piątek, 25 stycznia 2013

Trochę koloru


Tylko chyba, ja potrafię mieć takiego pecha. Wybrałam się dziś porobić zdjęcia:) No ale po zrobieniu 5 zdjec aparat się rozładował.. myslałam, że szlak mnie trafił. Standardowo w domu pokazywał pełną baterię.. no ale udało mi się zdjęć dodatków porobić smartfonem:) w sumie wyszły lepiej niż aparatem;D

 I think only me can have such bad luck. Today I went to take pictures but.. as always had something happen. This time (not the first time) I took 5 pictures and battery was low;/ I checked the battery before leaving, and was full..  but I managed totook few pictures using my smartphone,:)

Mój dzisiejszy zestaw jest po prostu wygodny;) ostatnimi czasy ubieram się w "nudne" typowe kolory, czernie, brązy.. Dziś wspominałam czasy licealne kiedy to non stop ubierałam się kolorowo i dziwacznie:D Stwierdziłam, że czas przywołać wspomnienia i dodać trochę koloru do tej szarej codzienności:)) Chociaż pewnie moja paczuszka która dobrze pamięta mój styl z przed kilku lat stwierdzi, ze ten dzisiejszy zestaw to pikuś w porównaniu z tym jak kiedyś się ubierałam:))

My today's outfit is very comfortable;) Recently I dressed in blacks, browns colors.. Today I mentioned high school times, when I non-stop dressed colorfull and weird clothes;D so I decided recall memories and add some color to the grays day:)) Probably my bfs, who remembers my style from high school, says set is nothing special  compared to the past :)) 

Ostatnio zauważyłam u kilku zagranicznych osób, gwiazd modę na pasek ze złotym "metalowym"
 przodem. Tak mi się spodobał ten dodatek, że sama zapragnęłam taki mieć:)) Jest regulowany wiec zarówno mogę nosić go na biodrach jak i w talii. Jest to nietypowy dodatek do stroju, a ja bardzo lubię nietypowe rzeczy♥


Lately I noticed fashion for belt with a gold "metal" ahead. I saw it at the popular people. I liked this belt so much that I really wanted to have one;)) It is adjustable so I can either wear it on my hips as well as the waist. It is an unusual addition to the set, as you know I really like unusual things ♥

i zdjecia z telefonu:
photos from my smartphone:
OUTFIT:
Sweater / Sweterek: Allegro
Belt / Pasek: Allegro
Branclet, watch / Bransoleta, zegarek: Allegro
Sneakers / Buty: sklep w Gdańsku
Trousers / Spodnie: sklep z jeansami, Puck



Filled Under:

45 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia nie było zimno ? ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam czasu zmarznąć.. zbyt szybko aparat się rozładował..:(

      Usuń
  2. Nudno trochę. Zarówno pod względem zdjęć jak i samego posta.

    OdpowiedzUsuń
  3. 'post' jest niepoprawny za równo w wersji polskiej, jak i angielskiej. rozumiem, że można mieć problemy z układaniem zdań w obcym języku, ale u Ciebie polska składnia kuleje chyba jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasek idealny do mojej kurtki ;p oddawaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie bylo Ci glupio kiedy ktos przejezdzal obok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dlaczego miałoby mi być głupio? ;) gdyby było mi głupio to fotki na blogu pojawiałyby się maxymalnie raz w miesiącu..

      Usuń
  6. Też mam podobny pasek, bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi there juѕt wanted to give уou a quіck heaԁs up.
    Thе wоrds in yоur post sееm to be running off the sсrееn in Ie.
    I'm not sure if this is a format issue or something to do with browser compatibility but I thought I'd post to
    let you κnow. The ԁеsign look grеat though!
    Hope уou gеt the іsѕuе solved sоon.
    Kudos

    Hеrе is my ρage ... getting followers on twitter
    My homepage ... 10000 followers on twitter

    OdpowiedzUsuń
  8. Thankѕ for oneѕ marvelous рosting! I seriously enjoyed reading it,
    уou will be a great author. Ӏ ωill make suгe to bookmark youг blog and definitely will
    come back lаter in life. I want to encourage уοu tο ultimatelу continue уour
    great writing, have a nice day!

    my web-site ... how to get twitter followers
    Look at my site ... buy followers for instagram

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello, just wanted to sау, I enϳoyed this blog post.

    It waѕ funnу. Keеp on poѕting!

    my web blοg - advertise twitter
    Here is my homepage social marketing examples

    OdpowiedzUsuń
  10. It's the best time to make some plans for the future and it's
    time to be haρpy. I've read this post and if I could I desire to suggest you some interesting things or tips. Maybe you can write next articles referring to this article. I desire to read even more things about it!

    Review my blog instagram buy followers
    Look at my web-site - instagram buy followers

    OdpowiedzUsuń
  11. ale buciki ładnie wyglądają na nóżce! Ładna kolorystyka;)

    OdpowiedzUsuń
  12. An outstanԁing shaгe! I havе just foгwarԁed this ontо a friend ωho haѕ beеn doing a little гeѕearch on this.
    And he actually ordeгed me dіnneг due to thе fact that I founԁ it
    for him... lol. So аllow me to rewοrd this.... Тhаnκs for the
    meal!! But yeаh, thankѕ for ѕpending sοme timе
    to talk about thіs iѕsuе here on yоur web site.



    Fееl free to visit my web-sіtе Best-retweet.Com
    Here is my blog : twitter marketing campaign

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! ale fajny pasek, taki inny.

    buty mi się strasznie podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. widziałam te paski ale mnie sie bardzo podobaja z czernią <3
    uwielbiam Twoje kolorowe stylizacje :) w końcu jesteś moim "kolorowym ptaszkiem" :D
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten sweter jest mega!Bardzo podoba mi się ta stylizacja.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjny sweter, super kolor, z pasją!
    ♥♥ pozdrawiam kochana:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  18. też na co dzień unikam kolorów, ale ten zestaw jest rewelacyjny. dodaję do obserwowanych, w wolnej chwili zapraszam do mnie: www.jakulal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. You look absolutely stunning! Love the metal emphasis on your outfit.

    http://clothes-lovers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje kochane słoneczko :* Jak zawsze nic dodać nic ująć :) Zawsze wyglądasz rewelacyjnie! Jak Ci to zawsze powtarzam, że z Twoją figurą możesz wszystko ubrać i zawsze będziesz rewelacyjnie wyglądać ;***

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatnio tez zakupiłam sobie podobny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana super wygladasz :) Sweterk piekny i cudnie Ci w czerwieni :)a pasek jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjny kolorowy,pełen pozytywizmu zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  24. genialny zestaw;)
    buciki wygladaja swietnie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne buty! W ogóle to jestem zauroczona Twoim nagłówkiem boga;)! Jest boski!
    Bardzo ładnie Ci w czerwieni;)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny sweterek i buty :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś bardzo pozytywną osobą:) Od razu się Ciebie lubi :)
    Buty są po prostu genialne:)
    Zostaję tu na dłużej!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję! :) Kurcze, a ja się w Twoich spodniach zakochałam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. kolor butów jest nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  30. It's a shame you don't have a donate button!
    I'd definitely donate to this superb blog! I guess for now i'll settle for bookmarking and adding your RSS feed to my Google account.

    I look forward to new updates and will share this site with my Facebook group.
    Talk soon!

    Feel free to visit my blog; fort max diet composicce. fort max diet emagrece

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)