niedziela, 28 października 2012

Warsaw 3 of 4 outfits!:)


Kolejna notka z sesji z Warszawy!:) to już przedostatni outfit. Tym razem bardziej rockowo. W takim stylu czuję się bardzo komfortowo. Wysokie nietypowe buty, ćwieki i motyw krzyża który bardzo przypadł mi do gustu. Night walk'i to jeden z moich ulubionych modeli! :) 
No i oczywiście moje niesforne włosy które pod wpływem deszczu mega się puszą:D hehe 

The next one post from Warsaw!:) It's almost the last one. This time is more rock style. I love it. I feel very comfortable wearing rock style. High heels, spikes and cross on the t-shirt. Night walk are one of my fav type of shoes. :)

Fotografie / Photos: MACIEJ GĄSIOROWSKI




OUTFIT:
T-shirt with cross / Bokserka - New look
Leggins - nn
Night walk - deezee
Brancelet / Bransoletka: Limonkowy Szyk




Filled Under:

30 komentarze:

  1. Ta stylizacja do Ciebie chyba najbardziej pasuje :)
    Super,sama bym taką chciała! Podziwiam za buciki,ja bym się chyba nie odwarzyła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzka ;)
    Jednak buty mi się nie podobają ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. mega mega buty!
    obserwuję i zapraszam do zaobserwowania lydiannas.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sesja, taka groźna :)
    A te buty, ah ah <3!
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygodnie chodzi sie w takich butach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak:) Ja uwielbiam wysokie buty i nie czuję różnicy między tymi a "normalnymi" o tej samej wysokości:) Jeśli ktoś lubi chodzić na "wysokościach" to będzie mu w takich butach bardzo wygodnie;)

      Usuń
  6. Zjęcia są niesamowite, przepiekne!!! nie moge sie napatrzeć
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam;*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna bluzeczka, to fakt:) Buty mi się częściowo podobają, bo jednak to kojarzy się z kopytami:) Ale wykonanie i ćwieki świetne^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam za buty, bo nie wiem czy bym się odważyła :) ale są naprawdę rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie! <3
    Takie zestawy chyba najlepiej do Ciebie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty istny wypas, do tego świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabiłabym się w takich butach :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli potrafisz i lubisz chodzić w wysokich butach to i w takich byłoby Ci wygodnie:) ja nie czuję żadnej różnicy niż w butach na obcasie/koturnie o tej samej wysokości.

      Usuń
  12. Awesome and very halloweeny :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaale buuuty <3
    zazdroszcze takiej sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajowa bokserka:) Zapraszam do mnie, zobacz mój halloween'owy post http://all-ab0ut-me.blogspot.com/2012/10/halloween.html :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super pomysł na zdjęcia

    zapraszam http://stylowakinga.blogspot.com/2012/10/black-dres-hot-red-lips.html

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcia są fenomenalne :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  17. da się chodzić w tych butach? czy to tylko do zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że się da już kiedyś w notce o nich pisałam:) Spokojnie chodzę w nich nawet na spacery jeśli wiem, że będę chodzić po nowych chodnikach a nie popękanych. Bo przeszkodą jedynie jest 16cm - to bardzo dużo. :) ale braku obcasa w ogóle nie czuć. Chodzi się tak samo jak w 16cm koturnach:)

      Usuń
  18. no szkoda, że czas tak szybko leci ale ja juz czekam aż znów do mnie przyjedziesz :D
    zdjęcia sa genialne Ty już to wiesz a ja czekam na moje ulubione.... wiesz jakie tyryryryyy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. "zadziorne" zdjęcia, super klimat. sama chciałabym znaleźć takie miejsce do podobnego looka który mam do sfotografowania.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://spiky-little-sweet.blogspot.com/2012/11/studs.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)