piątek, 1 marca 2013

Pierwsze promyki słońca



W końcu za oknem piękna słoneczna pogoda, czuć WIOSNĘ:) Od razu wstałam z lepszym humorem i większym zapałem do wszystkiego:) Piękne niebieskie niebo i promyki słońca, tego mi brakowało:) Szkoda tylko, że wieje silny zimny wiatr ale w zaciszu naprawdę jest przyjemnie!:)) Wykorzystując okazję, że pogoda dopisała, a piątki mam wolne poszłam w końcu zrobić zdjęcia;))

Kilka lat temu miałam manie na bluzy:) W sumie uzbierała mi się ich ładna kolekcja, z czasem zaczęłam nosić inne rzeczy ale bluzy nadal goszczą w moim sercu. Lubię je za to, że można nie tylko nosić je z dresami ale stworzyć z nich bardzo różnorodne zestawy.

Dzisiaj postawiłam na wygodę. Ciepłą polarową bluzę od GoodLookin połączyłam z jasnymi jeansami i wysokimi butami:) Uprzedzam pytania TAK TE BUTY SĄ WYGODNE:))

ENGLISH TRANSLATION SOON




OUTFIT:
Bluza - Goodlookin
Spodnie - nn
Buty - Merg
Bransoleta - X-moda
Kolczyki - Visna 
Błyszczyk - Madame Lambre
paznokcie by me:D
Lakiery - Donegal


MIŁEGO DNIA KOCHANI!:))



Filled Under:

42 komentarze:

  1. świetna ta bluza :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słoneczko <3 piękna bluza :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluza i butki ale połączenie zdecydowanie nie w moim stylu :) Jak bluza to trampy, jak wysokie buty to marynarka/sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pazurki <3. Widzę, że już wszyscy czują wiosnę.. I dobrze :D. Podoba mi się bluza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pazurki<3 U mnie też w końcu slońce!

    OdpowiedzUsuń
  6. moja śliczna! :)

    ekstra zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne kolczyki i pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. oj tak mi też się podobają. Udały Ci się te pazurki:)

      Usuń
  9. super, ja dziś również jestem cała w skowronkach! taka piękna pogoda!
    luźny, fajny zestaw :)

    xoxo, aneciawashere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna bluza :) fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna bluza !
    super paznokcie !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetną masz tę bluzę <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Opadają mi juz ręce. Bardzo proszę o czytanie postu. Napisałam specjalnie drukowanymi literami aby uniknąć takich właśnie sytuacji.

      Usuń
  14. amazing post!!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because I really love your blog!! you have great looks
    kisses pretty
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 'dzisiaj postanowilam na wygode'? raczej 'postawiłam'

    OdpowiedzUsuń
  16. A, czy te buty są wygodne? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam na uczyć się czytać ze zrozumieniem..

      Usuń
  17. świetna bluza, podoba mi się jej połączenie z kominem ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna wiosenna stylizacja ;-) I jakie bajeczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja kochana, pięknie wyglądasz :* I na urodzinkach wyglądałaś zabójczo :***

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za komentarz na blogu :)
    Obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. I love it!!

    Baci e Buona Settimana!!


    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks for your visit!! FOllow each other is a good ideaa
    We follow you and wait you follow us back ;)
    Kisses

    Alicia & Sofía
    http://asstyleanddesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne wiosenne zdjęcia!!! u mnie dziś podobne kolorki
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    z całusami:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  24. Buciki i kolczyki najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o widzę, że u Ciebie również już wiosna:) ładny zestaw, pozdrawiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny luźny zestawik tylko gdzie Twój usmiech kochana? Wydajesz mi sie jakas smutna :(

    Mysza w weekend pracuję od rana do wieczora :((((

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo tak, czuć wiosnę na Twoich zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  28. oo matko! Wygodne te buty ?!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna bluza;)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  31. wlasnie zastanawiałam się nad kupnem podobnych butow ;) chyba rozwialas moje wątpliwości :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)