piątek, 15 marca 2013

It's not me, it's you.


Mam dla was zdjecia które zrobiłam w weekend jak byłam u rodziców. Jeszcze nie było wtedy śniegu. Wyciągnęłam mamę na molo, oj wiało tam nieźle dlatego zdjęcia zrobione są w mega szybkim tempie i na niektórych mam zamknięte oczy. Wiatr był tak silny, że aż łzy mi leciały:) No ale temperatura powietrza nie była jeszcze tak niska.

I have fews pictures for you which I took last weekend, during visit my parents. I went with my mom on the pier.  oh it was soo windy there. We took fast pictures. Wind made my eyes closed. I had tears because of wind. ;) But the temperature wasn't so low.


Outfit zdecydowanie na luzie. W pierwszej chwili chciałam ubrać botki na obcasie ale zdecydowałam się, że zostawie ten look bardziej sportowy i założę adiki.

OUTFIT:
Leggings / Legginsy - StylePit
Blouse / Bokserka - House
Sweater / Asymetryczny sweterek - Allegro
Skull bracelet  / Bransoleta w czaski - K&Trend
Studs bracelet / Brasoleta w ćwieki - X-moda
Watch / Zegarek - Allegro



SŁONECZNEGO DNIA!:))
HAVE A SUNNY DAY!:))



Filled Under:

57 komentarze:

  1. swietnie wyglądasz;) luzny zestaw bardzo Ci pasuje;
    jak patrze na te sloneczne zdjecia, to az mnie skeca-niech ta zima szybciej sie konczy! u mnie aktualnie zima powrócila ze zdwojoną siła.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje;) U mnie za oknem aktualnie tez tak słonecznie tyle, że trochę sniegu jeszcze leży:) współczuje powrotu zimy mam nadzieje, ze jak najszybciej sobie odejdzie i bedzie piękna wiosna;))

      Usuń
  2. Genialne masz te legginsy! Strasliwie mi sie podobaja. W ogole wygladasz mega Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza jest genialna:) U mnie pierwszy raz od 2 tygodniu wyszło słonko i mam nadzieję że na stałe:D

    OdpowiedzUsuń
  4. legginsy i buty są zajebiste :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna bluza i paznokcie!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie znam sposo osób, które się tym serialem zachwycają i książkami też. Ja widziałam pierwszy odcinek tego serialu, ale do połowy, nie pamięta co mnie od niego odciągnęło, w każdym razie potem o nim zapomniałam i tak wyszło. Obejrzałam 4 serie Skinsów, 5 Chirurgów, który kontynuuję i Plotkary jakieś 2, 3 sezony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe mnie bardzo rzadko wciągają seriale;) o wymienionych przez Ciebie słyszałam ale nigdy żadnego nie widziałam:D najczesciej ogladam w tv co popadnie.. wiec to naprawde dziwne ze tak mnie wampirki wciągnęły:))
      o Chirurgach słyszałam sporo dobrych opini i o Plotkarze.

      Usuń
    2. Polecam "Chirurgów" bardzo, nawet bardziej niż "Plotkarę", choć i ten jest fajny ;)

      Usuń
    3. o to już wiem co sobie ściągnę na nudniejsze wieczory:))
      A z książek co ciekawego czytasz?:)

      Usuń
    4. Ostatnio książki przeze mnie przeczytane, które mnie wciągnęły, to trylogia 50 Shades E L James, którą musiałam sobie kupić. Czytałam też W sidłach anoreksji, ale jak dla mnie była taka sobie. Czaję się na przeczytanie Millenium, bo sporo ludzi mi ją polecało też ma kilka części. I chyba przeczytam też "Dotyk Crossa", a jak wciągnie, to sięgnę po kolejne części.

      Usuń
    5. To poczekam na Twoja recenzje Millenium, w tym czasie pewnie dokończę czytanie Pamietnika wampirów ostatniego tomu:))
      Też własnie dużo pozytywnych opinii słyszałam (o Milenium).

      Usuń
    6. Dlatego za nią się na pewno wezmę, bo podobno wciąga nieźle. :D

      Usuń
  7. Gdzie to molo się znajduje?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo sliczny zestaw;D tak jak lubie czyli wygodonie i stylowo;D zapraszam do siebie;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog i świetny post. mam nadzieje że Tobie z treningami też wyjdzie :) Chętnie będę obserwować, będzie miło jak Ty też :) zapraszam do mnie http://viki-vogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne legginsy i biżuteria ;)
    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana to myslę, że w tym terminie musimy się zobaczyc :) nie ma innej opcji! będę pamiętala o Tobie i zarezerwuję nam jakis dzień ;)
    teraz robimy sami rogówkę...taką dośc dużą do salonu :) i wieszalismy tv na ścianie i podłogę w sypialni robilismy :) trochę już się pozmieniało zobaczysz jak przyjedziesz ;)

    te leggi są cudowne! ja te moje spodnie z h&m mam podobne i mam teraz buty w podobnym stylu na wiosnę :D podoba mi się ten zestaw!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mam taką wielką nadzieje, że w końcu uda nam się terminy zgrać:))
      Cieszę się, że zestaw się podoba!:))
      Oo to tym bardziej muszę wpaść i te zmiany zobaczyć;**

      Usuń
  12. I love the outfit !!!!
    Maybe we can follow each other ?:) let me know.

    www.olivains.com

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się baaaardzo :) i super pazurki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze ty to masz za dobrze :D co nie założysz to i tak mega dobrze wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie sie prezentujesz w nowych ciuszkach Kochana :) legginsy sa boskieeee!!! A masz w biało-czarne pasy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje;* Kupiłam w zebre legginsy a nad biało-czarne pasy cały czas się zastanawiam.. w sumie byłaby to 3 czarno biała para legginsów w mojej szafie i nie wiem czy to nie za duzo:D czy nie lepiej innych kupic;) zobacze:P pewnie jak wpadną w moje rece w przystępnej cenie to kupie hehe;)

      Usuń
  16. ja rowniez cwicze z Mel...uwielbiam jej glos i sposob w jaki mnie motywuje...najlepszy jej tekst "nie mysl o tym co robisz, po prostu to rób!";

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie , dodajemy do obserwowania ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful Pics!

    You got a great Blog.
    Would you like to follow each other?
    (On GFC and Bloglovin) Just let me know ;)
    My Blog: Strike a Pose

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne legginsy!
    Bransoletka w ćwieki rownież przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Także zaczęłam ćwiczyć z Mel B - życzę wytrwałości!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Biżuteria i legginsy cudo ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś pogodynką?

    OdpowiedzUsuń
  23. no to trzymam kciuki, żeby Ci się udało wytrwać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. zobaczysz kochana jak byłas ostatnim razem to było o wiele mniej zrobione :) cały czas cos dzialamy... :) mam nadzieję, że będzie ładna pogoda jak się zobaczymy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny zestaw! ;) Bardzo podoba mi się bluza.
    No i świetne tło do zdjęć!
    Obserwuję i zapraszam do mnie!<3

    http://jesuismonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. mam nadzieję, że jak się wezmę za ćwiczenia to też pociągnę do wakacji

    OdpowiedzUsuń
  27. I don't even know how I ended up here, but I thought this post was good. I don't know who you are but certainly you are
    going to a famous blogger if you are not already ;) Cheers!


    Take a look at my web-site :: option fair

    OdpowiedzUsuń
  28. już obserwuje, zapraszam do mnie i również do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz! Będę zaglądać! Obserwuję i zapraszam do siebie kolejną koleżankę ze Szczecina :) Daria

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Koszalina ok, ok :) Tyle tych owych blogerek, że już nie ogarnęłam! :) Pozdrawiam

      Usuń
  30. wonderful post!!
    like your blog, enjoy reading it.
    wondering if you wanna follow each other? we could stay in touch though.
    just let me know.
    best wishes
    www.rot-schopf.com

    OdpowiedzUsuń
  31. te legginsy i bluza są cudowne ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Czasami mam wrażenie,że czytam blog meteorologiczny...

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana, tak pięknie wyglądasz :* Ale ja Ci to zawsze mówię :) Świetna bluza i zazdroszczę takiego pięknego pleneru :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cool outfit! I love the sweater haha xxx

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne masz spodnie :)

    Wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne legginsy i sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne zdjęcia !!! ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)