środa, 2 stycznia 2013

Imprezowy sylwestrowy outfit


No to mamy nowy rok. Mam wielką nadzieje, że ten rok będzie jeszcze lepszy niż poprzedni!:)) Moje postanowienia noworoczne? hym.. Jak wiadomo tylko 11% osób udaje się je zrealizować :D <marne pocieszenie> :) W tym roku mam zamiar wyznaczać sobie cele do których powoli będę dążyć mam nadzieje, że w ten sposób uda mi się co nieco osiągnąć. A najważniejszą rzeczą w tym roku dla mnie jest dowiedzieć się czego chce od życia w jakim zawodzie pracować.. pomimo tego, że mam 21 lat (no już prawie 22) to nadal nie mam sprecyzowanego planu na moje życie. Pomysły zmieniają mi się co 5 min a potem wielka czarna dziura. Mam nadzieje, że 2013 rok pomoże mi dojrzeć do tego co chcę w życiu robić.

We already have New Years!:) I hope that year will be better than last year!:) What is my New Years resolution ? hym.. As u all know only 11 % ppl realized New Years resolution <not good consolation> :DThis year I want to set goals and slowly realize them. The most important thing for me is find out what i wanna do in my life, which job choose.  Despite the fact that I am 21 years old (almost 22) i have no idea what i wanna do in my life.. My plans change in 5 minutes. I hope 2013 year will help me to see what I want to do in life.


 To co kocham w sylwestra to nieograniczona możliwość w stworzeniu outfitu. Świecidełka, pióra, ćwieki nieograniczona ilość biżuterii. W tym dniu nie ma przesady a wszystko się pięknie błyszczy. W tym roku sylwestra spędzaliśmy na domówce więc odpuściłam sobie kupowanie sukienki a zdecydowałam się na pierzastą spódnicę i cekinową bluzkę. Aby nie wyglądać zbyt blado zestawiłam z jeansową kataną z ćwiekami. Całość dopełniłam dużą kolią, bransoletką i torebką z kastetem. :))
Fryzurę zrobiłam troszkę bardziej rokową. Jestem bardzo ciekawa jak wam się podobam w takim zestawie;) Butów nie dopasowywałam do stroju w końcu to domówka więc chodzi się na boso albo w kapciach:) Żeby nie wystraszyć koleżanki kota odpuściłam sobie kapcie pieski:D i ubrałam błyszczące balerinki z Avonu:) Chociaż bardzo w tej stylizacji widziałyby mi się trampki;D no cóż niestety nie posiadam, a nawet gdybym miała to w trampkach po domu nie wypada chodzić :)

What I love about the New Year's Eve is unlimited chance to create outfit. Glitter, feathers, studs unlimited amount of jewelry. Everything is shining. This New Year's Eve we spent with friend at firend's home. So I didn't buy a dress, I chose feathery's skirt and sequin's blouse. In order not to look too pale I set it with the jeans' jacket. I added a large necklace, bracelet and handbag with brass knuckles:)) Hair a litte bit in rock style. I'm very curious how do you liked me in this set;) As i said it was party at home so i didn't need shoes;) everyone were without shoes or wore slippers. i promised my friends that i will not scare her cat wearing, dog's s shiny ballerinas from Avon:)

OUTFIT:
Spódnica: Stradivarius %  139,90  69,99zł
Bluzka: Telly Weijl % 29,99zł

Katana: Bershka % 399zł 259zł
Biżu: Allegro
Puzderkowa torebka: prezent od sis


 MIŁGEO DNIA!:)) I SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU:**
HAVE A NICE DAY !:)) AND HAPPY NEW YEAR:**

 

Filled Under:

45 komentarze:

  1. Buty do tego stroju totalna klapa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naucz się najpierw czytać potem komentuj:)

      Usuń
    2. boso było by lepiej a tak się gryzie jak nie wiem co :P

      Usuń
  2. Dałaś tylekasy za tą katanę????:OOOO świetna est ale nie zaplaciłabymza niąwiecej niz100 zł

    zestaw mega;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie... urocza torebka i spódniczka...

    OdpowiedzUsuń
  4. kurteczka, torebka i paznokcie bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta kurtka jest ŚWIETNA!!! zestaw idealny na sylwestrowe szaleństwa! super.
    mani też fajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny outfit ♥
    ładne masz włosy ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna spodniczka , wlasnie szukam czegos w tym stylu na impreze "posylwestrowa". Torebki tez chyba zaczne szukac sliczna jest , wgl super stylizacja ;)
    http://doyounotlike.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam torebkę:) Robi bardzo duże wrażenie i wśród kobiet jak i mężczyzn:D

      Usuń
  8. widziałam tą spódniczkę i myślałam nad nią, ale wtedy nie było jeszcze obniżki ;) cudna ona jest

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa i oryginalna stylizacja ;)
    Spódniczka jest przepiekna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurczę, strasznie droga ta katana... Ale śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądałaś, kochana ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Mycha, wyglądałaś mega! Ta sukieneczka jest boska, ale idealnie wygląda właśnie na Tobie :) Muaaaa :* Wiesz jak ja uwielbiam Twoje nogi!

    OdpowiedzUsuń
  13. No zaszalałaś Ci powiem :) Meegaaa !!!! Ja myslałam ze to sukienka jest a tu patrzę na końcu bloga że dwuczęściówa :) Sliczności :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna spódniczka !! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super outfit;) nie ważne co się ma na nogach , ja miałam kompletnie niepasujące kapcie-baleriny różowo-szare ;) Katana jest mega ,tylko trochę droga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie:) no niestety troche droga ale nie moglam sie powstrzymac tak mi sie spodobala ze musilam ja miec :D stwierdzilam ze raz na ruski rok mozna sobie pozwolic na troche zakupowego szalenstwa:)

      Usuń
    2. widziałam ją dzisiaj na żywo w sklepie. jest obrzydliwie brzydka.za taką cenę powinna mieć chociaż ćwieki ładne a nie jakiś metal! jesteś królową kiczu!

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mycha, nie wiem jak to zadziała na rozstępy ale na pewno ujędrni skórę. Jak dla mnie działa cuda na cellulit :)A co do nóżek, to nie ma narzekania - są świetne i jak ja to mówię to tak jest :***

    OdpowiedzUsuń
  18. no no no szalejesz Sparkle! ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. megaaaaa ta spodnica z piorkami to moje marzenie:*♥ ♥ ♥ CAŁUSY:*OLA

    OdpowiedzUsuń
  20. ładna spódniczka

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczna spódniczka !!! No i te pazury : ))) Super !

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądałaś zjawiskowo :)
    spódnica to strzal w dziesiątkę! :) jest cudowna :)

    ale szkoda.... ale życzę Ci w takim razie, żebys dała radę z tymi sesjami itd... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kupiłam bańki na allegro, bo u mnie w aptece nie było. Taki zestaw 4 baniek ok 24 zł + jakaś oliwka (ja używam antycellulitowej z ziaji) i .. działa :) także wypróbuj koniecznie. Ale jak masz pękające naczynka to Ci słońce nie polecam, bo to potęguje pękanie! Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny, bardzo oryginlany look! Najbardziej zaskoczyłaś mnie... obuwiem - świetnie że postawiłaś na płaskie baleriny!

    Pozdrawiam!


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. nie mogę przestać zachwycać się Twoim sylwestrowym zestawem, cudeńko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. dla mnie za duży miks, ale kto co lubi :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. jak dla mnie za duży miks, ale kto co lubi :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. czadowa spódniczka;D
    patrz, znalazłam kolejną blogerkę ze Szczecina:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi friends, hοw іs all, and whаt уou want to say about this paragгaρh, іn
    my view its actuallу rеmaгkable in support оf me.


    My weblog :: california love tupac
    My blog post ... samsung galaxy note 2

    OdpowiedzUsuń
  30. Mycha moja, ja tam czekam na nowy wpis z nowymi zdjęciami :*** Uwielbiam do Ciebie zaglądać :***

    OdpowiedzUsuń
  31. Czyszte szalenstwo..tak ma byc w sylestrowa noc!
    Spodnica mega!
    Buty urocze, ale fakt kapcie nie nadawalyby sie;-)
    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji Ewa

    OdpowiedzUsuń
  32. Widziałam tę spódniczkę ostatnio,ale była szara, szkoda, ze nie było takiej jak Ty masz, bo pewnie bym ją kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super outfit, ale chcę sobie również kupić takie pierzaste cudo, tylko nie mam pojęcia, czy to się da gdzieś prać...? Pomóż, proszę <33

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)