poniedziałek, 15 października 2012

Warsaw 1 of 4 outfits!:)


Tak jak obiecałam pierwszy post z czterech z sesji w Warszawie.  Wybrałam się tam aby spotkać się z fotografem którego poznałam na ślubie brata wujecznego. Była to moja pierwsza profesjonalna sesja w życiu. Więc nie ukrywam, że pomimo tego iż Maćka znałam, troszkę się stresowałam. Atmosfera była przemiła pomimo tego, że cały dzień padało i było baardzo zimno!:)) Ale jak ja sobie już coś postanowię to żadna pogoda mi nie przeszkodzi. Mam nadzieje, że zdjęcia jak i outfity przypadną wam do gustu. Outfity przygotowane na spontana w samochodzie. Była to dla mnie niesamowita przygoda! Oczywiście muszę dodać, że mam też najwspanialszą siostrę na świecie która całą sesje (prawie 6h w deszczu:D ) była ze mną i asystowała Maćkowi:)

As I promised you, I'm showing 1 of 4 post  from Warsaw. I had photoshoot with photographer who I met on my cousin's wedding day). It's been my first profesional photoshoot that why I was very stressed. Atmosphere was very nice though was raining and cold. I hope you will like photos and my outifts. It was an amazing adventur! I must add I have the most awesome sister on all over the world!:) She was with me all photoshoot.



Fotografie / Photos: MACIEJ GĄSIOROWSKI


 Outfit troszkę bardziej elegancki. Nie przepadam za mocno eleganckimi strojami no ale jak wiadomo są sytuacje kiedy trzeba tak się ubrać. Jak pewnie wiecie nie przepadam za białymi koszulami (grrr) dlatego wybrałam idealną białą nietoperkę, a żebym do tego czuła się jeszcze bardziej pewnie założyłam mocne buty i duże dodatki. Strój rozweseliłam koralowym żakietem.
Outfit nadaje się zarówno na egzaminy,  jak i na wypad do eleganckiej knajpki na kawę:)



OUTFIT:
Skirt / Spódniczka: Stradivarius
Blouse / Bluzka nietoperka: Cayman

Jacket / Żakiet: nn
Jewelery / Biżuteria: siostry
Shoes / Buty: deezee


Filled Under:

36 komentarze:

  1. widać od razu żezdjęcia są w mega jakosci:)) super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się drugie i ostatnie zdjęcie. Bardzo dobry efekt daje to, że zdjęcie jest "ucięte", ale są zostawione dłonie. Nadaje to ciekawego realizmu, wygląda jakbyś zaraz miała wyjść ze zdjęcia. Bardzo fajnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zdjecia! cool look!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia ! Najbardziej to pierwsze mi się podoba i szóste ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. you look beautiful dear andyour pictures are amazing!!! what camera are you using and which application do you use to edit your pictures?
    thanks
    http://clothes-lovers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wrote on the post. This photos are took on photoshoot. Profesional photographer took photos me;)

      Usuń
  6. Wyglądasz wspaniale, a sesja zdjęciowa....wow. Dałaś mi nią mnóstwo inspiracji i za to Ci dziękuję!
    http://kitten-fashion.blogspot.com/2012/10/let-me-know.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!:) Niezmiernie mi miło:) Nie spodziewałam się aż tak pozytywnych reakcji!:))

      Usuń
  7. Świetna sesja zdięciowa!!! wygladasz cudownie!!! zazdroszczę :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne zdjecia:) buty uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze zdjęcie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no widac, ze zdjecia profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe zdjęcia <3 to Ty taka cwaniara i załatwiłas sobie takiego fotografa??? :P
    genialna robota już sie nie moge doczekac kolejnych zdjęc :)
    powiem Ci, że ten deszcz dał super klimat... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjęcia sa magiczne. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. mega zdjęcia, najbardziej mi się podobają dwa pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tam miałam rajstopki cieliste ;d aż tak ciepło nie było ;p
    ale dzisiaj już fatalna pogoda, ledwo 10 stopni i deszcz ;(

    aaa Twoje zdjęcia <333333
    przecudowne, zakochałam się!
    mam taką samą marynarkę, tylko niebieską ;p
    jesteś śliczna! pewnie Ci to już mówiłam ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne zdjęcia! :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia! W szczególności pierwsze i szóste ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co za jakość zdjęć, pierwsze super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza fotka genialna, reszta do kitu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego reszta do "kitu"? Może jakieś uzasadnienie?
      Rozumiem, że w Twojej skali oceniania genialnie, to bardzo wysoko, ..lub najwyżej (bo co, może jest jeszcze w Twoim słowniku masz do dyspozycji "bombastycznie", albo "bardziej-niż-genialnie", hahahaha), a do kitu to bardzo nisko lub najniżej. Więc skąd taka przepaść?
      Idioci nie powinni zostawiać komentarzy.. Zakaz pisania dla idiotów, oto jakie prawo ANONIM by wprowadził! Ot co! Jak się nie umie korzystać z mózgu to lepiej tego nie robić, a ty z mózgu korzystać akurat nie umiesz co pokazujesz, a o czym może po prostu nie wiesz, więc nie Twoja wina. I szkoda, że prawdopodobnie tego nie przeczytasz, bo byś się (nie) GODNOŚCI ANONIMOWA o tym przekonała, a z odrobiną pokory wzięła sobie do serca. Eh poniosło mnie, ostatecznie nie warto.. A zdjęcia co najmniej DOBRE.

      Usuń
  19. stylizacje wszystkie to jedna wielka masakra, wies straszna. blagam nie patrzcie jak ta dziewczyna sie ubiera. jest wiele super blogow ze stylizacjami dla kazdego rodzaju figury i gustu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna sesja, pierwsze zdjęcie najlepsze:) stylizacja świetna, uwielbiam buciki! zapraszam w wolnej chwili do mnie, pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia! Widać, że profesjonalne ;) A Ty się cudownie prezentujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne fotki! robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kochana, piekne zdjecia, mega profesjonalnie.
    Wspaniała mini:)
    ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM;*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  24. rzeczywiście rewelacyjne zdjęcia. a Ty wygladasz pieknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie sesja mało inspirująca,a modelka przeciętna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna sesja;) zwłaszcza te fotki w deszczowej, szarawej atmosferze!
    Świetne buty i genialny nagłówek bloga!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)