piątek, 21 grudnia 2012

Outfit of the day!:)


Piękne słoneczko, mroźno lubię taką pogodę w zimę!:) Szkoda tylko, że pozostały resztki śniegu.. Zdjęcia standardowo na łące;) Tylko tu można jeszcze znaleźć trochę w miarę wyglądającego śniegu.. na ulicach już tylko brudny pomieszany z błotem ble..
Czas się pakować, jutro wyjeżdżam do rodziców. Coś czuję, że będę mieć zły humor.. na samą myśl, że wsiadam jutro do pociągu szlak mnie trafia. Mam tylko nadzieję, że znajdę miejsce aby usiąść (wątpliwe.. ) A jak tam wasze kochani przygotowania do świąt?

Sunny, frostily - I love winter like that!:) It's pity that is no snow:( Pictures on the meadow only there i could find a litte bit clean snow..The rest of snow on the road is dirty.. ble..
It's time to start packing.. tommorow I'm going to my parents (170km from Koszalin). I think tommorow Im going have bad humor.. A lot of ppl on the train.. grr I don't like it i hope i'll find place to sit. Are u ready to Christmas ? Everything's done?
 




OUTFIT:
Skirt / Spódniczka: Sh
Kożuszek: Allegro
Lita shoes / Lity: Deezee
Sweterek: Allegro


UDANEGO WEEKENDU!:)
HAVE A NICE WEEKEND!:)



Filled Under:

28 komentarze:

  1. ojojoj jaka minióweczka..... bardzo ładnie....

    OdpowiedzUsuń
  2. ale krociutka ta Twoja kiecusia bejbe :D w dupeczkę Ci będzie zimno! :D::D
    jaaak ja się cieszę, że nie musze jechac pociągiem! chyba autem jedziemy.... już widze jaki będzie tłok mam nadzieję, że przeżyjesz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrezygnowałabym z tej spódniczki, ale wszystko inne fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie *.* Buty i spódniczka są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. hehe nie;) to są wełniane grube rajstopy jest w nich cieplej niż w jeansach:))

      Usuń
  6. ale masz genialny sweterek ;O ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Łaaaaaaaaaał zrobiłam takie OO oczy, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia :) WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz zjawiskowo, dobrze wybrałaś zestaw ;) jakież buty!

    http:// ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :) buty są genialne , moje ulubione ♥
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana , wyglądasz super ! Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam za spódniczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. extra! uwielbiam te buty, długie nogi masz. ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za radę ; )
    Ale ja nie umiem zrobić wymiarowego nagłówka. Mój blog ma 1230 pikseli długości.
    Mam pytanie czy jak miałabyś czas to mogłabyś zrobić mi nagłówek świąteczny, no bo mój nie jest wymiarowy. Czekam na odpowiedz mojego maila znasz, ale odp. moszesz dać pon postem u mnie. : *

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz troche tanio i tandetnie. Przepraszam ale takie jest moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  16. spodniczka jest króciutka, ale genialna;d co my bysmy zrobily bez tych second handach;)
    obserwujemy?;) ja wlasnie dodaje;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cute outfit :)
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I аm not suгe wherе you аre gettіng yοur information,
    but good topic. І needѕ to spend ѕome timе
    leaгning much more οr understanding moгe.

    Thаnks fοr еxcellent іnfо Ι wаs loοκing for this informаtion fοr my miѕѕion.


    Herе is mу webpage http://pikavippis.net/
    Also see my page:

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiesz co to nie jest program ja je łącze w kolażu zdjęć, wiec szkoda gadać ; ( Na pipiap.com łączyłam bo programu nie mam ; ((
    Szkoda że nie masz czasu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz!
    Wesołych;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)