poniedziałek, 5 listopada 2012

weekend w Spa


Ostatnio moje weekendy są bardzo fajne!:) Jak nie wypad do trójmiasta, to "porwanie" przez rodziców do spa do Kołobrzegu:) Rodzice z siostrą po drodze zgarnęli mnie z Koszalina i udaliśmy sie do hotelu w Kołobrzegu. Hotel po prostu piękny, 4 gwiazdki, śliczne pokoje, duże plazmy no i wspaniała toaletka !:) nie wspominając o przestrzennej łaziennce;) W piątek o 15 byliśmy na miejscu i zostaliśmy do niedzieli rana. Codziennie śniadanie i obiado-kolacja. Basen, sauna, bilard i gra do późna w kanastę :) Bardzo miło spędzony czas w gronie rodzinnym. Moi rodzice są najwspanialsi:)
Oj jesienio nie dam Ci się ! :) moje baterie są naładowane w 100%:)

Standardowo, mój aparat jest uparty i w pomieszczeniach o kiepskim oświetleniu robi bardzo kiepskie zdjecia.



Recently my weeks are awesome!:) Last week spent in Gdańsk this weekend my parents took me to SPA in Kołobrzeg. Hotel was amazing!:) 4 stars, beautiful rooms, big tv and wonerful dressing!:) I will not say about big bathroom:) We went there on Friday about 3pm and stayed to Sunday morning. Everyday breakfast and dinner. Swimming pool, sauna, billards and playing canasta to late hours. It was amazing time with family. I have the best parents all over the world!:)

Of course my camera didnt take a good photos in rooms with bad light;(





Mykam szykować sie do pracy!:) 
A wam życzę miłego dnia:))
Ok Im going get ready to work
And you have a nice day!:))


Filled Under:

33 komentarze:

  1. Oooo kobieto, ale Ci pozazdrościlam! Marzy mi sie taki weekendzik...

    OdpowiedzUsuń
  2. jednym słowem - życie jest piękne... ja również chętnie bym wyskoczyła do spa, zwłaszcza teraz jesienią...

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaale Ci dooobrze :D masz świetną figurę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Ale Ci zazdroszczę ! A ja weekend pod kołderką , chętnie bym się wybrała do takiego SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny ten czarny strój :) aż mi się ciepło zrobilo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Kołobrzeg. Ma swój urok pomimo sporej ilości niemieckich emerytów ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszcze:d kazdemu czasem przydaje sie relaks :d
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ten czarny kostium kąpielowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Weekend spa, muszę kiedyś sie wybrać i odstersowac:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ohoho chciałabym, żeby moi rodzice byli dla mnie tacy dobrzy ;D super ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. ooooja! zazdroszczę ! nie za dobrze Ci?:F

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie :p zdecydowanie za krótko hehe

      Usuń
  12. NIe będę oryginalna, jesli stwierdzę, że też by mi się przydał taki weekend!

    OdpowiedzUsuń
  13. marzę o takim wspaniałym relaksacyjnym weekendzie!!! mega
    Ale jesteś zgrabna kochana;)
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj Tobie to chyba za dobrze! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny kostium :D

    Obserwujemy ? :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Karna. Zdecydowanie masz sobie za Dobrze!

    Daria.

    OdpowiedzUsuń
  17. ale Ci zazdroszczę! Marzę od 3 miesięcy by wyrwać się na weekend ;d
    zdjęcie jak się malujesz jest przepiękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. wow super spa :) pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jej! kochana jaka ty masz piekna figure! pozazdroscic!:) zdjecia fajne a opis o mnie moge po trochu utozsammic ze soba;). dodaje do obserwowanych! jestem w swiecie blogowym nowa, wiec zapraszam do mnie:)www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia. Też bym chciała taki wypad. Nomimuje cię http://atakujac-rzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo. zazdroszczę takiego wypadu. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zostałaś nominowana do Liebster Award;)
    Szczegóły na moim blogu: http://about-everything-and-nothingg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. :) mam nadzieje, ze jeszcze nie raz ogarniemy takie blogowe spotkanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale super :)
    obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  25. sliczna jestes;)
    strój kapielowy jest fenomenalny;) zapraszam do siebie;d

    OdpowiedzUsuń
  26. No widze, że zabawa super. Więcej uśmiechu Kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)