środa, 27 marca 2013

Nowości


Dziś post na szybko. Pogoda nie dopisuje aby zrobić zdjęcia outfitu, więc postanowiłam zrobić krótki post z tym co nowego mam w szafie;)) Coraz więcej ciuchów wiosennych trafia w moje ręce.
Jak wiecie uwielbiam ramoneski:) w swojej kolekcji mam już czarna, różowa i turkusową. Nowym skarbem obdarował mnie sklep Goodlookin, postawiłam tym razem na odcień zielonego. Już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła ją nosić:)

Dużą słabość mam także do nietoperek i takim o to cudem znalazła się kolejna w mojej szafie.
 Również z tego sklepu mam pierwszą maxi. Niestety jest dla mnie za krótka i nie sięga tak jak na zdjeciach tylko jest mi do połowy łydki, ale mam nadzieje, że uda mi się cościk wykombinować tym bardziej że do lata jeszcze daleko:) zdjęcie ze strony.

I ostatnią nową rzeczą jest beanie. Skusiłam sie w końcu na zakup tej czapki:D nie mam pojecia jak będę w niej wyglądać ale kolor mnie zachwycił:) Kupiłam w promocji na allegro sklepu iloko


A wy już zaopatrzyliście się w wiosenno/letnie ciuszki?


MIŁEGO DNIA!:)



Filled Under:

31 komentarze:

  1. kurteczka ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę czapeczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne rzeczy Miśka! :)

    ciekawe co z kiecką wymyślisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam aż pokażesz się w tej kurteczce! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. czapka i bluzka najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super rzeczy !

    piękna czapka !
    ja już się zaopatrzyłam w wiosenne rzeczy tylko gdzie ta wiosna ?

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki:) no kurczę też własnie nie wiem;D ciagle za nią wyglądam i na razie nie zapowiada sie aby szybko nadeszła niestety:(

      Usuń
  7. Śliczne rzeczy! Teraz tylko czekamy na wiosnę ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne nowości. Najbardziej podoba mi się nietoperek :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze się nie zaopatrzyłam , ale wkrótce to zrobię, fajna kurtka z cwiekami ;D
    Obserwuję, zapraszam http://soclothe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem szczerze, że ta zielona skóra mi się nie podoba bo to nie mój kolor ale wiadmo, że każdemu jest w czym innym lepiej :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:))
      w sumie ja za zielonym nie przepadam:D ale ten odcień mnie po prostu urzekł:)

      Usuń
  11. Ale śliczne rzeczy :) Nic tylko czekać na lepszą pogodę ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post! :)

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ten nietoperz jest nieziemski ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i świetnie się go nosi!:)) Muszę zrobić w końcu zdjecia outfitu w niej, bo naprawdę jest genialna;)) mogłabym ją non stop ubierać;D

      Usuń
  13. Mam nadzieję jak najszybciej:) mam trochę zamówień na rysunki więc też czasu mniej na swoje :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Maxi jest piękna ! szkoda, że nie jest tak długa jak powinna. Chyba będziesz musiała ją skrócić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpierw chcę ją spróbować wydłużyć;) mam kilka pomysłów w głowie mam nadzieje, że coś z nich wyjdzie;)

      Usuń
  15. Zielony kolor - cudowny a przy okazji ćwieki ! mmm super połączenie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wykombinuj coś z tą maxi bo jest fantastyczna <3
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniała kurteczka kochana
    ♥♥♥♥ pozdrawiam serdecznie:* przepraszam za dłuższą nieobecność:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Oww...Love it!!!

    https://www.facebook.com/couturetrend1

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jeszcze czekam z wiosennymi ciuszkami aż się trochę wyklaruje pogoda:))
    Łooooo, ten nietoperz jest prześwietny!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurtka jest genialna :D strasznie fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna czapa :D a sukienka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nietoperz i czapkę na pewno bardzo chętnie bym Ci skradła :D

    Pozdrawiam i zapraszam
    http://womanlinesska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)