środa, 21 listopada 2012

Pinky spiky sweater!:)


Sennie, pochmurnie ale w ciągu dnia słonecznie:) Poranki są coraz gorsze, dziś budziłam się godzinę. Pomimo tego, że czułam się wyspana oczy nie chciały się otworzyć. Znacie to?
Tak jak wspomniałam wczoraj na fb, pomimo chłodu nie mogłam nie skorzystać z pięknego słońca i nie porobić kilku zdjęć;) Więć po uczelni wpadłam tylko do domu zmienić buty i ruszyłam w plener;))

Sleepy, couldy but sunny at noon:) Mornings are getting worse, today I woke up an hour.
Despite the fact I felt rested my eyes didn't want to open.  Do u know it? Yesterday was cold but sunny. So i decided go outside and took photos;)


POLUB MNIE NA FACEBOOK'U / LIKE ME ON FACEBOOK
Tam jestem codziennie. Staram się tam dzielić z wami wszystkim co lubię:)
I'm evreyday on fb. I put there everything i like, eg. music, everyday's photos etc.



Co do butów. Tak jak wspomniałam do zdjęć przebrałam ponieważ akurat tego dnia była w addikach. Jak wiem, że mam mało czasu żeby dolecieć na autobus ubieram płaskie:) Ale zwykle mykam w wysokich:) Dlatego do zdjęć ubrałam się tak jak najczęściej można mnie zobaczyć:)


Mój codzienny "uczelniany" outfit;)
My everyday "school" outfit:)





OUTFIT:
Shoes / Buty: Merg 
Handbag / Torebka: Stoisko z torebkami (w Atrium)
Jeans / Jeansy: sklep Ewa
 Sunglass / kulary: Glitter
Nowości / My new stuff:
Sweater with spikes / Sweterek z ćwiekami: Allegro
Jewelery, watch / Biżuteria, zegarek: Allegro
Jacket / Kożuszek: Allegro



Miłych dni!:)
Have a nice week!:)


Filled Under:

46 komentarze:

  1. Genialny sweterek! Ubóstwiam ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ; *
    Sweterek jest najj ; **
    *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek i buty to Ty masz przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny sweterek... daj mi :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter jest genialny! Idealnie rozświetla szare dni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. sprawdziłam tylko z polskiego i w sumie się załamałam, ale no nic, trudno.
    z matmy nawet nie wchodzę, szkoda nerwów. już i tak się dzisiaj nawkurzałam przez to -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. nie sprawdzę, już dawno sobie to obiecałam.
    wiesz, ja mam do tego takie podejście, ale boję się docinków nauczycieli z tego powodu. bo jeżeli chodzi o mnie, to już mi wkurzenie przeszło. ale kiedy będą wyniki i zobaczę te przerażające oczy matematyczki, która będzie się po mnie darła, albo mnie wyśmieje, albo cokolwiek, to mnie mdli. -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. No to pozostaje mi trzymać kciuki za Ciebie! ;) Twoje buty mnie znieeewalają, sweterek również!

    OdpowiedzUsuń
  9. oj śliczna śliczna ;)

    oddaj sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo, widzę, że u Ciebie piękne słoneczko! w Szczecinie znowu mgła :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny ten sweterek :) robisz zdj z tym statywem? ja tez chce kupić ale jak patrzyłam na allegro to sprzedawcy mają dużo minusów, podasz może link od którego ty kupowałas? :D Jeśli masz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak:) tylko szkoda ze nie mam jeszcze pilota do aparatu to by mi już w ogóle ułatwiło robienie zdjęć;)
      dokładnie była to ta aukcja http://allegro.pl/tr-150-lekki-mobilny-statyw-3d-110-cm-futeral-wawa-i2667321685.html
      tylko, ze jest już koniec ale widziałam że znowu ma powystawiany ten statyw;)
      Płaciłam wg. za dostawę listem poleconym a przyszedł kurierem po dniu:) Jak najbardziej polecam ich. W sumie chyba tez razem z zakupem dostałam rabat na nastepny:D

      Usuń
  12. Dzięki bardzo:) a dobrze się spisuje? :d Bo chyba lepiej jest samemu sobie robić zdjęcia widać po Twoich że się człowiek nie stresuje itp ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie sie spisuje:) przede wszystkim jest lekki i mieści się w torebce:)
      Co do stresu.. hym w sumie jak robi mi koleżanka, rodzina czy ktoś bliski nie mam problemu ze stresem:) i w sumie ludzie na to nie reagują albo nie widać ze reagują;) a jak robisz samemu sobie zdjęcia w sumie z boku dziwnie to wygląda;D hehe z różnymi reakcjami się spotykam:D ^^

      Usuń
  13. świetnie wygladasz!:) cały zestaw bardzo mi sie podoba:)! pozdrawiam, www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ludzie w ogóle się patrzą bardzo jak się robi zdjęcia, choćby ktoś komuś i to jest denerwujące. ja nie umiem w środku miasta robić zdjęć dlatego ale na poboczu też ludzie się gapią :P a ja mieszkam przy głównej ulicy i u mnie nie ma takiej drogi gdzieś blisko jak masz na zdjęciu :/ ale już raz w tyg nawet autem bym gdzieś podjechała byleby ludzi nie bylo bo to wkurzajace :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to nie zwracam zbytnio na to uwagi. Od dziecka nauczyłam się miec gdzieś co ludzie o mnie myślą (tylko zdanie bliskich osób biorę do serca) wiec takie o patrzenie i komentarze pod nosem mnie nie ruszają:) w sumie wole je 1000 razy bardziej niz jak te zdjęcia robiłam. Jak widać na zdjeciu surowy budynek. I nie zauważyłam że są tam robotnicy. Skapnełam się w trakcie robienia zdjęć gdy usłyszalam rózne krzyki za mną, gwizdy i sapania.. No i do puki nie poszłam to Panowie zrobili sobie przerwe i zdala obserowali.. Jak dla mnie to zachowanie idiotyczne.. A na tyle jeszcze odwagi nie mam zeby samej sobie na ulicy pstrykac fotki:)) Jak ktoś robi nie ma problemu hehe;)

      Usuń
  15. to i tak odważna jesteś :D Ja bym stamtąd poszła haha ;D ja nie przejmuje się opinią ale nie lubię jak ktoś się na mnie gapi, ale powoli sie przełamuje;) Blog bardzo w tym pomaga ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniały sweterek :):):)
    i buty cudo <33 a Ty jestes bardzo ładna :)
    pozdrawiam z modnej polki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podrzucisz mi lanka do tego swetarku jest boooski:) mój mail matlusia1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie polecam sprzedawcy u którego kupowałam. Mają takie zamieszanie, że nawet nie wiedzieli że wysłali do mnie sweter gdy pisałam czy już go wysłali (okazało się ze tego dnia był na poczcie juz). Plus wiele komentarzy jest negatywnych ze czekali po 3-4tyg na przesyłkę..
      Ale z tego co widziałam dużo osób na allegro sprzedaje te sweterki. Wejdz w zakładkę swetry i przestaw na popularne :))

      Usuń
  18. ale odjazdowe buty, wszystko piękne:D

    OdpowiedzUsuń
  19. doskonale to znam, kiedy oczy nie chcą się otworzyć
    świetny sweter

    OdpowiedzUsuń
  20. zakochałam się w sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sweterek jest naprawdę rewelacyjny
    zapraszam do siebie http://spiky-little-sweet.blogspot.com/2012/11/studs.html

    OdpowiedzUsuń
  22. sweter jest mega. genialny kolor i super ćwieki. klasa
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrowienia,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja chudzinka, wyglądasz jak zawsze świetnie! Genialne buciki, uwielbiam Cię w nich :*

    OdpowiedzUsuń
  24. mój zegarek! i mój sweterek! :D:D:D <3
    pięknie wygladasz moja mala i kocham Cie w związanych włoskach :)

    sweterek jest super rzeczywiście! ja jeszcze nie zamowiłam ale muszę to zrobic :P hihihi

    OdpowiedzUsuń
  25. your sweater is so cool! looking really lovely.
    http://clothes-lovers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję ci pięknie! ;)) I czekam na nowości u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. już Cie dodałam na tumblru :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne byty :) jak ci się w nich chodzi ?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)