czwartek, 18 kwietnia 2013

leggins tetris


Jak to zwykle bywa jak mam z kim i gdzie porobić zdjęcia to zawsze musi coś nie wypalić. A mianowicie podczas weekendu u rodziców była cudna pogoda więc chwyciłam za telefon do siostry wujecznej czy nie ma ochoty wybrać się do Władysławowa porobić zdjęcia;D Oczywiście była na tak, umówiłyśmy się na 3h później. Wzięłam kluczyki do samochodu i po nią pojechałam jak już dojeżdżałyśmy na miejsce słońce schowało się za wielkie ciemne chmury. Jak doszłyśmy do plaży zaczęło lekko kropić;D No ale nas nic nie powstrzyma. Miały być zdjęcia to były, w mega szybkim tempie;D W ostatniej chwili zdążyłyśmy się schować w knajpce na ciepłą herbatę zanim lunęło;D no cóż zdjęcia miały być w słońcu trochę nie wyszło:D no ale przynajmniej zdjęcia jakieś są hehe;D

Gdy zobaczyłam te legginsy na bb&b fp od razu wiedziałam, że muszą być moje. W momencie gdy pojawiły się w ich sklepie od razu je zakupiłam:D Jak wiecie lubię wszystko co inne i nietypowe :)
To samo miałam z kurteczko bluzą czy jak to nazwać. W sumie cena w Stradivariusie na początku mnie odstraszyła, lecz później nie dawało mi to spokoju i musiałam wrócić do sklepu i zakupić ją:D


OUTFIT:
Jacket / Kurteczka - Stradivarius
T-shirt - New yorker
Leggings / Legginsy - Bb&b
Sneakers / Buty - Plus Minus
Sunglasses / Okulary - nn
Naszyjnik - Naszyjnikimie





Filled Under:

67 komentarze:

  1. Genialne te leggins ;d Tak mi sie podobają że chyba też sobie kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie leginsy są świetne, zwłaszcza na taką porę roku. Nich ci służą jak najdłużej, bo cudownie w nich wyglądasz :D

    + zaczynam obserwować. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mimo nieudanej pogody, bardzo mi sie zdjecia podobaja. fajnie, na plazy, nie kazdy moze :) no tak, to jakieś wynagrodzenie za dentyste ta bluzka moja. a te legginsy znam juz kiedys z bloga Maffashion . swietne sa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te leggginsy są genialne! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie pogrubiły Ci nogi:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Strasznie pogrubiły.. nogi..

      Usuń
    2. coś za coś;D mi jakoś to nie przeszkadza.
      zresztą w obcasach tego nie widać tu mam trampki.

      Usuń
    3. racja ale własnie zakładaj obcasy ale ogólnie są okej takie inne:>

      Usuń
  6. genialne są te leggi :) brrr jak ja nie lubię władka :P
    fajne takie wyprawy na zdjęcia ja zawsze Łysego namówie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu nie lubisz? :DD
      oj też bardzo lubię spacery po plaży dlatego już nie mogę doczekać się wakacji i "zjazdu" do rodzinnego domu, oj wtedy na pewno będę często plażę odwiedzać hehe:D ^^

      Usuń
  7. Ślicznie wyglądasz, podoba mi się kurteczka :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne legginsy :) Fajnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne leginsy choć nie w moim guście ;)

    Zapraszam do mnie
    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. chcę Twoje nogi i Twoją pupę, a potem omgę zabrać Twoje legginsy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ci zazdroszczę morza, strasznie Ci fajnie :) legginsy są piękne!

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny strój:)
    Ostatnie wakacje spędziłam we Władysławowie, piękne miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. so so beautiful

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. Złośliwość rzeczy martwych, skąd ja to znam. :D Lato się zbliża, jeszcze nie raz złapiecie słonko podczas sesji. :) Bardzo ładne zdjęcia, ile bym dała za uwiecznienie takiego krajobrazu jako tło moich stylizacji, oj. :D
    Legginsy są absolutnie fenomenalne i oryginalne! Rewelacyjnie się w nich prezentujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Legginsy bardzo ciekawe, no i na pewno oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. eee bo mam złe wspomnienia.. bardzo złe. I tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bluza swietna;)


    wzajemna obserwacja?

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. No to rzeczywiście miałyście pecha ;) Strasznie nie lubię deszczu, więc nie ucieszyłabym się z takiego obrotu sytuacji ;/ A legginsy bardzo fajne - kolorowe, wiosenne i pozytywne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. czasami tak bywa. u mnie jest tak, że jak jest ładna pogoda to nie ma kto mi zrobić zdjęcia, a jak jest brzydka pogoda to wtedy wszyscy nagle mają czas ;)
    zdjęcia i tak wyszły super

    OdpowiedzUsuń
  20. leggginsy są rewelacyjne <3

    Pozdrawiam
    AeM

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie wyglądasz w legginsach:)( zgrabniutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie w nich wyglądasz. Są świetne :d.

    OdpowiedzUsuń
  23. w koncu mamy wiosnę, plaże i lepsze nastawienie!!! boskie legginsy kochana:* wielkie wiosenne buziaki, OLA

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW, genialne, bardzo oryginalne leginsy kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. That leggings and jacket are soo nice. Have a greyat day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej ;) w końcu zrobiłam zdjęcie mojej henny na brwiach, miałyśmy pierwsze zajęcia z henny i jeśli będziesz miała czas to zerknij do mnie i oceń czy nie wyglądam dziwacznie :D
    A po za tym chce dowiedzieć się czy masz jakiej typy filmów, które pojawią się w 2013 roku, bo zrobiłam małą listę, ale może Ty masz jakiś dobry film, na który warto pójść ;)
    Zapraszam do mnie na nowy wpisik: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne te legginsy! :D ach, morze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. oo morzee*_* ciekawy wzorek na leginsahc :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja niestety należę do tej grupy ludzi, dlatego taki post napisałam. Historia nie opisuje w prawdzie moją sytuację, ale chciałam to jakoś zobrazować w nieco mniej skomplikowany sposób.

    OdpowiedzUsuń
  30. Juz wiem z kim mnie Ofca zdradza:P,pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  31. słoneczko by zrobiło fajny klimat, też mi się marzą zdjęcia na plaży ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super strój;]

    Zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne legginsy:)

    morze <3

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. OMG co za legginsy, zachwycasz mnei coraz bardziej..skad ty czerpiesz inspiracje na takie cuchy i stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje kochana;** ja zawsze lubiłam wszystkie nietypowe ciuchy:D hehe

      Usuń
  35. buty sa swietne :) i te widoki!:))

    OdpowiedzUsuń
  36. rewelacja! uwielbiam wzorzyste leginsy i stare gry,w ięc to dla mnei strzał w 10 :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Kurtka swietna;) jeszcze nie widzialam takiej, ale bardzo na plus;)
    co do leginsow to dosc odwazne ;)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  38. legginsy super, choć nie wiem czy odważyłabym się je nałożyć :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Władysławowo ♥ Już nie umiem doczekać się gdy tam pojadę <33

    OdpowiedzUsuń
  40. Love the Leggings!
    They are super fun.
    Perhaps you would like to exchange follows?
    -GFC and bloglovin', if you like.
    Let me know & I will follow you back!

    Best,
    icantaffordmylifestyle
    Follow me on BlogLovin' too if you like! ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)