niedziela, 18 listopada 2012

Warsaw 4 of 4 outfits :)


Szaro buro i nic się nie chce. Też tak macie? Pogoda nie dopisuje co jest równoznaczne z tym, że jestem ospała i zmęczona. I hate it! Czuję się trochę lepiej. Stan podgorączkowy nadal trzyma ale nie potrzebuję już tony chusteczek. Dobra kończę ten nudnawy, smętnawy monolog.
Wielu z was upominało się o notkę z Warszawy:) Miło mi, że tak bardzo przypadły wam do gustu. Niestety jest to ostatni post z tej serii 4/4. Ale mam nadzieję, że jak tylko bede w Warszawię uda mi się z Maćkiem spotkać i zaskoczyć was jeszcze lepszymi fotkami:)
Tutaj możecie zobaczyć wcześniejsze posty z Wawy: 1 , 2 , 3.
A teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć.

It's so bad weather outside, gray and foggy. Oh I wanna do nothing. Do u know that feelings? I'm so tired and sleepy. Hate it! I feel a litte bit better. I still have fever but I don't need tons of wipes:D
Many of you ask me "when will u do post from Warsaw":) I'm glad you like these photoshoots! :) Unfortunately is the last post from this photoshoot 4/4. I hope one day I will be in Warsaw again and Maciek will take me photos:))
Here you can see last post from Warsaw:
1 , 2 , 3.
Let's see the fourth outfit !:)

Notka może troszkę dłużej się ładować ponieważ zawiera sporą ilość zdjęć
Post can load longer than always because contains a lot of pictures.



Fotografie / Photos: MACIEJ GĄSIOROWSKI


OUTFIT:
Jacket / Ramoneska: Mohito
Trousers / Spodnie: nn
Lita Shoes / Lity: Deezee
Owl / Sówka: Pepco


MIŁEGO DNIA!:)
HAVE A NICE DAY!:)


Filled Under:

29 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia Kochana! :D
    Zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:) Staram się, do soboty muszę być zdrowa!:))

      Usuń
  2. ale świetne zdjęcia! niesamowity klimat nocny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe ja żałuje, ze takim chomikiem nie jestem :< zdjecia sa fenomenalne, jak prawdziwa modelka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :))) kurcze! Ale masz niesamowite zdjęcia! Też takie chcę!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolinka, zdrowiej!
    I wiesz ze jestescie z Monia bardzo mile widziane w Warszawie!:)
    tu tez pogoda beznadziejna i nic sie nie chce. Ale na poprawe humorku bylam u fryzjera:):)
    buzka!
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje kochana:* Na pewno skorzystamy!:))

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia! jedno mnie totalnie rozwaliło XD Poza tym jesteś potwornie fotogeniczna

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jesteś, ale mam tylko pole na wklejenie URL. "Ten gadżet wygląda na uszkodzony" :((

    OdpowiedzUsuń
  8. profesjonalnie zdjęcia widać :) no jasne to nic złego i lepsze niż operacje plastyczne, ale z drugiej strony trochę głupkowate:p

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zdjęcia, wyglądasz jak prawdziwa modelka :) :*
    Zdrówka życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kurtka :)
    Znalazłam Cię na Modnej Polce i będę obserwować.
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin,

    Mirela z
    mysimplecity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne!!!
    zdjecia i zestaw<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia wyszły przepięknie ! :) Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia cudowne! przepieknie wyszlas! a co za jakosć!!!:) chcialabym tez miec kiedys taka sesje:(. pozdrawiam, www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wiesz kochana, ze to moje ulubione zdjęcia z wizyty w warszawie :) juz Ci to mowiłam :) cały ten deszcz dodał tu super klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolejne przecudowne zdjecia, efekt padającego deszczu obłędny:*
    ♥ pozdrawiam:* ♥
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. superowe te Twoje zdjęcie! Uwielbiam nocne sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. DZiękuje za Odwiedziny ja rowniez obserwuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia,ale na nie których wyglądasz trochę zbyt męsko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)