poniedziałek, 7 stycznia 2013

Milutki sweterek...


Niby zima a śniegu brak. Pogoda coraz bardziej zalatuje wiosną niż piękną białą zimą. Cały tydzień chciałam wybrać się na zdjęcia ale jak na złość albo gdy miałam chwilę to było już za ciemno albo po prostu szaro i buro!:) No ale w końcu udało się pogoda mi dziś sprzyjała i pomimo mrozu świeciło piękne słońce!:))

It's winter without snow. The weather looks more like spring than beautifull snowy winter. All week I wanted take photos but when I had time was to dark or bad weather. Todays was sunny so finally I took some pictures ")

Zestaw ciepły i wygodny. Zarówno na co dzień do szkoły/pracy jak i na spotkanie ze znajomymi przy kawce:)

Outfit very warm and comfortable. It could be wearing to school/ work and to meet friends at cafe.




OUTFIT:
Sweater / Sweter: prezent gwiazdkowy / christmas gift
Owl / Sówka: Pepco
Skirt / Spódnica: Stradivarius
Long Socks / Zakolanka: prezent gwiazdkowy
Shoes / Buty: Deichmann 


Filled Under:

40 komentarze:

  1. Spódniczka fajnie leży ;D

    Masz fajną figurę :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny, stylowy i subtelny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze bosko wygladasz Myszko:)
    do tego sweterka chętnie bym sie poprzytulała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute outfit :) I adore your necklace!

    OdpowiedzUsuń
  5. no kochana zgadnij jak wyglada moj weekend.... ;/;/;/ teraz mialam wolny..

    OdpowiedzUsuń
  6. Super outfit i bardzo ładne zdjęcia ;) obserwujemy i zapraszamy do nas ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz mam kilka dni urlopu i niestety na weekend ide od rana do wieczora ;/ :(((( wiesz kochana jak u mnie weekendy wyglądają... dlatego pytałam w zeszłym tygodniu bo akurat miniony week miałam wolny ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi, I ԁo think this is аn excellent wеbsіte.
    I ѕtumbledupon it ;) I am gοing to return onсe agaіn since I savеd as a favorite it.

    Μoney аnd freеdom is the
    greatest wаy to change, may уou be rіch and continue to help other people.
    Also visit my blog post : Getting Followers On Twitter

    OdpowiedzUsuń
  9. zestaw świetny!:) ten sweterek i zakolanówki!!:) <3 mega! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Puchaty i cieplutki, idealny na zimę :)
    Pięknie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja , mam takie same kozaczki :) chyba wszędzie pogoda zdjęciom nie sprzyja , więc ja zadowalam się moim domowym zakątkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny sweter !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanκs for ones marνelous posting!

    I quitе enjoyed гeading it, уοu сould be a gгеat
    аuthoг. I wіll ensurе that I bookmark your
    blog and will eventually сome back sometimе
    sοon. I want to encourаge уou tο continue youг greаt job, have a nice
    evening!

    Ϻy webpage is pinterest social media
    My blog - get more followers on twitter

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi sie buty i sweterek - bardzo ładnie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tremendous thіngs heгe. I аm νeгy hаpρy to loоk your рost.
    Thank уou so much and I am tаking a look aheaԁ tо tοuсh you.
    Will yοu plеase drοp
    me a e-mаil?
    Feel free to surf my page : Get followers In instagram

    OdpowiedzUsuń
  16. If ѕomе one wiѕheѕ to be updated wіth hοttеst technolοgieѕ thегefore he must be visit
    thiѕ wеb ѕite anԁ be up to ԁаte аll thе time.


    Also visit mу blog; http://pikavippii.net
    Feel free to surf my homepage : pikavippi

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny sewterek, fajna sówka ; *

    OdpowiedzUsuń
  18. ale maszboski sweterek ;o mam słabość do takich milusich ;dd

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczny sweterek:)


    pozdrawiam :)

    vixen1990

    OdpowiedzUsuń
  20. mam pytanie.. jak zrobiłaś takie duże zdjecia na blogu?? Bo ja nie dość że mam małe to jeszcze w ramce;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez miałam tą ramkę. Ale udało mi się usunąć ją.. ale nie pamiętam jak gdzieś coś w głównym htmlu. poszukaj w google. Jak mi się przypomni to Ci dam znać;))

      Zdjęcia wstawiam o bardzo różnych rozdzielczościach i biorę jako bardzo duże( wtedy mają szerokość 640) ale dla mnie to i tak za mało więc zmieniam w htmlu postu każde zdjęcie na 740 i proporcjonalnie na kalkulatorze wyliczam wysokość ;)

      Usuń
  21. I know this if off topiс but I'm looking into starting my own blog and was curious what all is required to get setup? I'm asѕuming haνіng a blog like
    yours would coѕt a pretty penny? I'm not very web smart so I'm not 100% certain. Any suggestions or advice would be greatly appreciated. Many thanks

    My web site %anchor_tеxt%
    Take a look at my blog ... www.forexbroker.info

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny masz ten sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. JAKI MASZ SLICZNY SWETEREK :****

    OdpowiedzUsuń
  24. blog wart jest uwagi, obserwuję:)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny blog :)

    ja z forum modnejpolki :)
    obserwuję i liczę na rewanż *.*

    anothermyowninspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uroczy sweterek;) i świetna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)