środa, 6 marca 2013

turkusowo mi


Jestem po prostu zachwycona tym co widzę ostatnio za oknem. Budzi mnie słońce o 7:30 i nie mam problemu aby wstać z łóżka (pomimo, iż jestem strasznym śpiochem). Oj tak samopoczucie od razu wskakuje na high lvl. Jednak nie nastawiam się na jakieś duże uderzenie ciepła wychodząc na dwór, w końcu dopiero marzec i pogoda jeszcze pewnie nie raz nas zimnem zaskoczy, ale sam fakt, że niebo jest praktycznie bezchmurne, dni jasne i długie ma się więcej sił:)

I'm enthuse about view through my window. Sun wakes me up at 7:30 and I have no problem to get up from bed ( even though I'm a sleeper). Oh yes, my mood jumped on high lvl :)) However, I still remember it's only begining of March, temperature may still go down. But fact that the sky is almost cloudless, clear and day so long I have more power than ever!:))

Na ulicach można zauważyć, że ludzie zastępują ciepłe zimowe kurtki lżejszymi ja się na to jeszcze nie piszę. Dla mnie to najbardziej zdradliwa pogoda. Pomimo promieni słonecznych wieje dość silny zimny wiatr i o przeziębienie bardzo łatwo. Zdjęcia robione w zaciszu, gdzie spokojnie mogłam zdjąć odzież wierzchnią;)

I see a lot of ppl replace their warm winter coats for lighter, I'm not going do it yet. It's the most treacherous weather. The sun shine so much but it's blowing strong, cold wind so can catch cold very easily. . I found place where weren't very windy, so I could took off my winter coat. :)



OUTFIT:
Black jacket / Pikowana chanelka -  Mosquito
Blouse / Bokserka - X-moda
Skirt /  Spódniczka - Reserved
Braclet / Bransoletka - Vivid Jewels

Tights / Rajstopy - Gatta
Shoes / Buty - Centro



MIŁEGO DNIA!:))
HAVE A NICE DAY!:))





Filled Under:

30 komentarze:

  1. Mi też to słoneczko poprawia humorek!
    Wyglądasz świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie boskie nożki <3

    faktycznie świetna ta chanelka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja juz widzialam dziewczyny w skorach - podziwiam, bo uwazam dokladnie tak samo jak ty - to zdradliwa pogoda, swieci slonce, wydaje sie, ze jest cieplo, ale jak zawieje, to mocniej zaciskam szalik pod szyja :) wygladasz swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie tez ta pogoda przyprawia o same pozytywne emocje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiosna potrzebuje koloru
    spódniczka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  8. buty i spódniczka cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. jezusiczku masz obłędne buty kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurteczka jest świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wg mnie czarna spodniczka bardziej by tu pasowala bo za nic nie mogęsię przekonać do laczenia srebra ze zlotem i w dodatku turkusem :) wszystkie rzeczy swietne:))kurteczka mega.

    OdpowiedzUsuń
  12. Great blog!!

    Would you like to follow each other on gfc? Just let me know :)
    Kiss

    www.cecilleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna ramoneska:) spódniczka ma śliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cute blog, love your heels. Following now, hope you can follow back soon~ <3
    http://colorloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurteczka skradła moje serce:* uwielbiam takie łączenia materiałów
    pozdrawiam serdecznie w dniu kobiet!!:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja droga, mam tern sam problem... kupiłam zestaw do frencha z sensique ale ten biały w zestawie to jakaś porażka, później skusiłam się na biały przeznaczony do stempelków z essence, jest mega napigmentowany i na początku spisywał się doskonale ale po jakimś czasie mi zgęstniał...

    OdpowiedzUsuń
  17. no niestety, w Szczecinie dzisiaj pada śnieg...

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz! Jak zresztą zawsze! Buciki i rajstopki boskie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing head to toe!
    YuliConversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dziękuję za odwiedziny :)
    Świetny outfit, zwłaszcza rzuciły mi się w oczy buty i oglądają zdjęcia pomyślałam: "widziałam je w Centro" no i zgadłam :D Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny zestaw:) Pięknie się w nim prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)