niedziela, 10 marca 2013

recenzja floslek


Wróciła do nas zima;/ dzisiejszy widok jak wysiadłam z pociągu mnie załamał w Koszalinie pełno śniegu.. ;/ odechciewa się wszystkiego.. no ale ponoć następny weekend ma być już ładniejszy.

Dziś dla was mam krótki post z recenzją kosmetyków firmy FLOSLEK

dziś pod lupę biorę krem do twarzy, lip care i żel pod oczy:) 

 Miałam już styczność z różnymi żelami pod oczy i mam wrażenie, że różnią się jedynie opakowaniem i nazwą. Żel z Floslek'a ma przezroczystą konsystencję i jest bardzo wydajny. Daje ulgę zmęczonej skórze. Bardzo lubię jego opakowanie, jest poręczne i łatwo wydobyć małą ilość żelu.
Można go kupić tutaj KLIK

Krem nawilżający do twarzy na dzień i na noc. Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku. Używam go od tygodnia, codziennie. Świetnie nawilża moją skórę i jest bardzo dobrą bazą pod make-up. Ma dość wodnistą konsystencje jak na krem do twarzy, ale dzięki temu szybko się go rozprowadza i bardzo szybko się wchłania. Ma bardzo przyjemny zapach:)
Kupisz go tutaj KLIK
I na koniec kosmetyk który całkowicie podbił moje serce. Jest to wazelina do ust o zapachu pomarańczy!:)) Nie klei ust, jest bardzo wydajna. Usta po niej robią się miękkie, a dodatkowo chroni usta. No i ten zapach:) Noszę go przy sobie i co chwilę po niego sięgam:) Na stronie można znaleźć również inne smaki, wanilie, czekoladę, różę, poziomkę:) Cos czuje, że skusze się na jeszcze inne lip care;))

Lip care kupisz tutaj KLIK




Filled Under:

16 komentarze:

  1. Wazelina do ust jest najlepsza, podbiła też i moje serce:)
    Mam nadzieje, że następny weekend będzie łagodniejszy, bo mam urodziny, a później jest spotkanie z Wami!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. z flosleku miałam krem do twarzy i lubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel ze świetlikiem pod oczy miałam i był całkiem fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wazelinę uwielbiam, ale ja mam zwykłą, bo pomarańczowego zapachu nie lubię:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne rekomendacje
    Kisses
    Aga

    New posts
    Neon and studs!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  6. your hello kitty cursor is cute xD nice review

    do you want to follow each other?
    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Póki co z tej firmy miałam tylko żel do powiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam wazeliny:*:*:*:
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm ta wazelina do ust kusi kusiiii :D ale ja mam swoje nivea <3
    buziaki Misiaku :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taką wazelinę ale poziomkową i ją uwielbiam <3 Kochana, mam naprawdę nadzieję, że kiedyś się spotkamy :***

    OdpowiedzUsuń
  11. oj tak, założyć w końcu coś lekkiego i śmigać :D:D
    hm, też sądzę, że jest to sporym wyzwaniem/. myślę, że damy radę, nie, jestem tego w stu procentach pewna :) aczkolwiek z tęsknotą ciężko walczyć :) i w sumie żadnym problemem nie będzie się spotkać w jakiś weekend :p 2,5 godziny busem

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam zimą wazelinę do ust ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. I always emailed this web site post page to all my friends, as if like to
    read it afterward my contacts will too.
    Also visit my page :: http://pastoralcareonline.net/wiki/tiki-index.php?page=UserPagearlencovey

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczne zdjecia;)
    musze wyprobowac ta wazeline do ust xp

    OdpowiedzUsuń
  15. może i ja się skuszę na ten krem jak go tak zachwalasz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. pomarańczowa wazelina♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)