niedziela, 30 grudnia 2012

2 świąteczne outfity


Jutro sylwester;) kreacje już gotowe? My w tym roku udajemy się na domówkę do znajomych.:) Zapowiada się bardzo miła nocka;) Dzis notka z outfitami z wigili i pierwszego dnia świąt. Stroje bez butów, ponieważ wigilia była u cioci w Puławach gdzie nocowaliśmy:)

Tommorrow is New Year Eve:) Have u got dress ready? We're going to friends :)  It promises to be a very nice night;) Today's post with Christmas outfits. Outfits without shoes because I didn't need them:D I spent Christmas at my aunt's home:) 

W wigilie standardowo było na stole pełno rybnych pyszności!:) Nie obyło się bez mojej ulubionej zupy rybnej robionej przez moją babcie:) Oh mogłabym ją jeść i jeść :) Natomiast większość rodzinki zajadała się barszczykiem z uszkami:) Bardzo lubię święta. Miła atmosfera, czas spędzony z rodziną no i duuży wybór smakołyków;)) Pomimo przejedzenia lubię mieć tak duży wybór jedzenia:) Chociaż na codzień bym nie wyrobiła:D 

On Christmas Eve was a lot yummi dishes on the table!:) Like alway I ate my favourite fish soup made by my grandma:) oh I coud it eat everyday!:) I love Christmas time. Nice atmosphere, a lot of time for familly and a lot of delicious dishes:)

Outfit:
Blouse / Bluzka: H&M
Skirt / Spódnica: Allegro
Jewelery / Biżuteria: Glitter

W pierwszy dzień świąt tak jak wspominałam są mojej mamy urodziny:) 
On the First day of Christmas are my mom's birthday:)

Nie wszystkim się podoba ale ja jestem wielką fanką łączenia srebra z złotem:) Sweterek na zdjeciach nie w pełnej okazałości. Na dole ma jeszcze koronkę którą w tym zestawie włożyłam w spodnie;)

Not everyone likes but I'm a big fan of the combination of silver with gold:) 

(wybaczcie na zdjęciach jestem nie wyspana;/ sorry i'm so sleepy on photos)
Outfit:
Trousers / Spodnie: nn
Bracelet / Bransoleta: Allegro
Sweater / Sweterek: Prezent gwiazdkowy


Kochani, życzę wam udanego wystrzałowego Sylwestra:) ponoć jaki sylwester taki cały rok więc mam nadzieje, że każdy z was będzie miał jutro bardzo dobry humor! :)
My lovely readers I wish u awesome New Years Eve:) Hope all of you will have good humor!:)



Filled Under:

29 komentarze:

  1. Podoba mi się pierwsza stylizacja, jest delikatna i ładna ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczkę ubóstwiam! i na ostatnich zdjęciach bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w wigilie zawsze jem zupe rybna podczas gdy wiekszosc zajada sie barszczem z uszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się zakochałam w tej spódnicy <3
    w obu wyglądałaś cudownie jak dla mnie, ale zdecydowanie wybieram 1 ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy outfit świetny, piękna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Normаlly I don't read article on blogs, however I wish to say that this write-up very pressured me to check out and do it! Your writing style has been surprised me. Thank you, quite nice article.

    Review my homepage - http://pikavippii.net
    Feel free to surf my blog :: pikavippi

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy zestaw jest swietny;))spodniczka boska!

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnica super zapraszam na swoj blog http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. oba bardzo mi się podobają ;)
    Do siego! :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W drugim stroju wydajesz się byc młodsza...to chyba przez delikatniejszy makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. make up tu i tu mam taki sam:D może to przez moje zaspane oczy bo wyszykowałam się w 15 min po tym jak mnie obudzono i od razu zrobiłam zdjęcia:D

      Usuń
  11. WOW just whаt I was looκing foг. Came heге by
    seaгching foг white pages.com florida

    Feel free tο suгf tο my blog ρost -
    http://galaxys3.fr/
    Also see my website > galaxy s3

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki nowy rok taki cały rok więc usmiehcaj sie dzis!!! ;)
    bosko wyglądałaś kochana :) przypomniało mi się, że i ja mam taka szyfonowa spódniczkę :P założyłam ja chyba ze 2 razy i gdzies ja wrzuciłam... :P
    i jak Ci minął sylwek?

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba się przeraziłam bo chyba zobaczyłam za Tobą zdjęcie na którym jestem D:
    buziaki ;) k.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe nie chyba tylko na pewno:PP u Kamila w pokoju nadal stoi to zdjecie;D ^^

      Usuń
  14. no my spokojnie, kameralnie - kochana to juz ten wiek hahahaha :P
    widzialam, że do mnie dzwoniłaś o północy :) dziekuje za pamięc sloneczko, my zeszlismy na fajerwerki więc nie mogłam odebrac bo telefonik zostal u góry :/ mam nadzieję, że sie nie gniewasz :)

    ja się zastanawiałam czy nie pic wina ale stwierdzilam, że za ciężkie jak na całą noc picia :P i drineczki sączyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paznokcie kupione w chińczyku, gotowe:) Ale dziękuję^^

    OdpowiedzUsuń
  16. huhuu kochana my juz po kilku głębszych to nawet telefony nas nie interesowały :P

    OdpowiedzUsuń
  17. a tak w ogole to przyjezdzaj bo trzeba jakies ciekawe fociszki porobic :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a dziękuję, Tobie też wszystkiego dobrego w tym nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódniczka prześliczna! Bardzo mi się podoba ten fason z wydłużonym tyłem. Wyglądałaś ślicznie.
    Obserwuję i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne stylizacje!!! :) bardzo mi sie podobają ;)
    wyglądałaś przeslicznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. I am sure thiѕ агtiсle haѕ touched all the internet viѕitors, its rеallу
    гeallу pleаѕаnt articlе οn building up new web site.


    my website - dream dictionary
    My website ; samsung galaxy note 2

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)