czwartek, 6 grudnia 2012

Wywiad


No to dla tych co nie mieli okazji posłuchać wywiad wstawiłam go na youtube. Założyłam od razu profil bloga na yt!:)) Mam nadzieje, że wywiad się spodoba i trochę bliżej mnie poznacie. :) Wybaczcie za kiepską składnie zdań oraz szybkie tempo mówienia ale był to mój pierwszy wywiad w życiu więc troszkę się stresowałam!:)






Bardzo dziękuje wam:*
za każdą obserwację, każdy komentarz i wejście!:)  
Uwielbiam was jesteście najlepsi!!
 :********



Filled Under:

13 komentarze:

  1. jestem dumna z Ciebie!

    wspomniałaś o naszym spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje wywiadu :) bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Luuuubię to ;) strasznie wygadana jesteś, bije pozytywna energia, z reszta juz wczesniej to zauwazylam, na zywo : )

    OdpowiedzUsuń
  4. super!:) gratuluje!:)
    www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny wywiad, milo cie posluchac
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super wywiad ;) masz bardzo fajny głos i ładnie się wypowiadasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. supeeeerrrr
    ✻ ✻ ✻ ✻ ✻
    pozdrawiam ciepło;)
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj Karolinko, ale z Ciebie gaduła :)
    Gratuluję i jestem z Ciebie dumna! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. JA CHCĘ outfit! Nowy! Już! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog;-) dziekuje za odwiedziny, zapraszam do obserwacji;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)