poniedziałek, 25 lutego 2013

Moje urodzinki


No i kolejny roczek za mną.. W niedziele obchodziłam 22 urodziny:) o tak stara już się robie;PP
W sobotę wyprawiałam, standardowo najpierw wpadła rodzinka a wieczorem paczka znajomych:) Jest mi niezmiernie miło ponieważ, nawet mój brat cioteczny z żoną przyjechali:) Imprezka w 11 osobowym gronie :) czego chcieć więcej. Urodzinki uważam za bardzo udane. Jeszcze raz dzięuje moi kochani za przybycie;** 

time is running so fast.. On Sunday was my 22 birthday;) oh Im soo old;P On Saturday was my birthday party for family and on the evening for friends. I'm really happy, even my cousin from Warsaw with his wife came on my party!:) It was awesome time!:) I'm glad I have so amazing people around me. Thanks you all for everything:**

A dla was mam zdjecia z imprezki i mojego stroju:) 
Oczywiście w kapciach bo impreza robiona w domu:D
I have few pictures from the party and my outfit for you!:)


Outfit:
Top z baskinką - Telly Weijl
Skirt / Spódniczka - Stradivarius
Jewellery / Biżuteria - Diva

Z przyjaciółmi:) Niestety nie wszyscy na zdjęciach. I jak zwykle z moim mężczyzna nie mam żadnego zdjęcia;D
With my best friends:) Unfortunately, i haven't photo with everybody.


KISSES!:)BUZIAKI:*


 

Filled Under:

51 komentarze:

  1. sto lat :) ja obchodziłam urodziny w piątek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze nie wiem czy dodało mój komentarz bo wyskoczył mi komunikat, że edytujesz post :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszytskiego naj, naj najlepszego ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę zobaczyć bez marynarki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mam zdjęć z urodzin bez marynarki ale top możesz zobaczyć w tym poście ->http://sparkle-asleep.blogspot.com/2013/01/clubbing-outfit.html jak go zestawiałam ze spodenkami:)

      Usuń
  5. fajny zestaw :) i super kapciochy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam dziś :d
    wiec w sobote u Gosi opijemy Rybki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety opijac będziemy kiedy indziej:(( uczelnia niestety wygrywa ze mna jak na razie..

      Usuń
  7. uchhh ;/
    pisałam, że wygladałaś super seksownie :) i że cieszę się , że spedziłaś tak miło ten dzień :) szkoda, że nie msz zdjęcia ze swoim... ;)
    buziaczki i jeszcze raz spelnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. standard:D mój nie lubi stać z żadnej strony obiektywu:D czyli nie lubi być na zdjęciach jak i ich robić;) kwestia przyzwyczajenia:PP

      Dziękuje myszko:*

      Usuń
  8. bardzo fajnie wyglądałaś; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka !!

    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. myślałam że masz sukienkę a to osobno jest! :)

    kapciuchy są świetne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no osobno!:)) Ale cieszę się, że takie wrażenie robi:D znaczy, że dobrze się ubrałam haha

      Usuń
  11. ale ślicznie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO-STO LAT!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka śliczna , kapciuchy są mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że świetnie się bawiłaś i rewelacyjnie wyglądałaś! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  15. spóźnione, ale szczere wszystkiego najlepszego kochana ;*
    wyglądałaś niesamowicie, piękna sukienka <3

    a do organizacji się nie nadaję, za dużo stresu ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale mialas sliczna mala czarna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz, bardzo stylowo, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ech, Karna kochanie, sławna będę przez Ciebie. Już drugi raz jak na Twoim bloku są zdjęcia ze mną!
    Było czadowo- jak zawsze z resztą.

    Pisałam już na fb, ale chyba mnie olałaś. Czekam na meila z fotami ;]

    Guess who :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę Cię Ciebie zawsze rozpoznam po pisaniu:P ha! :)) Myszko postaram się najpóźniej w weekend wysłać;**

      Usuń
  19. oj tak Pamiętniki najlepsze na świecie! :) p.s pięknie wyglądałas nawet w tych smiesznych łapetkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam podobne kapcie! Tylko małpki! ;d
    Śliczna sukienka ;) wszystkiego co najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  21. To najlepszego^^
    Ja skończę na koniec wakacji ćwierć wieku:P

    OdpowiedzUsuń
  22. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO KOCHANA! SPEŁNIENIA WSZYSTKICH BLOGOWYCH MARZEŃ
    ♥ ♥ ♥ ♥, z całusmi!! OLA

    OdpowiedzUsuń
  23. 100 lat! wyglądałaś ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Top z baskinką-wspaniały!
    Pięknie wyglądałaś, a ja nawet nie złożyłam Ci życzeń, wstyd mi:(
    Tak więc wszystkiego co najlepsze Myszko!:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo, impreza udana widzę! Spóźnione 100 lat! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja:)

    Dołączam do grona obserwatorek:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Great look, followed u back
    xoxo

    http://thefashionshadowbygiulia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  28. Love the dress and the pink blazer!
    wanna follow each other on bloglovin? Let me know and I will follow u back :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello dear :) thanks for visiting my blog! I was very pleased :) nice blog ;) and nice pictures, I will follow you with pleasure on GFC :) you'll look for me!

    http://teanonsolomoda.blogspot.it

    Kiss Tea.

    OdpowiedzUsuń
  30. I love your blazer and thank you for your lovely comment on my blog and i'm following you now1

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  31. Love the dress!
    Wondering if you would like to follow each other? :)
    Please let me know! I work from home so i follow back right away.
    yuliconversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks doll! following back.
      I am currently in US but born in Ukraine :)
      XOXO

      Usuń
    2. Yeah, i came here when i was little girl, so i didnt really understand why we moved. Thank you sweetie, thats very pleasant to hear :)

      Usuń
  32. Amazing outfit!! Following you!!

    xo
    Beatriz

    http://yosivoyalamoda.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  33. Thank you so much for your sweet comment, hun!
    funny pics!!!
    Your blog is awesome! I'd be really glad to follow you:) i hope u'll follow me back!
    Hope to see you soon on my blog.
    Kisses

    www.hopethinkknow.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Great Outfit, funny Pictures

    I like your blog. what do you think about following each other? Let me know, I follow back

    Glamupyourlifestyle.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  35. ohh... your shoes are so sweet ♥

    Thanks for your lovely comment , follow youb back dear :-)

    http://fashiontoertchen.blogspot.de/
    Kisses and Hugs

    CiWi

    OdpowiedzUsuń
  36. Spóźnione sto lat:)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Spóźnione sto lat;)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. I love your skirt and how it really goes well against the vibrant purple!

    http://www.rosewholesale.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Woah! I'm really enjoying the template/theme of this site. It's simple, yet effective.
    A lot of times it's very hard to get that "perfect balance" between user friendliness and appearance. I must say that you've done a fantastic job with this.
    In addition, the blog loads extremely quick for me on
    Chrome. Outstanding Blog!

    Feel free to visit my website: play pacman free

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)