środa, 28 listopada 2012

thanks!


Lubię was tak czasem potrzymać w niepewności. W sumię nie chciałam zdradzić dokładnie o co chodzi wcześniej bo znając moje szczęście gdy zbyt szybko się czymś ekscytuję to coś się zjebie. Albo się rozchoruje, piorun trzaśnie czy po prostu okażę się ze spotkanie jest nie aktualne. Więc tym razem wolałam poczekać i poinformować was po:D Nic z moich "czarnych" myśli się nie sprawdziło i tak o to nie długo będziecie mogli usłyszeć mnie w radiu! Ha! Zostałam poproszona o udzielenie wywiadu dotyczącego mojej pasji jaką jest bloggowanie:)) Bardzo się ucieszyła a zarazem zestresowałam, w końcu nigdy nie udzielałam wywiadu:) Było to naprawdę miłe przeżycie. Arek Wilman okazał się przemiłym facetem, na dodatek ten sam rocznik co ja! :) Spotkaliśmy się w mojej ulubionej kawiarni PAUZA, w której jest domowy klimat. Udzieliłam krótkiego wywiadu a potem na spokojnie wypiliśmy kawkę i porozmawialiśmy. Tematów było co nie miara. Bardzo dobrze mi się z nim rozmawiało. Mam nadzieje, że moje "gadulstwo" go nie zanudziło :P
Mam uśmiech od ucha do ucha. Zobaczymy co stwierdze jak się usłysze, mam nadzieje, że wypadłam dobrze:) I że troszke bliżej mnie poznacie!
To wszystko się dzieje dzięki wam! DZIĘKUJE ZA TO ŻE JESTEŚCIE I CZYTACIE MÓJ BLOG!:) Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy:) Lovciam was!:)♥

Dokładnie kiedy i gdzie bedzie można posłuchać wywiadu dam wam jeszcze znać! :) 

I like sometimes leave you hanging:) I didn't want to tell u earlier what going on, because when I get excited of sth always sth bad happen: illness, lightning strike or appeal meeting. So i decided tell u about everything after meeting:) Any of my bad thoughts didn't happen:) I'm very happy that I can share with u my happines!  Arek Wilman from Radio Koszalin ask me to interview. It was my first time, oh I was so nervous! Arek is very nice guy! The same age like me. Interview was about my passion. It was quick conversation. After that we drunk coffee and talk. We had a lot to talk about:) i hope he wasn't boring my talkativeness:D I have big smile on my face. I hope my interview will well, and u will like it!:)
Everything is happen because of u! THANKS U FOR READING MY BLOG AND BEING HERE !!:* oh it means a lot to me !! LOVE U ALL:**

the interview will be only in polish language, but if u'll want to i can translate it for u:)) 
  
No i mój dzisiejszy outfit! Wybaczcie za jakość ale dzis pochmurnie i deszczowo cały dzień. A mój aparat jak na złość nie chciał się ze mną dogadac:(

And for u my OOTD:) Sorry for quality, but weather was horrible today;/ And my camera didn't want to listen me;/


Pasemka są w 3 kolorach: Róż, fiolet, niebieski. Aparat przekłamał troche kolory:)
Hair clip-in are in 3 colors: Pink, Violet, Blue.

Miałam dziś na sobie mój nowy zakup:D sukienkę czarną na którą ubrałam turkusową spódnice!:) Sukienka ta ma bardzo ciekawe plecy i jest z bardzo cieplutkiego materiału:) Nadaje się do noszenia i na impreze i własnie jako bluzka!:)) W całości pokażę ją jak bede miała szanse się wystroić na jakąś imprezkę;P


OUTFIT:
Dress / Sukienka : Allegro
Skirt / Spódnica : Stradivarius
Clip-in Hair / Pasemka clip-in : Glitter
Watch / Zegarek : Allegro
Lita shoes / Lity : Deezee
Necklace / Naszyjnik : Allegro


MIŁEGO WIECZORU!:)
HAVE A NICE EVENING!:)


Filled Under:

31 komentarze:

  1. przepiękna spódniczka !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)
    u mnie konkurs - do wygrania buty ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka piękna. I gratuluję ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. super że udzielałaś wywiadu ! :)

    brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódniczka i zegarek !:D

    OdpowiedzUsuń
  5. nooo to gratuluję wywiadu, oby więcej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się ta stylizacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie! A buty kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje wywiadu!:) a outfit super!:) i ta spodnica! boska!:) pozdrawiam:) www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Ci Kochana! :*
    Piękną masz spódniczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz cudownie <3
    zakochałam się w tej spódniczce <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ohohoh juz chce przesluchac ten wywiadzik! ;) Sliczny outfit, spodniczka rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. odpowiedziałam na tag photoblog.pl/inspirations19

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny zestaw, najbardziej podoba mi się zegarek :)

    obserwujemy?
    http://beauty-fashion-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oho a cóż ci takiego wyprawia ten telefon ;p? Slyszalam o Sensation, chociaz chyba dosc drogie są. Ile za niego zaplacilas? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super wyglądasz :(

    Marzą Ci się buty?

    Weź udział i zgarnij fantastyczne buty ze sklepu Merg.

    Szczegóły na moim blogu :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojj to nie chce wiedziec, jaki :D ja tam za moj 5 stówek, bez umowy, świeżutki łup z Reala :))

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz! *.*
    kocham twoją spódnicę.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też nie umiałabym sie dlubac w takich rzeczach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I follow you and I hope you will reciprocate...
    http://www.5minutiearrivo.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wywiadu! To naprawdę duże osiągnięcie :)

    Piękny naszyjnik i buty!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny naszyjnik i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześlicznie, kobieco z pomysłem- to co lubię najbardziej:*
    pozdrawiam :*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne buty. :) OBSERWUJEMY? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)