niedziela, 11 listopada 2012

Spotkanie zachodniopomorskich bloggerek:)


Dziś relacja z wczorajszego dnia. Tym dniem żyłam prawie 2 tygodnie. Nie mogłam się doczekać kiedy w końcu wsiądę w pociąg i wysiąde pierwszy raz w Szczecinie. Po co? A no właśnie. Pojechałam na spotkanie zachodniopomorskich bloggerek!:) Ponad 2h w pociagu no i dotarłam. Potem kierunek Kaskada gdzie czekała na mnie Sylvia:) Od razu z daleka ją rozpoznałam sliczna dziewczyna o pięknych oczach i przemiła osóbka. O 13:30 wróciłyśmy się na pkp gdzie czekała część dziewczyn :) Laski wyglądały świetnie również nie było problemu je rozpoznać:) I na 14 dotarłyśmy do umówionego miejsca"Z drugiej strony lustra". Kawiarnio restauracja zachwyciła mnie nie tylko pięknym wnętrzem ale przede wszystkim bardzo miłą właścicielką:) Cen nie mają za niskich ale jedzenie jest warte swojej ceny. Porcję (nawet dziecięca) była duża i pyszna, nie wspominając o profesjonalnie podanej kawie którą można było pić i pić. :)

Szczególne podziękowania dla Weroniki która jest świetną organizatorką. Nie dość że udało jej się zebrać aż 12 dziewczyn to zaskoczyła nas wieloma niespodziankami. A mianowicie odwiedziła nas Malwina, dermatolog z Biodermy, która po kolei zbadała każdej z nas cerę i powiedziała jak o nią dbać i jakie kosmetyki używać. Następnie przybyła Pani z Hairstore, która obaliła niektóre mity i opowiedziała nam jak powinnyśmy dbać o włosy w szczególności zimą. Opowiedziała nam o różnych profesjonalnych kosmetykach do włosów. O niektórych firmach słyszałam po raz pierwszy, więc bardzo miło było poszerzyć swoją wiedzę w tej dziedzinie. Na koniec zaproszona była pani wizażystka z Rimmel. Zdradziła nam sporo trików makijażowych jak i przedstawiła asortyment firmy. Mogłyśmy porównać sobie różne podkłady, szminki itd.
Wszystko było dopracowane w 100%!:) Wielki szacun za to dla Weroniki!:)) Na koniec dostałyśmy gifty od firm. Myślę, że dziewczyny nie obrażą się jeśli napiszę za nas wszystkie że byłyśmy pod ogromnym wrażeniem ile firm zechciało nas obdarować. :)
Już nie mogę doczekać się kolejnego spotkania! Dziewczyny są wspaniałe. Bardzo dobrze się rozmawiało (chociaż mam nadzieje, że następnym razem będziemy miały na to więcej czasu) !! :))

A oto spis wszystkich kochanych bloggerek które były tego dnia:)
Weronika/Szafa
Sylvia
Visna
Czarna
Asia
Katsuumi
Martia
Curly Kamila
Laila
Hahoda
Anita
Od lewej: Asia, Czarna, Sylvia, Ja, Szafa, Katsuumi, Laila, Martia, Hahoda, Visna
 Na zdjęciach w moich ostatnio zakupionych butkach i biżu!:)) No i spódniczce którą kupiłam kilka miechów temu ale nie było okazji jej ubrać;)

Mój outfit:
Sweterek: Textil Market
Kolia: Allegro
Spódniczka: Allegro
Buty: Centro 

Ah i na koniec chciałam jeszcze podziękować Visn'ie która zrobiłam nam wszystkim zajebiste plakietki:))

W koleinym poście zdjęcia z różnościami które dostałyśmy od:)
Glitter, She-biżu, Missiu, Mariza, Dax Cosmetics


MIŁEGO DNIA!:)



Filled Under:

25 komentarze:

  1. super :) widzialam juz zdjęcia u katsuumi :D zazdroszcze:D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz:) zazdroszczę spotkania

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, dziewczyny wyglądacie niesamowicie! Zazdroszczę Wam takiego spotkania :) Naprawdę pięknie, i musiało być świetnym przeżyciem takie spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje buty wymiatają maleńka :D now łaśnie właśnie kiedy się widzimy??? :D

    zazdroszczę tego spotkania :) tak jak już gadałyśmy - trzeba i w Gda coś zorganizować ;) koniecznie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. asz ty! prześcigacie się normalnie w dodawaniu fotorelacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia!
    Strasznie Wam zazdroszczę :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Było naprawdę świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładnie wygldałaś ;0 ej mam pytanie, skąd dowiadujesz się o spotkaniach z blogerkami ze swoich okolic? :p

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądałas :) buty genialne, zwłaszcza obcas :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że miałyście świetne spotkanie ! :) a oprócz tego buty.. nie nie będę spała dziś przez nie ;)) są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. haha mówisz że plakietki były "zajebiste" :D

    dziękuję, dziękuje polecam się na przyszłość ! :)

    i bardzo miło było Cie poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już nie mogę się doczekać kolejnego spotkania :) atmosfera była niesamowita i wszystkie jesteście takie genialne! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej musiało być naprawdę fajnie :p to ekscytujące spotkać się z osobami które znamy tylko z sieci :D zazdroszczę :p

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) może obserwujemy ? :p

    OdpowiedzUsuń
  14. zostałaś nominowana do konkursy fajny blog więcej szczegółów na moim blogu http://kattecoloredgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz ładne buty (; to miło zobaczyć kolejną blogerkę ze Szczecina

    OdpowiedzUsuń
  16. super, że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy mogłam Cię widzieć dziś rano w Warszawie?! Bo jeśli nie to masz klona ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niet:) to nie ja byłam;) na razie wypadu do Wawy nie planuję;)

      Usuń
  18. cudowne spotkanie w grupie wyjątkowych osób. Wspaniale:* wszystkie wyglądacie ślicznie i radośnie!!!
    ♥ ♥ ♥ ♥
    CAŁUSY:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana otagowalam cię u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne fotki;p
    spotkanie było pewnie świetne;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)