poniedziałek, 22 października 2012

Warsaw 2 of 4 outfits!:)


Kolejny post z sesji z Warszawy. Strój nie jest mocno wyszukany, prosto i mega wygodnie. Bejsbolówka kojarzy mi sie z ameryką. Typowe amerykańskie filmy o rozterkach młodych ludzi w college'u. Do tego krótki top, jeansy i addidasy. Trochę sportowo a jednak odkryty brzuch nie pozwala aby całość była typowa i nudna.

The second post from Warsaw's photoshoot. Outfit is simple and comfortable. Baseball jacket
reminds me of America,typical American movie about teenagers' problems in college. Short top, jeans and sneakers. A little bit sporty look but naked belly doesn't allow outfit be typical and boring.
 


 
Fotografie / Photos: MACIEJ GĄSIOROWSKI
Outfit:
Baseball jacket / bejsbolówka : outlet
Top : Bershka
Jeans: sklep Ewa (Puck)
Sneakers / Adidasy : nn

Filled Under:

47 komentarze:

  1. Stylizacja rodem z amerykańskich filmów!!! Wygladasz świetnie a sesja jest BOSKA!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się fotki:) Jednak na pierwszej troszkę przesadzony jest retusz, rozmazana twarz jest i za mgłą, nasycenie kolorów za głębokie i wyglądasz jakbyś narysowana była:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ! Uwielbiam Twój brzuch ! :)
    Dzięki za komentarz, miło wiedzieć, że są osoby które się ze mną zgadzają ;)
    Ja także obserwuje i zamierzam zaglądać częściej ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w obserwatorach ale nie ostatnio dodanych, bo obserwuje Cię od dawna ;D
    Kliknij 6 razy dalej i będe ;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe zdjecia!!
    ale jestes zgrabna
    ❤ ❤ ❤
    całusy:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Teoretycznie tak ;p W praktyce jednak moja siostrzyczka coś nie może znaleźć czasu na notki, także głównie ja piszę :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, stylizacja też super.
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia! <3
    uwielbiam Twoją bokserkę!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię takich zdjęć ;o
    czemu? ponieważ z pewnych perspektyw wyglądasz grubo >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje oko ona może mieć ok. 160 cm. wzrostu i jakieś 46-48 kg. nie więcej, więc jakoś szczególnie grubo wyglądać nie może. Ile powinna ważyć dziewczyna Twoim zdaniem przy tym wzroście? Jakiś bezsensowny ten Twój komentarz..

      Usuń
    2. Tutaj nie chodzi mi o to ile może ważyć, a o to jak wygląda np. na zdjęciu nr. 1 i 5 te pozy całkowicie nie pasują do jej postury i dlatego wygląda grubo

      a nawiązując do Twojej bezsensowności komentarza to identycznie mogę nazwać Twoją odpowiedź...

      Usuń
  10. jaka Ty piękna <3 zdjęcia sa po prostu genialne, kocham wszystkie!!! fotograf pierwsza klasa :) outfit też mi sie podobuje wery wery :D cudowne <3 ja też chcę takiego fotografa!!!!

    ene nene niebawem....już za kilka dniiii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia na pewno nie są genialne, ale sympatyczne - może i tak :)

      Usuń
  11. kurcze jakie ty masz fajny główny blogowy banner ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wonderful! You look stunning dear! And of course we can follow each other :)

    xx
    snowwhite90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne zdjecia :D ja juz od jakiegoś czsu obserwuje twoj blog :) wiec zapraszam do obserwowania mojego bedzie mi bardzo milo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cool and bad ass photo shoot! :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Przejrzałam Twojego bloga i masz bardzo fajne sesje! Podobają mi się zdjęcia i Twoje zestawy. Na pewno będę zaglądała! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do mojego konkursu - temat przewodni "WILD THING" Rrrrrrr.....
    :D

    Elizabeth

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia świetne, zazdroszczę:)
    Dziekuje za mily komentarz:)
    Ja juz obserwuje Twój blog, od dłuższego czasu, podoba mi się tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo fajniego bloga. Obserwuje i jakbys ty mogła moj. Dzięki za twój komentarz jest mega pozytywny i dzięki ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. so beautiful!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because love your blog
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com
    kisses!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia i outfit :). jak widać wróciłam i z chęcią dodaje do obserwowanych ;)
    liczę na to samo-lydiannas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna figura *__* + bardzo podoba mi się ten zestaw. Sama posiadam bejsbolówkę i nie zamieniłabym jej na żadną bluzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ladne zdjecia..:) maja cudowny klimat..:D
    ja bym jeszcze dodala czarpke z daszkiem do tego i by bylo idealnie..! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna sesja, świetna figura :)
    http://natolatekswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia;) Blog też mi się bardzo podoba;p Zapraszam również do mnie xd może nie jest jakiś szczególny ale jednak zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia, ciekawe posty isposob prowadzenia bloga, bardzo mi się podoba jak dla mnie super:)
    zachęcam do obserwowania, zapraszam tutaj:
    pozdrawiam:)http://justynasinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki to wiele dla mnie znaczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki:) świetne zdjęcia, jesteś przebojowa!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajna stylówa,choć bardziej pasowałby mi tu klasyczny czarny top . po za tym fanie:0 pozdro i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)