środa, 31 października 2012

Miły dzionek w gdańsku


Oh mój pobyt w trójmieście oczywiście co nie co musiało pokrzyżować plany:) wieczór z siostrą i kuzynką się udał, chociaż sis mi się maxymalnie rozchorowała i w nocy jechałyśmy do szpitala. No ale i tak miło, że chociaż trochę spędziłyśmy czasu razem.. Pogoda nie sprzyjała aż do poniedziałku:)
Pogoda na poniedziałek była wyproszona już od dawna i ani na chwilę nie zawiodła. A mianowicie cały dzień spędziłam z moją kochaną bloggerką Moniką (CiornaOfca)

Oh kawka w nowym Moni ekspresie pychotka a potem wypad na zdjęcia!:) Mój statyw się przydał przynajmniej nie miałyśmy problemu porobić sobie nawzajem zdjęć. W zaciszu było naprawdę cieplutko:) Ale jak tylko zaszło słońce brr można było zamarznąć;) 
Czas spędziłam bardzo miło, standardowo nie mogłyśmy się nagadac!:) Już nie mogę doczekać się kolejnego spotkania:) Mam nadzieje, ze niebawem znów Monię odwiedzę:)



OUTFIT:
Sweater with heart / Sweter serce: allegro
Jeans: sklep Ewa
Sneakers: sklep w Gdańsku
Bracelet / Bransoleta: Zielony Kot
Sunglasses / Okulary: Glitter


Filled Under:

38 komentarze:

  1. Fajny zestaw, podoba mi się bardzo pierwsze zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie ! buty cudne !

    zapraszam :)
    patiissiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sneakersy są cudne
    Zdjęcia genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny sweter ;)

    indywiidualne.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam nadmorskie kurorty, a zwłaszcza Trójmiasto, zazdroszę takiego wypadu :)
    Świetna stylizacja, ale moją uwagę najbardziej przykuły buty, są genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG!these pictures are toooo gorgeous, you look lovely!
    http://clothes-lovers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oo, dziękuję :))
    ładne zdjęcia, strasznie mi się podoba twoja bransoleta <3

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny masz sweterek i rewelacyjne buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ♥♥♥
    Chciałabym Cię zaprosić do konkursu :)
    Do wygrania wybrana przez Ciebie para bucików firmy renee :)

    OdpowiedzUsuń
  10. poznałyście się przez bloga? naprawdę fajnie, ile internet daje możliwości :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. no bardzo fajna taka przyjaźn z bloga..czasem lepsza niz w realu......fajnie masz :)
    a butkki niebieskie masz mega wypasione....genialne sa :)dzieki za odwiedzinki, ja juz kilka razy byłam u Ciebie ale myślaąłm że juz zapomniałas o mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny wyglądacie super- wspaniale mieć takie wsparcie przyjaciół
    ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia. Też bym tam chciała być :| przeklęta szkoła... zapraszam http://atakujac-rzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia. ;-) Ładnie się ubierasz.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia, strasznie podoba mi się sweterek! :)
    zapraszam do siebie : http://poprostunika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam podobny sweterek, ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice blog!!! Thanks for your comment!

    californiamadness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super zdjęcia a widzieliście ten nowy blog http://angelikaasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz piękny sweterek <3 :)
    piękny blog,obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  20. moja cudowna, kochana :***** fotki genialne, uwielbiam je wszystkie! <3 ja tez juz nie moge sie doczekac kiedy znów się zobaczymy a mam nadzieję, że szybko to nastąpi :) już kupiłam latte <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing! love your sweater and bracelet!!!

    Kisses:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia!

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. no niestety tak to ostatnio bywa.. za dużo obowiązków ;(
    pierwsze zdjęcie jest przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję :) tylko to mi przychodzi z łatwością :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia są mega! Wyglądacie niesamowicie :) pierwsze to moje ulubione! Jest bajeczne :*

    OdpowiedzUsuń
  26. buciki są śliczne, kolor i ćwieki mmmm :)

    Długowłosa Blondynka

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne zdjecia laski ;* zwłaszcza, że robione w Gdańsku :):*

    OdpowiedzUsuń
  28. super wyszlyscie dziewczyny :)

    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  29. swiene zdjecia, super sweter i jeansy!

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wyglądasz:) fajne foty:) szczególnie ta pierwsza:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)