sobota, 23 marca 2013

"Jestę blogerką" :)


Jak to bywa plany lubią się zmieniać. Miał być bardzo imprezowy weekend, a jednak skończył się na siedzeniu w domu. Ponoć "co się odwlecze to nie uciecze" i w tym przypadku trzymam za to mocno kciuki:)  
Ostatnie dni miałam mega leniwe, zero chęci do czegokolwiek. No ale jak tu inaczej reagować na szarówkę. Całe szczeście od 3 dni budzi mnie słońce i nabieram ponownie sił;) również baterie doładowałam brzdąkaniem na gitarce. Po długim czasie chwyciłam do rąk mojego ukochanego akustyka i palców nie czuje.. zdecydowanie częściej muszę grać;)

Do mojej szafy przybywa coraz więcej letnich ciuchów. Mam wlk nadzieje, że kwiecień będzie już na tyle ciepły, że bedzie można było chodzić w lżejszych ciuszkach:)

It was supposed to be a party weekend but wasnt. I spent time at home. Plans likes to change. Seemingly "it's not lost that comes at last", so I hope soon everything go alright.
Last days I was soooo lazy.. How I could feel different If I saw darkness outside. but last 3 days was ok, sun woke me up and I have a litte bit more power;) Today I took my guitar, I hadn't play for so long.. oh it made me smile, and definitely I must play more often:)
In my wardrobe is more and more summer clothes. I hope that April will very warm!:))


OUTFIT:
Handbag / Torebka - Etorba
Shorts / Spodenki - Oasap
T-shirt - KoszulkiDTG
Katana - Bershka
Earrings / Kolczyki - VisnaFashion
Lity - deezee


 UDANEGO WEEKENDU!:) 
HAVE A NICE WEEKEND!:)









Filled Under:

41 komentarze:

  1. nieziemska torebka! niedługo jak się spotkamy to będę miała okazje zobaczyć ją na własne oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też przybywa letnich ciuchów, szczególnie butów, ale wiosny nie widać, nie mówiąc już o lecie ;)
    Jeansowe bolerko jest przecudowne! Zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie to i tak odważny strój jak na takie zimno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim słońcu nie jest, az tak zimno;) tym bardziej, że zdjecia robiłam w miejscu gdzie praktycznie nie wiało:))

      Usuń
  4. patrząc na Ciebie jeszcze bardziej pragnę wiosny/lata!
    P I Ę K N I E !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale nooogi *__*
    pięknie kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No niestety też się nastawiałam na nie lada imprę:((
    Świetnie wyglądasz!:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Czyżbyś była uzależniona od internetu?:>

      Usuń
  8. T-shirt świetnie rozwesela :)) Cały zestaw bardzo udany. Fajny motyw flagi na spodenkach :))

    OdpowiedzUsuń
  9. moje kolczyki :) kolczasta gumka na Ciebie czeka!

    jaka Laska z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już się nie mogę doczekać kiedy ją odbiorę!:))

      Usuń
  10. ale masz genialną kurteczkę ;o ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno jeszcze się pobawimy na jakiejś imprezie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. wooooow ale cudownie wyglądasz!!!! mega mi sie podoba i ta torba <3

    wiesz czegoja najbardziej nie rozumiem? tego, że osoby z bliskiego otoczenia zamiast chwycic za telefon, zadzwonic i pogadac, włażą na twojego fejsa, szukaja rewelacji i obracaja je przeciwko tobie. Nie rozumiem tego.

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna stylizacja ;)
    a Twoja torba jest przecudowna! <3
    pozdrawiam i zapraszam do nas ;)
    http://ambitniestukniete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja <3 super bolerko!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kurteczka. Żeby tylko teraz wiosna szybko przyszła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj już się nie mogę doczekać.. mam dosyć tego zimna;/

      Usuń
  17. You look absolutely gorgeous, my dear!

    Have a Lovely Week,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  18. No cóż, tak to już jest z naszymi planami, mi zazwyczaj nic nie wychodzi, no ale jakos trzeba żyć, haha :). Śliczną masz tą kurtkę jeansową i w ogóle sama jesteś śliczna!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. You look fab! Love your nails :)
    yuliconversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. very nice jeans blazer. Have a nice monday.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, wyglądasz mega seksownie! Cały ubiór jest świetny, rajstopy + szorty = bosko! Zazdroszczę nóżek - ja Ci to chyba zawsze mówię?! :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak chyba za każdym razem :** i jest mi niezmiernie miło;**

      Usuń
  22. Zarąbista katana:)
    Farbę co mam to już kiedyś kupiłam:) Joanna Soczysta Malina. Ulepszyli ją jakoś i jest bardziej intensywna:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja! Dzisiaj odkryłam Twój blog i stwierdzam że jesteś niesamowita :) Dodaje do obserwowanych, zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:) Niezmiernie mi miło!:))

      Usuń
  24. o własnie takie torebki szukałam! tylko gdyby miała jeszcze dłuższy pasek żeby móc ją przez ramię przełożyć... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma jeszcze dodatkowo dopinany długi pasek;)

      Usuń
  25. Jejku, Twoje stylizacje wprowadzaja mnie w wiosenny nastrój,.,,więcej poproszę :)

    Wesołych Świą życzę - lekko spoźnione...


    nie wiem czy pisałam ale zmieniłam adres bloga : www.makeup-artist24.blogspot.com

    jak bys czasem chciała do mnie zerknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja, robi wrażenie :) Bardzo fajne buty.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)