czwartek, 14 marca 2013

Pełno nowości w mojej szafie


Marcu jak w garncu sprawdza sie w 100%. Powiew wiosny powrót zimy i znowu zaczynają się cieplejsze dni. Mam nadzieje, że na dłużej niż ostatnio. Moje plany marcowe zapowiadają się dosyć ciekawie co mnie bardzo cieszy. Jak wiecie pod koniec lutego miałam urodzinki więc mogłam ostatnio trochę poszaleć i porobić zakupy;) W planach mam jeszcze zakup butów, no ale zobaczę co z tego wyjdzie;) 

March comes in like a lion and goes out like a lamb. Was warm, then snowy and now it's a litte bit warmer. I hope sun will stay more days than last. My March plans sounds very nice. As you all know I had bday on the end of February, so I could spend some money on shopping:) I still want to buy shoes, but I'm  not sure which one:)

Kochani w ten weekend zapowiadają się niezłe promocje w sklepach z magazynem Joy. Polecam zakupić gazetkę jeśli ktoś zamierza wybrac się na zakupy zawsze pare % taniej :))

A oto rzeczy które ostatnio zakupiłam + jeden prezent od firmy:)
Here you can see stuff which I lately bought + one stuff from cooperation

Legginsy zebra - For teens
T-shirt z myszkami - For teens
Sweter asymetryczny - allegro
Biżuteria - Katherine
i prezent od StylePit legginsy czarno białe (pierwsze z góry)

Ostatni weekend byłam w Pucku odwiedzić rodziców. Przyjaciółka wspomniała mi że jest nowszy sklep z ciekawymi ciuchami i bardzo przystępnymi cenami więc zdecydowałam się zajrzeć i tak o to zakupiłam legginsy które kusiły mnie na allegro za tą samą cenę 30zł i śmieszny t-shirt za 25zł. T-shirt jest naprawdę świetny, nie tylko ze względu na nadruk ale na krój ponieważ jest zwężony w tali.

Last weekend I was visit my parents in Puck. My best friend said me it's a new shop with awesome clothes and nice price in my town so I decided go there. I went there, and she was right. I bought leggins and funny t-shirt. :) T-shirt has awesome printed design and cutting. 

Torebka - etorba
Książki - Empik

Na urodziny od przyjaciela dostałam bon do empiku, powiem szczerze, bardzo lubię takie prezenty:) Przynajmniej mogłam kupić sobie książki których długo wyczekiwałam :)

On bday my friends gave me bon to empik:) I love gifts like that because I can buy what i want and need:)
So i decided buy my favourite books:)




W końcu zdecydowałam się na kupno nowej torebki:) Tyle tego w internecie jest, że trudno się zdecydować. Jestem bardzo zadowolona kupnem tej torebki, jestem ciekawa jej jakości ponieważ wygląda na solidną:) z czasem się przekonam. Również tempo dostawy mnie powaliło na nogi, następnego dnia po zakupie kurier pukał do mych drzwi;)

Finally I bought new handbag. I've looking for new bags for ages.  It looks amazing!



MIŁEGO DNIA!:))
HAVE A NICE DAY!:))



Filled Under:

48 komentarze:

  1. Śliczna biżuteria :*
    Natomiast ja za takim typem torebki nie przepadam, ale ważne, że Tobie się podoba:)
    Zaproponowałaś wzajemną obserwacje- ja już :)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, wspaniałe kolorowe zakupy!!! torebka prześliczna
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    z pozdrowieniami z Gdyni,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko mi się podoba ^^
    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna torebka :) w sumie wszystko jest ładne!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna torba, ale naszyjniki są jeszcze piękniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o jakie cudeńka... piękna torebunia...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna biżuteria ! Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. mogłabyś w końcu u mnie po komentować Królewno! :)

    biżuteria jest zajebiaszcza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę myszo!!! :PP codziennie mnie męczysz hehe;)) teraz już bede na bierząco udało nam się właśnie naprawic i mam internet na lapku!!! :) jeeej:))

      Usuń
  9. Zapowiadają się piękne stylizacje z biżuterią ;-) Najważniejsze że zakupy udane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj udane!:)) chociaż w weekend mam zamiar po długim czasie wybrać się połazić po galerii handlowej :) zobaczymy czy cos jeszcze wpadnie mi w ręce hehe;)

      Usuń
  10. Piękna biżuteria :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawe łupki<3 po prostu prześwietne ; D czekam z niecierpliwością na stylizację! zapraszam do siebie;D

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna biżuteria <3
    zapraszam do mnie: helping-in-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi this is a lovely blog honey I think we should follow on GFC and Bloglovin? what do you think?
    let me know I'll follow back for sure
    New post is up on my blog you should have a look :)
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  14. i love the ribbon bracelet!
    Hope to see you soon on my blog.
    Kisses

    www.hopethinkknow.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the accessories and bags- great purchases!
    YuliConversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. łałałał :) ile nowosci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. So many nice articles. Have a great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I glad u like it!:)) Have a nice day too:)

      Usuń
  18. cudowne masz te nowości :) a leggi to już w ogole kocham!
    ach Kochana bardzo bym chciała sie spotkac ... tylko kiedy... w weekend pokaz mody i joy pozniej Łysy wyprawia uro.... w domu mamy masę pracy przy remoncie znów.... :(((((

    OdpowiedzUsuń
  19. wow the necklaces are lovely <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem ciekawa tej bluzki z mychami:) świetne zakupy, piękną biżuterie kupiłaś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) postaram sie niedługo zrobić jakiś outfit z nia:)

      Usuń
  21. pamiętnik wampirów uwielbiam tą serie ;D
    serial też oglądasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście:) Zarówno książkowa seria pamiętnika wampirów jak i serial bardzo lubię;) Również seria Pamiętnika Stefano mnie zaciekawiła;)

      Usuń
  22. świetna torebka ;)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy, piękne te naszyjniki! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Były jeszcze jakieś ciekawe pozycje książkowe?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc nie wiem. Od dłuższego czasu czekałam na ostatnią księgę Pamiętnika Wampirów więc jak ją w końcu dojrzałam nie interesowało mnie nic innego hehe;)

      Usuń
    2. Do mnie niestety nie trafia tematyka wampirów, zwłaszcza ta współczesna. Rozumiem "Wywiad z Wampirem", czy "Drakula", ale te te całe "Zmierzchy", to nie to samo. Widziałam tylko ekranizację, podobno książki lepsze - jak zawsze to bywa. Aczkolwiek filmy całkiem, całkiem, ale jest w nim sporo kwestii, które można by było podważyć i się ich uczepić. Dostałam dwa lata od klasy na zakończenie 3 klasy "Drugie życie Bree Tanner - na motywach Zaćmienia" i szczerze pisząc, to byłam rozczarowana, nudne strasznie, nawet nic między "zakochanymi" konkretnego nie wynikło, nawet nie wyjawili sobie uczuć do siebie nawzajem.

      Usuń
    3. Bardzo mnie cieszy fakt, że się większości podoba, to buduje. Dziękuję za pochwałę! :)

      Usuń
    4. wiesz co, ja w sumie nigdy nie interesowałam sie Wampirami itd. Zmierzch widziałam pierwszą część i w sumie podobał mi sie ale nie zachwycił. Natomiast Pamiętnik wampirów zaczęło się od tego, że zobaczyłam pierwszy odcinek. Od razu przypadł mi serial do gustu ale z naszymi w tv polskimi lektorami wymiękam więc pościągałam sobie orginalne wersje ucieszyłam się, że nawet są polskie napisy w necie bo mają czasem takie słownictwo, że człowiek nie wie o co kaman. Jak zobaczyłam w księgarni, że jest książka i na jej podstawie podwstał serial stwierdziłam (pierwszy raz w zyciu) ze musze przeczytać. Książka rózni się wszystkim praktycznie od filmu. Jedynie jakiś główny wątek jest zachowany i ich imiona. Cała reszta różna. I w sumie nie umiałabym wybrać co jest lepsze, ponieważ zarówno serial mnie wciagnął na maxa, że nie mogę się doczekać nowych odcinków tak samo książka. Od 2 miechów męczyłam panie w empiku kiedy bedzie ostatnia część;D hehe :) Dodatkowo do serii wyszedł Pamiętnik Stefano który jest fajnym dodatkiem do wzgłebienia się w historie bohatera. :))
      O książkach których piszesz jedynie znam je z "widzenia" bo nigdy jakoś nie sięgałam po nie. :)

      Usuń
  25. świetne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebka jest super, bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. widze książki aaa ;D i juz jestem szczęsliwa ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. a moje poszukiwania nowej torby trwają już jakieś pół roku i dalej nie mogę się zdecydowac:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Bonitas compras!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  30. cudna torebka:D też lubię pamiętnik wampirów:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)