czwartek, 19 lipca 2012

Wypad z przyjaciółmi


Hej kochane! :) Wiem, że piszę bardzo rzadko no ale mam nadzieje, że chociaż efektywnie!:) W niedziele i poniedziałek miałam wolne w pracy więc wybrałam się do rodziców i odwiedzić moich przyjaciół:) Niedzielne popołudnie spędziłam z Darią i Grzesiem:) Drinki piwko, wygłupy na plaży i wieczorny wypad do kina na Spiderman (uwielbiam ♥) i muszę powiedzieć, że film mnie pozytywnie zaskoczył. Przystojny aktor w roli Pitera Parkera, świetna akcja i momenty komedii:) Wg mnie o wiele lepsza wersja niż wcześniejszego Spidermana z Tobey Maguire. Jeśli ktoś nie widział polecam wybrać się do kina:) Mojej przyjaciółce się film podobał chociaż nie przepada za filmami tego typu!:)
Czas minął nam szybko - aż za szybko!:) No ale naładowali mnie pozytywną energią;) W poniedziałek widziałam się z drugą przyjaciółką na obiedzie i piwku:) Oczywiście Asia nie odpuściła mi. W knajpie w której siedzieliśmy było karaoke no i od razu wygoniła mnie do śpiewania;)
Weekend zaliczam do naprawdę udanych!:) Tego było mi brak. :) 


Zdjęcia z niedzieli:)
Głównym motywem mojego outfitu jest króciutki topik:)
Wybaczcie mój brzusio, jeszcze z nim walczę.:)


 OUTFIT:
Top: KLIK 

(zachecam do odwiedzenia tej strony mają świetne rzeczy :) ) 

 Spodnie: Giełda
Buty: deezee

Torebka: H&M





No i jedna fotka z Gdyni:)

Wygłupy:)
 Facebook all the time hehe;D

Z Grzesiem i Darią:)
Fotki by Daria;) 


Ja tym czasem spadam szykować się do pracy a wam życzę
MIŁEGO DNIA!:)




Filled Under:

30 komentarze:

  1. odważnie ♥
    jaka chudzinka z Ciebie ;)!
    oddaj brzuch ;D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny outfit :)
    Lech cytrynowy ? :>
    Uwielbiam go !!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ten top :D skąd jest ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na koniec posta jest spis wszystkich rzeczy:)

      Usuń
  4. brzuch faktycznie niezbyt ale ten budynek za toba to fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem:) Jeszcze trochę pracy przede mną nad nim:)

      Usuń
  5. witaj ;)
    gdybyś była zainteresowana na moim blogu trwa aktualnie konkurs z sheinside.com, gdzie do wygrania jest bon o wartości 100$, zapraszam :)

    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/sheinside-giveaway-100.html

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moja piekna kochana :* udaję , że wcale nie byłas w Gdyni i mnie nie odwiedziłaas w Gdańsku...udaję, że nie widze tego zdjęcia :P

    ja jadę do mamy we wtorek :) odpocznę mam nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie trochę za odważnie. czarne lity i białe rurki też nie bardzo mi pasują.za to fajna góra i ładny kolor marynarki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje;) wiadomo każdy ma swój gust;) a rurki są mocno kremowe. Niestety zdjęcia tego ładnego koloru nie oddają

      Usuń
  8. u mnie ciężko zgrac terminy z weekendami bo najczęsciej... jestem w pracy :( ale mam nadzieję, że jakoś uda nam się wypic piwko na mieście :P

    a jak Ci kochana w pracy?

    OdpowiedzUsuń
  9. top jest świetny, marynarka leży idealnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. no to bardzo się ciesze kochana :) dobra ekipa to podstawa :) wtedy sie nap[rawdę fajnie pracuje ;)
    musze Ci powiedziec, że te Twoje czerwone pasemka sie zmyły i powstał zajebisty efekt ombre na włosach :d ja jestem zachwycona! :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz cudną sylwetkę!!!! bosko!!!!

    sliczna jak zawsze:):*:*:*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam kochana i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna marynarka :)
    .zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana! Dziękuję za komentarz! A Ty wyglądasz niesamowicie, jak prawdziwa modelka :* Cudownie! A Te Twoje włoski mają piękny kolor, uwielbiam takie ombre na ciemnych włoskach - wygląda fantastycznie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. mi też bardzo się podobał nowy spiderman :)

    OdpowiedzUsuń
  15. masz super brzuch nie przejmuj się :)
    odpisałam Ci na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak dla mnie super wygladasz, i te lityyy *.* ach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealny brzuch do takich zestawów :D
    + zapraszam na mojego dopiero startującego bloga www.cocomints.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)