piątek, 14 grudnia 2012

2 spotkanie zachodniopomorskich bloggerek - Glitter time!


Trochę zaległa notka ale w końcu doczekała się światła dziennego!:)) A mianowicie 24tego listopada odbyło się drugie spotkanie zachodniopomorskich bloggerek w Szczecinie:) Dostałyśmy zaproszenie od Glitter'a. Był nas ten sam skład oprócz jednej, niestety nie dała rady przybyć (niestety:( ) .
Spotkanie było bardzo przyjemne. Zostałyśmy poczęstowane ciasteczkami i szampanem (wersja alkoholowa i bez dla nieletnich). Mogłyśmy wszystko "pomacać", po przymierzać. Tyle błyskotek wokół można było dostać oczopląsu :) Nie wiedziałam od czego zacząć tyle było piękności!:)  Glitter zaprosił również panią wizażystkę. Więc każda chętna mogła zostać umalowana. Oczywiście nie odpuściłam sobie okazji aby oddać się w ręce specjalistki:) Dodatkowo mogłyśmy też zobaczyć jak używa się tych wszystkich genialnych gadżetów do włosów. Sylwia przekonała się na własnej skórze jak wykorzystać dopełnienie do koka:D Również nie obyło się bez wypróbowania brokatu:D Sprawdził się nawet na ciuchach:D  Zresztą co ja bd dużo gadać:) Zostawiam was ze zdjęciami!:))

Dodam tylko jedną wiadomość która was na pewno zainteresuje.  
A mianowicie kupując w Gliterze macie 2 lata gwarancji. Więc jak na sztuczną biżuterię to naprawdę bardzo długo. Nie musicie się martwić, że wasza biżu się zepsuje czy chociażby zmieni kolor. Tylko pamiętajcie o tym aby nie zgubić paragonu!;)





OUTFIT:
Sweterek: Allegro
Legginsy: nn
Buty: Deezee
Biżu: Allegro

Już się nie mogę doczekać kolejnego spotkania z dziewczynami. Niestety przed nowym rokiem nie uda nam się spotkać ale mam nadzieje ze po nowym roku coś zorganizujemy!:)

Na spotkaniu były:
Weronika/Szafa
Sylvia
Visna
Czarna
Asia
Katsuumi
Martia
Curly Kamila
Laila
Hahoda



Filled Under:

26 komentarze:

  1. I znów moje ręce z pierścionkami w roli głównej :)

    po świętach na spokojnie zorganizujemy spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie panie się pięknie prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne takie spotkanie :) piękną bluzkę masz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam dokładnie tak samo, rok się do tego zabierałam xd

    OdpowiedzUsuń
  5. oo :) to widze spotkanko udane! i dobrze! pozdrawiam:)!www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. "wężowy" pierścionek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tęsknie za Wami wszystkimi :* :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie, że organizowane są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super fotki, fajny outfit miałaś ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. My deѵeloρer іѕ trying tо сonvince me
    tο move to .net from PHΡ. I have always dislikеd the idea becauѕe of the cοsts.
    But he's tryiong none the less. I've been using WordPress
    on a number of websites fοr about a yeаr and аm concerned аbout swіtching to anotheг platform.
    I have heаrd great things about blogenginе.net.
    Ӏs therе a way I can tranѕfer all my worԁpгess content into it?
    Any helр would be grеatly aρpreciated!


    Taκe a lοoκ at my webpage:
    pikavippi
    Here is my web-site ; pikavippi

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi there! I know this iѕ kind of off tοрic but I waѕ wοndering if you
    knew where І сοuld locate a captcha plugin
    foг my comment form? I'm using the same blog platform as yours and I'm having
    problems findіng one? Thanks a lot!

    Heгe is my web-ѕite; pikavippi
    My web-site ... pikavippi

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnie wygladacie :) fajnie ze sie spotykacie i cos organizujecie :) super :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniale, wyglądacie uper, uwielbiam takie spotkania i wymiane doswiadczen!
    ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻
    BUZIAKI;*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie prezentujecie się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna foto relacja.Super wyglądacie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ha, ja też dopiero dzisiaj notkę dodałam --'

    OdpowiedzUsuń
  17. I like the helpful informаtion you prοѵide in уοur aгticles.

    Ι'll bookmark your weblog and check again here frequently. I am quite sure I will learn plenty of new stuff right here! Best of luck for the next!

    Feel free to surf to my web blog http://Www.galaxynote2.fr
    Also visit my website ;

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć jestem początkującą blogerką i chciałam Cię serdecznie zaprosić do rozejrzenia się u mnie na blogu :) Mam nadzieję, że się spodoba i zostaniemy swoimi wiernymi czytelniczkami czy też obserwatorkami, :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Katsuumi ma genialna bluzkę <3 chcę taka! mogłas dla mnie ukraśc hihiihihi :D

    OdpowiedzUsuń
  20. he he spoko :D super pierścionki ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)