niedziela, 7 kwietnia 2013

black and white


 Udało mi się w końcu zgrać terminami z moją ukochaną CiornąOfcą :D Już jakiś czas temu zaplanowałyśmy nasze spotkanie więc obowiązkowo odłożyłam trochę kasy aby zrobić zakupy w moim ulubionym sklepie obuwniczym w Gdańsku:) Dziś fotki właśnie z tego spotkania. Zdjęcia robiłyśmy u Moniś w domu, ponieważ pogoda nam nie sprzyjała..
 Z Monią strojami zgrałyśmy się w 100% hehe :D Dopadł mnie całkowicie szał na biel z czernią. To moja druga para legginsów właśnie w tych kolorach i coś czuje że jeszcze jakaś wpadnie w moje łapki. Na górę ubrałam luźną nietoperkę z Wholesale-dress. Uwielbiam ją, mogłabym non-stop w niej chodzić:D

Na zdjęciach w nowych trampeczkach:)

OUTFIT:
Legginsy - For teens
Trampki - sklep Gdańsk
Bokserka - House
Nietoperka - Wholesale dress
Naszyjnik - NaszyjnikImie
Bransoleta - X-moda


Kochani mam dla was -10% rabatu na cudne naszyjniki od NaszyjnikImie
Wystarczy przy zamówieniu wpisać hasło: SPARKLE Rabat ważny do czerwca;) 


MIŁEGO DNIA!:)


Filled Under:

51 komentarze:

  1. Super wyglądacie, legginsy są świetne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie legginsy!!!
    nowe trampeczki też są super

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu, ale mnie się bardziej podobasz w ciemnych włosach :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw ! powiedz, gdzie dokładnie mieści się Twój ulubiony sklep obuwniczy? jestem z Gda,z chęcią wybrałabym się tam na łowy! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co jaka to jest ulica to nie wiem:D ale jak od bramy wchodzi się na ul. długą skręcasz pierwszą w lewo i idziesz cały czas prosto mijasz parlament, dagrasso potem chyba jeszcze drogerie się mija i wtedy są dwa obuwnicze obok siebie to te;D one są po lewej stronie :))

      Usuń
    2. vis a vis hali targowej :) Step by Step i Plus i Minus - dwa sklepy :) POLECAM :)

      Usuń
  5. Karolinko kolejna para butów? xD Genialne są! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baa:D już dawno nie kupowałam:D hehe

      Usuń
  6. Świetne leginsy i buty *..*

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie zgrałyście się tymi spodniami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszcze bucików !
    kiedyś bedąc na wakacjach też dorwałam własnie w Gdańsku emga sklep z butami dodatkowo była mega wyprzedaż i nakupowałam duzo szpilek po 19zł ,ciekawe czy to czasem nie ten sam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. tak jak już pisałam- moje włosy raczej potrzebują dobrego nawilżenia, nie mam problemu z przetłuszczaniem :) miałam, gdy nieświadomie używałam pewnych kosmetyków.

    świetna bluzka ;) pasuje Ci

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba cały świat oszalał na punkcie połączenia bieli z czernią;) Świetnie! Pozdrawiam, Madlen.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie wyglądacie:)
    Ten nietoperz przepięknie na Tobie lezy Mycha:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi, i think that i saw you visited my weblog thus i came to “return the favor”.

    I'm trying to find things to improve my site!I suppose its ok to use some of your ideas!!

    My weblog ... rosyjski

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie, świetnie się ubrałyście!

    OdpowiedzUsuń
  14. So fun! Love the zebra print leggings.
    YuliConversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. coś Ty, to i tak jeszcze niewiele ;d wejdź na bloga jakieś 'włosomaniaczki' te to mają dopiero arsenały ;d
    dzięki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Meeega buty ! :)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a wiesz , że ja ogladalam Cię na YT :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nominowałam Cię do Versatile Blogger Award. Więcej info u mnie na blogu:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie macie boskie legginy <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia, takie pozytywne :) Pozdrawiam Kochana :)

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Both of that leggings looks great. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wygladacie - legginsy macie boskieee :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia-bardzo pozytywne!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Które to już z kolei Wasze spotkanie, kochane?:) Jak ja lubię tą ścianę CiornejOfieczki:D Też lubię taki motyw black&white. Faktycznie zgrałyście się nieźle. Ale to nie było ustalone?:D
    Łohoho no to się rzuciłaś z tymi lajkami, dziękować :* Ta, lubię grzebać w grafice. Chyba znowu jakieś zmiany u mnie zajdą niebawem. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne macie te legginsy dziewczynki :) fajne pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Great photos<3


    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. zakochalam sie w tych trampkach!! *.* dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochane wasze stylizacje są odjazdowe!

    OdpowiedzUsuń
  29. jakie buty <3 śliczne jesteście !

    a-milordka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Thank you so much for your sweet comment! :) Of course we can follow, I joined as your reader and hope would be so happy if you follow me back! <3

    Kisses from Finland
    http://nnotforsale.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  31. Such amazing outfit....black and white is always right !
    New POST I wait for you ♥
    EIDESIGN GLAMOUR
    EIDESIGN GLAMOUR facebook fan page

    OdpowiedzUsuń
  32. ooo co ja bym dała za takie skrzata :d co rano się budzisz i konto doładowane :D:D:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)