piątek, 26 kwietnia 2013

Love is life if you miss love you miss life


Majówka zbliża się wielkimi krokami, niektórzy już ją mają. Ja niestety mam jeszcze w poniedziałek i wtorek zajęcia na uczelni. Jeśli plany się nie posypią to we wtorek wieczorem razem z parą znajomych jedziemy do moich rodziców na majówkę. Półwyspu jeszcze nie widzieli więc myślę, że miło spędzimy czas :)) 

May-day picnic knock at the door, some already have it. But not me. I have to go to my University on the Monday and Tuesday. If our plans will comes up we and a couple of friends going to go to my parents home. It's about 170km from Koszalin, and they've never been there so i think it will be very nice time:))



Tym czasem mam dla was outfit. Legginsy widzieliście ostatnio, jestem w nich zakochana  i bardzo często w nich śmigam:) Tym razem w mniej sportowym wydaniu:)) Kolorowe legginsy, czarna tunika, czarno złote botki. Kropką nad "i" w tym zestawie jest limonkowa ramoneska z Goodlookin. W takim wydaniu czuję się bardzo dobrze:)) A żeby nie było nudno paznokcie pomalowałam na neonowy zółty:)

I have outfit for you !:) Leggings u could see in the latest post, i love them and very often wearing them:) This time it's less sport look than last time:)) Colorful leggings, black blouse, black with glod shoes. Dot the i's and cross the t's is lime jacket from Goodlookin:) Wearing this outfit I feel very well:)) I painted my nails neon yellow that wasn't so boring:))

 
OUTFIT:
Shoes / Buty - centro
Leggings / Legginsy - bb&b
Blouse / Tunika - nn
Jacket / Ramoneska - Goodlookin
Scarf / Chusta - allegro




Filled Under:

81 komentarze:

  1. Oj slabo z ta uczelnia masz i majówką... ale szybko zleci :)! legginsy sa mega ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. oby tylko pogoda była na majówkę...

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetna kurtka ! super ma kolor
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka superancka kurtka wooow ;-)
    jak dostanę wypłatę to może sobie kupię podobną (ale obecnie zbieram na kurtkę z prawdziwej skóry ehhh) no ale może najpierw taka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się kolor kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Those leggings are amazing!
    I just found your blog and followed on GFC and bloglovin
    I would love if you followed me back :)

    http://www.prettypurchases.blogspot.co.uk/

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. ramoneska z ćwiekami = BOMBA :*****

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta ramoneska, ma cudowny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Spoko nic nie szkodzi a tak z ciekawości zapytam. Jakiej muzyki słuchasz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co w zależności od humoru. Nie wyróżnie się mówiąć, że muzykę popularną, to co grają w radiu:) ale najbardziej lubię amerykańskie zespoły. Czasem rock, nie pogardzę zespołem Metallica♥ :) Lubię również rap w szczególności Eminema, jak i polskie utworki ale undergroundowych raperów. Czasem łapie mnie nastrój na muzykę z serialów "nastoletnich" które w gimnazjum - liceum oglądałam:)) W sumie jestem otwarta na prawie każdy gatunek, wszystko zależy od tego jaki w danym momencie mam nastrój. Jedynych gatunków których nie jestem wstanie znieść to heavy metal i muzyka klasyczna. :))

      Usuń
    2. Ja nic nie mam do muzyki klasycznej, czasem lubię tak się wyciszyć przy pięknych kompozycjach. Nie lubię za to heavy metalu tak jak Ty oraz muzyki country i disco polo.

      Usuń
  10. piękna chusta, świetne buty i wystrzałowe legginsy. Ciekawie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. love this jacket and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też muszę iść jeszcze w poniedziałek do szkoły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. damy rade!:) dwa dni i majówka!:))

      Usuń
  13. Genialny outfit ! Poluję na te legginsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurtka mi się podoba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Original look... lovely jacket!!!!!
    Kisses darling!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny look, a legginsy i kurtka są po prostu czaderskie!idealnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ta kurtka ;)

    magiczna-moda.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nice look!!:) i'm following you, visit my blog if you want!!:)
    http://anordinarylifestylebook.blogspot.it/2013/04/oohandy.html

    OdpowiedzUsuń
  19. super outfit,
    ostatnio też miałam neonowe żółte pazurki, teraz mam neonowe pomarańczowe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Just found your blog and loving it. Maybe we can follow each other on GFC or bloglovin? Please feel free to stop by my blog and let me know. XO

    http://mevamarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. I like that jacket and leggins. Great weekend.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. buty masz genialne kochana :)
    i kolorowo tu dzis u ciebie :)
    mam nadzieję, że majóweczka minie Wam bardzo przyjemnie i że sie trochę wypogodzi na pomorzu bo 10 stopni to coś malo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co sprawdzałam pogode w necie to majówka zaciekawie się nie zapowiada.. raczje chłodno.. byle tylko nie padało:((

      Usuń
  23. No tak jestem już taka wiekowa, a młodo wyglądam ( każdy mi to mówi :))
    Legginsy jak już mówiłam są świetne, ale kurteczka i buty również :) Wyglądasz świetnie, a kolor kurteczki wprowadza taki wiosenny nastrój. Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. o legginsach sie juz wypowiadałam we wczesniejszym poscie, ale kurteczka się cały czas zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi dear, thanks for visiting & following my blog :D

    Yes you're right, it's very nice and lovely for being together in such a very long time :D

    Anyway, I love your jacket, the color is lovely, and also your legging is very unique!

    I've followed you back dear! :D

    Let's keep in touch!

    XOXO.

    http://revealyourmask.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. What a fun outfit! Love your shoes.
    YuliConversationS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. nice blog
    Do u want to follow each other on gfc and on fb ? Let me known
    http://allthingsyouare.blogspot.gr/
    http://www.facebook.com/AllThingsYouAre?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz niebanalnie, świetny zestaw:) Bardzo mi się podoba :) Ślicznie i wiosennie :) Tak trzymaj :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna kurtała ,taka inna :)!

    OdpowiedzUsuń
  30. genialne legginsy!;) bardzo pozytywny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawe zestawenie ;)

    masz ochotę na wzajemną obserwację ?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. jeju nie mogę się napatrzeć na Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Love those complete ensemble!

    Following you please follow back to keep in touch through comments!

    Toteteca Bag Review +Outfit:Get your own Customized Bag!!

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowne legginsy ,cały zestaw jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Te legginsy są cudowne ;) Też chcę takie mieć :) Boski kolor kurtki!


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  36. legginsy widzę zaczynają być hitem:) fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  37. kolorowo i bardzo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. a ja slyszałam właśnie, że ma byc piękna pogoda ;)
    mam zamiar grillowac na działeczce więc pogoda musi byc! :P

    OdpowiedzUsuń
  39. to było miłe zaskoczenie, że tani i dobry poszły w parze :)

    świetna chusta i ramoneska, ale wolałabym w klasycznej czerni ;p

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne buty ^^ I ramoneska ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczna stylizacja. ♥
    cudowna kurtka. ♥
    świetny blog. :))
    obserwujemy? :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Kurcze bardzo podobaja mi sie te legginsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. genialne leginsy! super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  44. o jakie masz niespotykane legginsy :) Kojarze te buty z witryny :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuje i zapraszam do mnie :)

    http://noichigo15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. legginsy są rzeczywiście ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Thanks so much for your wonderful comment, following you too XO

    http://mevamarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Great outfit

    New post on the blog:
    http://www.cultureandtrend.com/2013/06/stripes-with-yellow.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)