoty na lody <3

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie z siostrą wyglądacie ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. ale mi smaka na grilla narobiłaś!!xD

    OdpowiedzUsuń
  28. I love these kinds of posts too! Great pictures!
    xo
    girlintheyellowdress.com

    OdpowiedzUsuń
  29. O jaaa nie mogę. Grill. Kiełbaski! Z grilla! Już czekam na urlop i wyjazd do PL, aby móc takie zjeść!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też już nie mogłam się grilla doczekać i ten był bardzo spontaniczny:)) mam nadzieje, że w majówkę kolejny wypali:D :))

      Usuń
  30. Nice photos and post! Thank you for visiting my blog! Would you like to follow each other? I have already follow you ;)

    xoxo

    Jumpintothem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny mix, u mnie również trochę grillowania. Wpadłam do Ciebie pierwszy raz, bardzo mi się spodobał Twój blog. Na pewno będę wpadać częściej i czytać Twoje interesujące wypowiedzi. Jeśli masz ochotę zawitaj do mnie, miło mi będzie jak zostawisz komentarz;).
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  32. I'm following you darling!!!!
    keep in touch!

    OdpowiedzUsuń
  33. Thanks so much for your follow!
    I followed you back on GFC, but I didn't get your bloglovin.
    Keep in touch!

    Best,
    icantaffordmylifestyle
    Follow me on BlogLovin' too if you like! ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny mix, miło się oglądało..:D

    OdpowiedzUsuń
  35. ależ pyszności! aaa :)) a w tej sukience maxi się pokaż koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. OO taką kiełbaskę to i ja bym zjadła mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. zaobserwujesz bloga? Odwdzięczę się http://myboringlifeinpolandxd.blogspot.com/ Proszę dopiero co go utworzyłam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)